85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 20:36
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 13:37
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 08:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 17:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 lutego 2019 20:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 19:25
Salon - samochody nowe
MIŁO SZYBKO I NA TEMAT
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 12:02
Salon - samochody nowe
Super serwis
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 23:49
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
10 lutego 2019 22:42
Salon - samochody nowe
Miła i sprawna obsługa. Polecam
Użytkownik sieci
5 lutego 2019 13:03
Salon - samochody nowe
Tak jak moi ...
... poprzednicy daje zero.Kupilem używane auto z rękojmią roczna kikla dni po wyjezdzie z salonu okazało sie ze cos jest nie tak. Auto zaczeło zużywać plyn chlodniczy. 3 razy odstawialem auto na serwis i za kazdym razem niby naprawiali ale zawsze wracalem z tym samym problemem(sam doszedlem ze plyn dostaje sie do oleju,do silnika)za 4-tym razem zażadalem zwrotu gotówki.już tydzień czekam na odzwez ze strony salonu.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 23:19
Salon - samochody nowe
Z przykrością..aktualnie ZERO ...
... gwiazdek. Ostrzegamy!!. Samochód kupiony, jako używany (1,5 letni) z salonu z rękojmią wpisaną na fakturze, dziś zgłoszona wada – padł czujnik, koszt naprawy 2400zł, ale podlega rękojmi, serwis wszystko zweryfikował, spojrzał na rękojmię, dzwoni do jakiegoś tam głównego dyrektora i proponują wymianę po kosztach części.. 1700zł, na to my, że rękojma, a oni..brak zgody dyrektora na naprawę w jej ramach. Naprawdę duży zawód, a takie dobre zdanie mieliśmy, i samochód chcieliśmy tam w przyszłości kolejny kupić. Panie Dyrektorze, trafiliście na świadomych klientów, wobec czego właśnie piszemy do Pana wezwanie do usunięcia wady, jak nie będzie zmiany taktyki, to dojdą koszty sądowe i zastępstwa procesowego, o złej opinii lepiej nie wspominać, chyba nie warto. I już na pewno po dzisiejszych doświadczeniach, będziemy odradzać tutaj zakupy, to jest po prostu bardzo nieeleganckie zachowanie, mimo, że niektórzy pracownicy salonu i serwisu są naprawdę mili i uprzejmi, i przynajmniej się starają.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 12:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 stycznia 2019 12:52
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa klienta, ...
... szybka reakcja na pytania, duży wybór modeli z pełną dostępnością
Użytkownik sieci
19 stycznia 2019 10:42
Salon - samochody nowe
3.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 stycznia 2019 16:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 17:57
Salon - samochody nowe
Opel którym jeżdzę ...
... polubił to miejsce bo ciagle szuka pretekstu do wizyt.To nie jest skarga na auto bo sprawy błahe a do tego miła uprzejma obsługa sprawy załatwiane od ręki Jak dla kobiety kierowcy 5 z plusem
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 09:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 08:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 07:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 stycznia 2019 14:28
Salon - samochody nowe
Po wymianie w ...
... MM Cars na zakupione przez nas opony okazało się, że w jednym z kół dalej występuje bicie, tym razem zdecydowanie mniejsze (wyważarka pokazywała wartość 130N dla jednego z kół, czyli dokładnie taką samą jak dla pierwszego kompletu opon). Po kolejnych próbach wyważenia oraz ustawiania opony na feldze udało się zlikwidować drgania odczuwalne podczas jazdy pojazdem, z tym że norma na wyważarce w serwisie MM Cars nadal nie została uzyskana (minimalna wartość po wyważaniu to 110N dla normy 90N). Podkreślmy, że wada dotyczyła tego samego koła, z którym już wcześniej był problem na Państwa oponach. W naszym odczuciu niestety problem występuje nie tylko w oponach, ale też w feldze. Na opony otrzymane od MMCARS złożyliśmy reklamację. Ustnie ustaliliśmy z kierownikiem serwisu, że w przypadku uwzględnienia reklamacji mają być rozliczone gotówkowo (ciekawe na jakiej podstawie to obiecywał biorąc pod uwagę, że nie mam na nie faktury). Dodatkowo kierownik serwisu zapewnił nas, że w tej sytuacji na pewno nie będziemy stratni (jak do tej pory 170zł za wyważenie wadliwych kół + zakup kompletu opon zimowych + 5 wizyt(30min w jedną stronę + 2h w serwisie) to są realne straty finansowe i czasowe). W dniu (03-01.2019r) otrzymaliśmy telefon od kierownika serwisu z informacją o uznaniu reklamacji na 2 opony oraz możliwości odbioru kompletu opon, które otrzymaliśmy wcześniej od MMCARS, czyli dano nam wadliwe opony. Taka propozycja nas nie interesuje, ponieważ przypomnę, że w ramach konieczności zakupiliśmy już na własny koszt nowe opony o czym kierownik doskonale wiedział. Tego samego dnia (03.01.2019) wystosowaliśmy maila do dyrektora z opisem zaistniałej sytuacji oraz próbowaliśmy się z nim skontaktować telefoniczne na numer wcześniej otrzymany od niego. Na telefon nie odpowiada, zgłasza się ktoś inny i podaje numer zastępczy, na które nikt nie odpowiada. Odpowiedzi mailowej nie otrzymaliśmy do tej pory.