89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 14:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 października 2018 18:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług ...
... serwisu. Płatny przegląd gwarancyjny robią chętnie i szybko, ale jak przyjechałem z usterką zawieszenia na gwarancji okazało się ze nikt nie potrafi mi pomóc, nawet podczas jazdy z pracownikiem serwisu pan nie słyszał głośnych stuków w zawieszeniu, ścieżka diagnostyczna nic nie wykazała. Wystarczyło podjechać do niezależnego warsztatu i tam po przejechaniu może 200m mechanik wszystko słyszał i wiedział jak pomóc. WSTYD panowie z Opel Mucha, WSTYD!!
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2018 12:48
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... serwis to niekompetentni złodzieje, omijać szerokim łukiem!
Użytkownik sieci
31 stycznia 2018 08:08
Salon - samochody nowe
Dramat. Przyjechaliśmy po ...
... box dachowy Thule no i mam go nie sprzedali tłumacząc się że nieczynny w sobotę jest dział części. Oczywiście box był na salonie i można go było zabrać, założyć na auto, zostawić pieniądze a fakturę załatwić w poniedziałek, ale kto by się tam starał jak pensja leci tak czy siak. Ciekawym jaki obrót miał ten salon w tę sobotę i co na to właściciel.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2017 18:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 października 2017 09:35
Salon - samochody nowe
Skandaliczne przeprowadzenie badania ...
... samochodu przed zakupem. Mój pojazd został sprawdzony na życzenie kupującego. Po niecałej godzinie, tylko kupujący został poproszony o rozmowę, w trakcie której zostały przedstawiony jakiś katastroficzny obraz mojego samochodu. Znam jego historię i byłem po prostu zszokowany taką opinią. Chciałem ją zatem na miejscu skonfrontować i poprosiłem o jakiś protokół z przeprowadzonych czynności czy tez pisemną wersję opinii. Niestety takowej nie wydają. Ograniczają się wyłącznie do opinii słownej. Czyli de facto nie biorą żadnej odpowiedzialności za to co mówią, bo z każdego, nieudokumentowanego słowa mogą się wycofać. Takie podejście w mojej opinii jest bardzo nierzetelne. Poczułem się pomówiony i pozbawiony przy tym możliwości odniesienia się do "opinii". Wymowne było również to, że gdy po rozmowie z kupującym pojawiłem się na stanowisku obsługi serwisu, nie było tam nikogo. Nikt też nie chciał nawet podejść by, choćby słownie, uzasadnić swoją diagnozę.
Użytkownik sieci
3 września 2017 08:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 lipca 2017 18:42
Salon - samochody nowe
super obsługa Pań zajmujących się ubezpieczeniami 😀
Użytkownik sieci
17 czerwca 2017 01:05
Salon - samochody nowe
Co tu opowiadać. ...
... ASO rządzą się swoimi prawami lecz każdy świadomie się decyduje mając nadzieję że nie utraci gwarancji. Abstrahuję dlatego od cen komponentów, marża musi przecież być. Jednak sam proces bym usprawnił gdyż z lekka czuję niesmak. Odsiedziałem bite dwie godziny i dowiedziałem się że wszystko OK. To super ale chciałbym dostać taką check listę co zostało sprawdzone, a jest to praktykowane na dzikim choć już nieodległym zachodzie. Bo jakież mogę mieć odczucia gdy zachodziłem i widziałem mój samochód zawieszony na podnośniku ale mechanik się zapewne akurat oddalił. Wiem na pewno że sprawdził ciśnienie w ogumieniu, bo miałem równiutko ustawione jak w instrukcji napisano a teraz każde koło ma inne ciśnienie! Super, zarejestrowałem moment dolewania z takiej niby konwi oleju i wkręcanie filtra oleju. A potem było sedno programu, mycie umytego samochodu! Bo zawsze myją - usłyszałem odpowiedź! No ale wydano zalecenie wytarcia do suchego szkoda że nie powiedziano specjaliście na myjce że jak się taką maszyną pryska to należy zamknąć drzwi bo deska prawe przednie drzwi i fotel pasażera były mokre... ale miałem również umyte dywaniki. Nie miałem odwagi sprawdzić czy tapicerka pod nimi była sucha czy wilgotna... Na szczęście nikt na prawym siedzeniu ze mną nie wracał a me obuwie spoczęło na czystej gumie. Jeśli mogę podpowiedzieć, zasugerować, to proszę te biurka może bokiem ustawić by mieć kontrolę przez tą ładną szybę co się dzieje na warsztacie. I jeszcze wytłumaczyć personelowi że myślenie nie boli, czasem warto klienta zapytać czy sobie życzy na ten przykład mycia czystego samochodu. Bo są tacy którzy mają jakieś mętne co prawda wyobrażenie ale się interesują co przez dwie godziny się dzieje z ich samochodem. No ale bez stresu proszę, byli, uiścili i pojechali. P.S. Na koniec powiem, tak dla równowagi, że Pan Sprzedawca (Mr FF) rewelacja w podejściu do klienta. To była przyjemność finalizować z nim zakup. Dziękuję.