85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2020 16:10
Salon - samochody nowe
Posiadamy Corsę F ...
... od lutego. Niedawno w wyniku zdarzenia losowego byłem zmuszony do naprawy auta w serwisie MM Cars i jestem pozytywnie zaskoczony wyceną oraz szybkością usługi. Szczególne podziękowania kieruję do Pana Kamila który był pomocny nie tylko przy zakupie ale również po sprzedaży auta co cechuje bardzo dobrych handlowców i powinno owocować długofalową współpracą w przyszłości.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 16:32
Salon - samochody nowe
Korzystałem z serwisu ...
... kilka razy, zarówno z przeglądów okresowych jak i z naprawy po stłuczce, z przyjemnością stwierdzam, że jakość obsługi i podejście do klienta znacząco się poprawiły. Polecam to miejsce.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 16:20
Salon - samochody nowe
Ja zawsze jestem obsluzpny milo
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 14:16
Salon - samochody nowe
Prowadzę wypożyczalnie busów ...
... i jestem stałym klientem Salonu oraz Serwisu MM Cars Warszawa. Od początku współpracy jestem bardzo zadowolony z usług które oferują, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż jak i wszelkiego rodzaju naprawy i przeglądy. W swojej opinii na temat serwisu utwierdziła mnie sytuacja która miała miejsce parę dni temu- we wtorek wydałem klientowi samochód, Opla Vivaro, klient miał ruszyć w długą trasę na drugi dzień wieczorem. Dzwoni do mnie w środę rano z informacją, że w samochodzie zapaliła się kontrolka serwisu oraz auto straciło moc. Po telefonie do serwisu i wyjaśnieniu jak wygląda sytuacja, niemal natychmiastowo przystąpili do działania. Odebrali samochód od mojego klienta, zabrali na serwis (uszczelka została pogryziona przez kuny) i po trzech godzinach auto wróciło tam skąd je zabrali. Bez zbędnych formalności, szybko i sprawnie. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2020 15:23
Salon - samochody nowe
3.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 18:44
Salon - samochody nowe
Kupiłem tam już trzy samochody, polecam!
Użytkownik sieci
4 czerwca 2020 21:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 12:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 maja 2020 18:57
Salon - samochody nowe
Polecam do napraw. ...
... Ale trzeba mieć trochę więcej pieniędzy
Użytkownik sieci
21 maja 2020 19:50
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2020 16:38
Salon - samochody nowe
Mieliśmy 1 auto ...
... z MM CARS (Astra Kombi 1,6l 200KM) po 2 latach zmienialiśmy na nowy. Zadzwoniłem i poprosiłem o kolejne duże Kombi ale teraz Insignie bo mamy 3 dzieci (z mocnym silnikiem najlepiej) dostaliśmy specyfikację na 200KM, leasing, formalności i żona pojechała po odbiór i tu zonk.... Wróciła hatchbackiem. Zamawialiśmy Kombi więc patrzyliśmy tylko na specyfikację a nie na tytuł i brak tam słowa Tourer. Oczywiście dostałem info, że to moja wina i pewnie tak jest bo oparłem się na zaufaniu do osoby, która nas prowadziła od 2 lat. Za 2 lata znowu będziemy zmieniali i na 99% na Insignie lub Zafirę Life ale na pewno juz w innym salonie.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2020 16:15
Salon - samochody nowe
2 tygodnie temu ...
... trafiłem tutaj z awaria Opla Movano po oględzinach okazało się że rozszczelnienie chłodnicy wymiana chłodnicy na gwarancji Ok. Po paru dniach dowiaduje się że jeszcze jest uszkodzona chłodnica recyrkulacji spalin przez niby kamień i wymiana na mój koszt ok lecimy z AC no i dalej mija tydzień zero odzewu dzwonię i dowiaduję się po kolejnym tygodniu że niby ten kamień uszkodził jeszcze chłodnicę klimatyzacji. Jaki jest morał? Opel robi słabe samochody? Na naszych autostradach za dużo kamieni? Czy serwis?
Użytkownik sieci
23 marca 2020 19:42
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
15 marca 2020 11:11
Salon - samochody nowe
Ku przestrodze - ...
... "Nigdy więcej MM Cars!!!". Historia przedstawia się następująco: Szukając samochodu miejskiego natrafiłem na ogłoszenie MM Cars z Warszawy, jednakże nie było ono atrakcyjne wobec oferty innego warszawskiego salonu. Jednakże MM Cars chcąc pozyskać klienta przestawił ofertę korzystniejszą, która przesądziła o zakupie nowego samochodu w tym właśnie salonie. Standardowa procedura: zaliczka, przelew całości i jedziemy po odbiór autka ze śląska. I tutaj następuje zdziwienie i rozczarowanie. A mianowicie, autko stoi gotowe do odbioru, powiedzmy, że czyste (chociaż widać było, że za bardzo do tej kwestii się nie przyłożono - dziwny brud na progach, kilka plam na masce nie schodzących pod palcem). Ale ok. Podpisujemy umowę, ubezpieczenie, już prawie wyjeżdżamy i wtedy moją uwagę przykuwa coś na tylnych drzwiach po stronie kierowcy. Wygląda jakby doszło do uszkodzenia powłoki (długość około 4 cm). Przychodzi lakiernik i twierdzi, że ewidentnie drzwi są uszkodzone i należy malować 2 elementy. Nie jesteśmy z tego zadowoleni i żądamy dostarczenia samochodu wolnego od wad, w takim samym wyposażeniu i kolorze jak ten, po który przyjechaliśmy. Okazuje się, że nie ma. Proponowane nam są inne kolory, które nas nie interesują. W związku z powyższym prosimy o rozwiązanie umowy, tym bardziej, że nie wyjechaliśmy samochodem z salonu. I tutaj dotychczasowy sprzedawca korzysta z pomocy swojego kolegi, który ewidentnie nie chce rozwiązać z nami umowy proponując swoje warianty ugodowe: takie jak np. gratisowe lakierowanie, wymiana całych drzwi i upust w kwocie 2 letniej gwarancji. I to wszystko jak twierdzi będzie wykonane w ramach "UTAJNIONEJ" naprawy bez wykazania w książce serwisowej, tylko musimy się na to zgodzić. Padają również słowa, że zdarzają się przypadki uszkodzeń samochodów i jeśli klient się godzi na taki sposób naprawy, w ten sposób są one załatwiane. Niestety nie zgadzamy się. Na co pracownik salonu przestawia nam swoje dziwne argumenty, np. że nie można rozwiązać umowy, że to prezes o tym decyduje, że przysługuje nam jedynie reklamacja, która zostanie rozpatrzona w ciągu 2 tygodni. Opowiada się nam historię o wygranej sprawie sądowej dotyczącej analogicznej sytuacji jak nasza, gdzie sąd miał stwierdzić, że uszkodzeniu uległ element wymienialny i nabywcy przysługuje prawo do jego naprawy przez sprzedawcę itp. W końcu pada pytanie na czym nam zależało przy zakupie samochodu, gdyż mają podobny, ale we Wrocławiu, tylko z mocniejszym silnikiem, jednakże bez alufelg i mogą go dostarczyć do Katowic. Nasza odpowiedź brzmi, że na alufelgach. Po około godzinie bezproduktywnej rozmowy z dwoma sprzedawcami, jeden z nich udaje się do rzekomego prezesa z naszą ofertą i po krótkiej chwili wraca z informacją, że szef WYRAZIŁ zgodę na rozwiązanie umowy - z której się de facto nie wywiązał, nie dostarczając samochodu wolnego od wad. A co najlepsze, pada również ze strony sprzedawców zdanie, że gdyby oni wcześniej to zauważyli, zrobili by to po swojemu i nawet nie wiedziałbym o naprawie, malowaniu, czy też wymianie drzwi, a tak przynajmniej niczego nie zatajali - WOW. Nie wiem po co, ale pokazywany jest mi inny model autka miejskiego, który według sprzedawcy ma źle położony lakier na klapie bagażnika (grudki pod lakierem). Trzeba przyznać, niezłe UTAJNIONE praktyki obowiązują w MM Cars. Nawet kupując nowe auto w salonie trzeba będzie jeździć z fachowcem i czujnikiem lakieru.
Użytkownik sieci
10 marca 2020 21:42
Salon - samochody nowe
Ekipa przyjmująca samochody ...
... do serwisu jest zawsze zajęta wszystkim innym ale nie obsługą klientów. Natomiast nie tym mi podpadli a tym, że odbierając samochód akurat padał deszcz. I to taki konkretny. Dostałem kluczyki, podpisałem protokół i życzenia - a szukaj pan, gdzieś tam stoi. No sorry, ale tak się nie robi :)
Użytkownik sieci
8 marca 2020 07:27
Salon - samochody nowe
Długo i zimno
Użytkownik sieci
5 marca 2020 05:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 marca 2020 14:23
Salon - samochody nowe
Słowna i miła obsługa
Użytkownik sieci
2 marca 2020 21:01
Salon - samochody nowe
Ładny serwis,słabi mechanicy
Użytkownik sieci
29 lutego 2020 18:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek