88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 maja 2018 19:29
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm i fachowe doradztwo. Polecam!
Użytkownik sieci
10 maja 2018 15:51
Salon - samochody nowe
Serwis ok
Użytkownik sieci
9 maja 2018 09:50
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie szybko i sprawnie!
Użytkownik sieci
7 maja 2018 11:31
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2018 23:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2018 08:12
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2018 09:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 21:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2018 10:43
Salon - samochody nowe
Miła obsługa i profesjonalna Polecam
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2018 13:33
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2018 06:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2018 11:53
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 marca 2018 16:16
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
15 marca 2018 05:30
Salon - samochody nowe
Dobry parking.
Użytkownik sieci
7 marca 2018 10:07
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 stycznia 2018 13:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 grudnia 2017 18:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2017 13:54
Salon - samochody nowe
Kompletna porażka i ...
... strata czasu! Byłem umówiony w sprawie Astry, przychodzę - nikt nic nie wie. "Był Pan umówiony?" - zdziwienie i "pełen luz" sprzedawcy. Przed kilkoma dniami telefonicznie podałem szczegóły tego co mnie interesuje umawiając się na spotkanie i przygotowaną ofertę. Szkoda czasu. NIE POLECAM MIEJSCA !
Użytkownik sieci
13 listopada 2017 21:37
Salon - samochody nowe
Ja nie wiem ...
... co wy chcecie od tego serwisu. Serwisowałem tam poprzedni samochód (Insignia) teraz serwisuję kolejny. Jeśli chodzi o lakierowanie to miałem robione tylne błotniki na gwaranacji i żadnego problemu z samochodem zastępczym nie było (zapłaciłem 100zł za kilkanaście dni), kolejki długie-bo dobrze robią jak na białostockie warunki. Naprawy mechaniczne czy przeglądy bez problemów. Ustalam zakres, koszty i nic poza tym nie jest robione bez mojej wiedzy i zgody. Do przeglądów drukowana jest lista tego co producent wymaga, robią co trzeba - a jak trzeba więcej to pytają. Ktoś poniżej pisał, że miał problem ze zdobyciem historii serwisowania i że serwisował się w Krupnikach od lat - to ja pytam jakim cudem przegapił informacje o MyOpel? Jak się jest właścicielem samochodu i się seriwsuje w ASO to dostęp do historii masz w domu, we własnym komputerze.
Użytkownik sieci
25 września 2017 19:11
Salon - samochody nowe
Serwis słaby i ...
... nie uczciwy, jestem zmuszona naprawiać tam auto firmowe, po skierowaniu mnie po szkodzie do nich i prośbie o auto zastępcze (termin umówiony 3 tyg wcześniej) dowiaduje się że cytuje "auta nie ma" i tyle żadnego przepraszam i wyjaśnienia po prostu aut im zabrakło, łaskawie mnie poinformowano że auto moge dostać 3 dni później, kierowniczka nie miła i nie pomocna, arogancka, z 2 zgłoszonych szkód kiedy mogli już jedną zrobić bo mieli zezwolenie czekali tydzień nie robią nic aż dostaną odp odnośnie drugiej szkody od firmy będącej właścicielem auta bo woleli auto malować raz bo w końcu po co 2 razy ? Nie ważne że jakby nie dostali zgody na 2 szkodę auto stałoby sobie z tygodniowym zapasem i prażyło sie na słonku, dodam iż 2 szkoda była to korozja w miejscu gdzie 2 lata wcześniej serwis lakierował błotnik (oczywiście stwierdzili ze to nie ich wina tylko ze kamyk uderzył lub sama czymś przywaliłam - no tak bo wszystkie kamyki z drogi sie zmówiły żeby uderzać tylko w to jedno miejsce i ze akurat tam w garażowany aucie wyszła korozja) żeby nie moja interwencja czekałabym dalej bo firma będąca właścicielem auta nie dostała żadnego maila z top auto ! Dodam że jak już łaskawie top auto zaczęło naprawę 1 szkody usłyszałam ze odzyskam auto za min 2 tyg plus tydzień gdzie sobie stało na parkingu! Zaznaczam że Panowie w top auto w końcu lepiej wiedza jak powstały szkody lepiej od samego klienta. Po moich skargach do ubezpieczyciela i właścicieli auta samochód został naprawiony i oddany brudny i śmierdzący po tygodniu. Nie polecam serwisu bo maja w poważaniu klienta i nerwy można stracić z wykłócaniem sie z nimi o drobne szczegóły. I Boże trzymaj musze do marca przyszłego roku naprawiać auto u nich...