90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 18:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 09:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... zbywanie klienta, problemy przy naprawie gwarancyjnej. Brak informacji dla klienta.
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 15:49
Salon - samochody nowe
nie polecam, nie ...
... odbierają telefonów, brak kompetencji wymienić załogę. oddzwaniają od 4 dni do mnie. omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
13 listopada 2023 12:42
Salon - samochody nowe
serwis mechaniczny mocno poniżej oczekiwań
Użytkownik sieci
7 listopada 2023 07:20
Salon - samochody nowe
Serwis- Zero kontaktu. ...
... Dzwoniłem żeby zapytać o usługę i umówić się na termin, Pan po drugiej stronie wziął numer tel i powiedział że za chwilę oddzwoni do mnie dział serwisu. Oddzwaniają trzeci dzień, a telefonu nie odbiera nikt.
Użytkownik sieci
31 października 2023 20:47
Salon - samochody nowe
Może to przypadek ...
... osamotniony. Może nieuwaga. Może brak zaangażowania. Może... za dużo tych może, ja już tu nie wrócę. Zawiedli moje zaufanie. Serwis autoryzowany to dla mnie marka sama w sobie, niestety nie tu.
Użytkownik sieci
17 października 2023 09:23
Salon - samochody nowe
3 dni nie odbierają telefonów. Dramat
Użytkownik sieci
31 marca 2023 11:13
Salon - samochody nowe
Bardzo żałuję że ...
... trafiłem do tego salonu na Pana Piotra z działu handlowego. Bardzo nie polecam tego Pana. Wstrzymał mi rejestrację samochodu na 2 tygodnie i dalej czekam wk...... robi co może żeby tylko przedłużyć. A za ratę leasingu pewnie mi nie zapłaci!
Użytkownik sieci
21 marca 2023 11:23
Salon - samochody nowe
Jestem na etapie ...
... wybierania samochodu z segmentu C w kombi. Tylko w tym salonie mnie olali... Wszedłem do salonu, pani na starcie powiedziała dzień dobry i na tym się skończyło. Wszyscy siedzieli przy komputerach nikt nie podszedł... Przymierzałem się do dwóch samochodów siadałem do środka nikt nie podszedł. Poszedłem do kolejnego dalej nic spędziłem tam około 10 minut i wyszedłem, ogólnie olali , brak zainteresowania
Użytkownik sieci
30 października 2022 23:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 października 2022 12:33
Salon - samochody nowe
Jeździsz Grandlandem, samochód ...
... fajny, silnik złoto. Nic się nie dzieje, lejesz paliwo, robisz przeglądy, jeździsz dalej - wręcz nudno. Dostajesz powiadomienie że Twój samochód jest wytypowany do kampanii serwisowej dot. układu oczyszczania spalin / wydechowego, ze wskazaniem na firmę Gezet jako ASO Opla w Szczecinie. Odstawiasz samochód do serwisu, przekonany że tak trzeba i to słuszne. Serwis wgrał nowe oprogramowanie silnika - żadnych informacji żeby cokolwiek było nie tak, jakieś błędy, niesprawności itd. Wszystko cudownie. "Zapraszamy na kolejną wizytę celem wymiany dpf, w związku z w/w kampanią serwisową". Został wymieniony dpf, samochód wyjeżdża z serwisu i... nie jest w stanie dojechać do domu, bo w drodze powrotnej komputer wyrzuca błędy, nakazuje natychmiast przerwać jazdę itd. Samochód unieruchomiony. Co na to serwis Gezet? "Bo to przez czujnik spalin, ale on już wcześniej był niesprawny. Pan zapłaci XXXX to wymienimy." To nic że przed wizytą w serwisie nie było ani błędów ani jakichkolwiek problemów z silnikiem. To nic że po wyjechaniu z serwisu samochód nie jest w stanie kontynuować jazdy. To nic że do serwisu przyjechał sam a nie na lawecie. Według serwisu wszystko jest ok, a samochód przyjechał do nich już niesprawny. No jednak nie jest ok.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2022 01:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 maja 2022 13:02
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed Serwisem ...
... Opla Szczecin-Ustowo. Szczególną uwagę i ostrożność powinny mieć osoby które w kwestii mechaniki nie mają nawet podstawowego pojęcia. Poniżej przykład na podstawie którego ocenić mogą Państwo sami. Przykład z dnia 10.05.2022 : Standardowa wymiana oleju oraz przegląd LPG z wymianą filtrów LPG. Auto oddane na serwis o godzinie 10.00. Godzina 10.20 telefon z Serwisu że do wymiany jest wężyk LPG oraz CAŁY KRÓCIEC WODNY z wężykiem powrotu płynu chłodzącego ponieważ pojawił się mały wyciek (wyciek był na łączeniu wężyka z króćcem. Panowie nawet w ciągu kilku minut nawet wycenili mi koszt naprawy na 500 zł.Nie zauważyli nawet że króciec był wymieniany parę miesięcy temu i wyglądał na nowy. Oczywiście nie zgodziłem się na naprawę ponieważ byłem pewny że króciec jest sprawny a nie będąc expertem wiedziałem że do wymiany jest tylko wężyk który łączy się z króćcem połączeniem na oring. Auto odebrałem kupiłem wężyk za 40 zł i wymieniłem samemu w 5 minut. W moim przekonaniu i na powyższym przykładzie stwierdzam że pracownicy danego Serwisu są niekompetentni i stwierdzają awarię bez dokładnej analizy na czym traci potencjalny klient naprawami podzespołów które nie wymagają wymiany. Odpowiedz: Po pierwsze Poprzednia naprawa została wykonana w autoryzowanym serwisie w Koszalinie i mam na to Fv. Poprzednia naprawa była wykonana w sposób prawidłowy (wylot wody/króciec)Wężyk nie był częścią wymienianego elementu i był sprawny.Serwis Szczecin Ustowo chciał ponownie wymienić wymieniany parę miesięcy temu nieuszkodzony króciec oraz wężyk. Wymieniony wężyk za 40 zł a nie tak jak Państwo chcieliście mi wymienić niepotrzebnie niedawno wymieniany element za 500 zł profesjonalnie zlikwidował wyciek. Po 2 tysiącach km nie ma nawet kropelki wycieku. W moim przekonaniu i na podanym przykładzie Serwis próbował naciągnąć mnie na niepotrzebne koszty WYMIENIAJĄC PRAWIE NOWY ELEMENT (założony parę miesięcy temu w autoryzowanym serwisie w Koszalinie) NA NOWY !!!
Użytkownik sieci
18 stycznia 2022 16:57
Salon - samochody nowe
Słabo - salon ...
... wygląda jak by się zamykał, czasy dziwne i nie ma na to wpływu że aut brakuje ale na obsługę już to nie ma wpływu a ta była bardzo KIEPSKA. Przyjechałem 650 km odebrać auto i Pan sprzedawczyk (na miano handlowca nie zasługuje) potraktował mnie jak "szmaciarza, laweciarza". Nie można zapytać czy się Pan czegoś napije ? Kawy, wody? Chłop wie, że jadę 8h po auto za 150.000 PLN !!!. Wystawił furę za drzwi z salonu i poszedł bo zimno ??? Zładuje se sam. Dałem radę. Ani dowidzenia, ani dziękuję nawet spiker….. niczaj nie usłyszałem. Czarę goryczy przelał kolejny Pan z serwisu który mnie zbeształ, że źle zaparkowałem i blokuje przejazd ładując kupiony u nich samochód i mam odjechać bo nie jestem z Assistance. UWaga - stanąłem według polecenia jego kolegi z salonu !!! Da się inaczej? Da bo jedyną gwiazdkę uratowała sympatyczna Pani od ubezpieczeń - uśmiechnięta i zaangażowana. Chciało jej się wyjść z salonu i przypomnieć mi, że mam otwartą szybę w aucie. Panowie na nauki do koleżanki albo zmieńcie robotę jak się w aktualnej męczycie. NIE POLECAM salonu !!!
Użytkownik sieci
6 września 2021 09:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lipca 2021 20:01
Salon - samochody nowe
No cóż. Jedna ...
... gwiazda - to i tak za dużo. Zawiodłem się. Nowy serwis, nowi mechanicy. Czas oczekiwania na bieżący serwis - nawet do/7 dni. Dodzwonić się do serwisu - długi czas oczekiwania na rozmówcę, nie oddzwaniają. Podczas rozmowy z pracownikiem biura serwisu - odnoszę wrażenie, że nie do końca "ktoś coś wie". Inny zakres serwisowy, tzw akcje niż w DE. Ceny usług - taniej jest w DE. Dlugo nie zmienię zdania!!!
Użytkownik sieci
23 maja 2021 18:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 lutego 2021 17:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki