90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 12:30
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim mieliśmy do czynienia od lat ! Auto na gwarancji serwisowej jeszcze 10 miesięcy lub 7 000km, ale serwis stara się oszukać swojego klienta jak tylko może. Pacjent Opel Vivaro zaczęło się od zepsutej skrzyni - wymiana dwa czy trzy razy , bo raz była zła skrzynia, a dwa razy wycieki. Kostka brukowa pod domem załatwiona doszczętnie od oleju ze skrzyni, ale serwis uprzejmie przeprasza, " nie ich wina taką skryznię wysłał producent" . Rozumiemy, że na gwarancji nie zmienia się fabrycznych ustawień auta, więc przed montażem instalacji gazowej byliśmy w salonie z informacją że inny salon wykrył błąd DPF. Że czuć, że auto jedzie wolniej, że DPF jest na pewno zapchany, że chcemy zainstalować gaz i nie chcemy problemów. Auto zabrane na diagnostykę informacja z serwisu, że na pewno żadnych problemów z DPF nie ma. Że konkurencja " się nie zna" i na diagnostyce " nic nie wyszło" I co się stało? Zamontowaliśmy gaz i chwilę później problemy z DPF. Błąd silnika, DPF całkowicie zapchany , a co na to szanowny serwis? Proszę przywrócić auto do ustawień fabrycznych ( usunąć instalację gazową) inaczej auto nie podlega pod gwarancję. Śmiech na sali i jawne oszustwo! Wzieliśmy już rzeczoznawcę sądowego i prawnika i tak tego nie zostawimy! Spotkamy się w sądzie, bo to jawna próba oszukania klienta i uniknięcia odpowiedzialności za wadliwe auto! Państwa odpowiedź jest NIEZGODNA z prawdą! Wyjaśniłam to wyżej. DPF był niesprawny przez założeniem instalacji jasno wynika to z naszych rozmów. Jakie zaproszenie Państwo podtrzymują skoro wyraźnie na ostatniej wizycie przekazali Państwo mężowi, że ma przywrócić auto do stanu fabrycznego! Proszę nie wybielać się na forum bo kto mądrzejszy zrozumie jak nieuczciwe praktyki stosujecie. A Państwa serwis będzie miał możliwość wypowiedzieć się w sądzie.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 01:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 01:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 01:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 01:33
Salon - samochody nowe
Pan sprzedawca części ...
... postanowił na siłę udowodnić mi ,że jest gejzerem wiedzy oraz swiatłym uczonym i ekspertem tajemnej wiedzy o częściach samochodowych marki Opel. Efekt?. Odruchy wymiotne na samą myśl o odwiedzinach tego miejsca ponownie.
Użytkownik sieci
30 października 2024 21:52
Salon - samochody nowe
Kłamstwo to podstawa. ...
... Nawet jak trzymasz za rękę twierdzą, że to nie ich ręka. Naciągają klientów na dodatkowe usługi. Jak to wykażesz wmawiają, że to nie tak, że to inaczej działa, że to w trosce o klienta. Nawet jak powiesz, że poskarżysz się do GEZET Gorzów nie rusza nikogo. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
11 października 2024 16:14
Salon - samochody nowe
Serwis Opel to ...
... jedna wielka katastrofa. Opla markę mamy od 14 lat ale teraz na pewno zmieniamy . Ostatnio wymiana turbiny koszt około 9 tys po czym samochód działał gorzej niż przed. Po diagnozie w warsztacie okazało się że to całkiem co innego było problemem koszt 1050 zł . Zostawiony śrubokręt pod maską po serwisie, filtry zapłacone orginalne - założony zamiennik . Nie polecam , omijać dalekim łukiem, to nie 1 taka sytuacja . Po tylu latach zmiana marki a mieliśmy 5 samochód Opel .
Użytkownik sieci
28 lipca 2024 19:20
Salon - samochody nowe
Zapłaciłem ponad 10 ...
... 000 za naprawę popularnego Opla Corsę następnego dnia awaria się powtórzyla. Mimo chęci uzyskania reklamacji, odrzucili. Bardzo nie polecam.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 18:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 09:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... zbywanie klienta, problemy przy naprawie gwarancyjnej. Brak informacji dla klienta.
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 15:49
Salon - samochody nowe
nie polecam, nie ...
... odbierają telefonów, brak kompetencji wymienić załogę. oddzwaniają od 4 dni do mnie. omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
13 listopada 2023 12:42
Salon - samochody nowe
serwis mechaniczny mocno poniżej oczekiwań
Użytkownik sieci
7 listopada 2023 07:20
Salon - samochody nowe
Serwis- Zero kontaktu. ...
... Dzwoniłem żeby zapytać o usługę i umówić się na termin, Pan po drugiej stronie wziął numer tel i powiedział że za chwilę oddzwoni do mnie dział serwisu. Oddzwaniają trzeci dzień, a telefonu nie odbiera nikt.
Użytkownik sieci
31 października 2023 20:47
Salon - samochody nowe
Może to przypadek ...
... osamotniony. Może nieuwaga. Może brak zaangażowania. Może... za dużo tych może, ja już tu nie wrócę. Zawiedli moje zaufanie. Serwis autoryzowany to dla mnie marka sama w sobie, niestety nie tu.
Użytkownik sieci
17 października 2023 09:23
Salon - samochody nowe
3 dni nie odbierają telefonów. Dramat
Użytkownik sieci
31 marca 2023 11:13
Salon - samochody nowe
Bardzo żałuję że ...
... trafiłem do tego salonu na Pana Piotra z działu handlowego. Bardzo nie polecam tego Pana. Wstrzymał mi rejestrację samochodu na 2 tygodnie i dalej czekam wk...... robi co może żeby tylko przedłużyć. A za ratę leasingu pewnie mi nie zapłaci!
Użytkownik sieci
21 marca 2023 11:23
Salon - samochody nowe
Jestem na etapie ...
... wybierania samochodu z segmentu C w kombi. Tylko w tym salonie mnie olali... Wszedłem do salonu, pani na starcie powiedziała dzień dobry i na tym się skończyło. Wszyscy siedzieli przy komputerach nikt nie podszedł... Przymierzałem się do dwóch samochodów siadałem do środka nikt nie podszedł. Poszedłem do kolejnego dalej nic spędziłem tam około 10 minut i wyszedłem, ogólnie olali , brak zainteresowania
Użytkownik sieci
30 października 2022 23:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 października 2022 12:33
Salon - samochody nowe
Jeździsz Grandlandem, samochód ...
... fajny, silnik złoto. Nic się nie dzieje, lejesz paliwo, robisz przeglądy, jeździsz dalej - wręcz nudno. Dostajesz powiadomienie że Twój samochód jest wytypowany do kampanii serwisowej dot. układu oczyszczania spalin / wydechowego, ze wskazaniem na firmę Gezet jako ASO Opla w Szczecinie. Odstawiasz samochód do serwisu, przekonany że tak trzeba i to słuszne. Serwis wgrał nowe oprogramowanie silnika - żadnych informacji żeby cokolwiek było nie tak, jakieś błędy, niesprawności itd. Wszystko cudownie. "Zapraszamy na kolejną wizytę celem wymiany dpf, w związku z w/w kampanią serwisową". Został wymieniony dpf, samochód wyjeżdża z serwisu i... nie jest w stanie dojechać do domu, bo w drodze powrotnej komputer wyrzuca błędy, nakazuje natychmiast przerwać jazdę itd. Samochód unieruchomiony. Co na to serwis Gezet? "Bo to przez czujnik spalin, ale on już wcześniej był niesprawny. Pan zapłaci XXXX to wymienimy." To nic że przed wizytą w serwisie nie było ani błędów ani jakichkolwiek problemów z silnikiem. To nic że po wyjechaniu z serwisu samochód nie jest w stanie kontynuować jazdy. To nic że do serwisu przyjechał sam a nie na lawecie. Według serwisu wszystko jest ok, a samochód przyjechał do nich już niesprawny. No jednak nie jest ok.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2022 01:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki