79%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 września 2024 16:32
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia związane ...
... z akcją serwisową Opla w tym warsztacie były słabe. tldr: -Wprowadzanie w błąd, prawdopodobnie nieświadome z powodu złego przepływu informacji lub jego braku -Długi czas oczekiwania oraz słaby kontakt -Kiepskie warunki parkingowe i oznakowanie warsztatu na miejscu połączone z brakiem informacji na infolinii Pierwszy kontakt z warsztatem nastąpił 24 maja przy pomocy infolinii. Zaproponowano szybki termin 18 czerwca. Na miejscu okazało się, wbrew informacji telefonicznej, że tego dnia żadna naprawa się nie odbędzie, a moje auto, po podpisaniu niezbędnych zgód, zostanie dopiero teraz poddane kwalifikacji do naprawy i będzie trzeba czekać na części. No trudno. Dodam, że w tamtym okresie wejście do, jak się okazało tymczasowego, warsztatu Opla nie było praktycznie w ogóle oznakowane i jego znalezienie, w godzinach porannych gdzie salony są jeszcze zamknięte nie należało do łatwych. Po tej wizycie nastąpiła cisza. Byłem cierpliwy, aż do 2 września po czym zadzwoniłem na infolinię. Miły pan szybko zweryfikował, że części już na mnie czekają, ale nie potrafił odpowiedzieć dlaczego do tego momentu nikt się ze mną nie skontaktował - za co przeprosił.. Udało się umówić szybki termin na 9 września z uwagi na godzinę poranną 6:00. Dnia 9 września stawiam się o wyznaczonej godzinie, a w dawnym miejscu witają mnie otwarte drzwi oraz powierze. Pracownik z salonu obok potwierdza, że serwis Opla znajduje się w tym miejscu. Jest 6 rano, infolnia nie działa. Po 30 minutach oczekiwania rozglądam się po dużym kompleksie. Przypadek trafia, że znajduję 2 bramę wjazdową z tym razem w miarę oznakowanym budynkiem z logotypem Opla. W trakcie prawie 3 miesięcy warsztat się przeniósł o czym nie zostałem w żaden sposób poinformowany, na dawnym miejscu również brak informacji. Samochód został przyjęty bez problemów, ale zostałem niemile zaskoczony informacją o ewentualnej możliwości nie zakończenia naprawy tego samego dnia co na szczęście nie miało miejsca (wcześniej zapewniano o 3h maks i naprawie tego samego dnia). Na skromny plus zaliczam obsługę klienta na miejscu, w tym aspekcie wszystko było w porządku.
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 18:56
Salon - samochody nowe
Jak się zbiera ...
... 1 gwiazdki to się zbiera dalej.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 07:10
Salon - samochody nowe
Poprzednia lokalizacja na ...
... Modlińskiej byla znacznie lepsza. Z kolei w nowej, oprócz gorszego dojazdu dostajesz w pakiecie wąską uliczkę wewnętrzną, brak miejsc do zaparkowania i ogółem słabą obsługą (nie oceniam nikogo ze sprzedaży i mechaników a tylko pozostałych, gdzie odsiano chyba tych ogarniętych i zwolniono). Na dokładkę, jeśli ogarniasz tam cokolwiek serwisowego, to żadna z godzin późno popołudniowych nie będzie dla Ciebie. Najlepsze, że serwis opon, to jest klasa sama w sobie. Kilkukrotnie, pomimo wcześniejszego umówienia, nie dowieziono moich opon. I za każdym razem dowiadywałem się o tym będąc już na miejscu. Po co zadzwonić zawczasu, że nie ogarnęło się czegoś tak podstawowego? Po nic, klient może urwać się z pracy, dojechać na miejsce tracąc czas w korkach i potem wrócić z niczym do domu. Gdyby tylko ktoś wynalazł jakieś urządzenie pozwalające przekazywać dźwięk i głos lub chociaż wiadomości na odległość, to byłoby naprawdę super w takich przypadkach. Ale nie tu, tu nie wyślą nawet gołębia. Czy ma znaczenie, że umówisz się z wyprzedzeniem? Nie. Tutaj na infolinii dowiesz się, że Twoją sprawą nie zajął się od miesiąca nikt, kto był do tego wyznaczony. W tym względzie moim osobistym faworytem jest Pan Adam P. Natomiast Panu Kierownikowi tego przybytku współczuję wielu "wyjątkowych" ludzi w jego ekipie i życzę mu powodzenia, ale po dotychczasowym ogólnym poziomie kompetencji ludzi tam pracujących i po moich doświadczeniach z nimi, mam dużo wątpliwości, co do powodzenia nawet najlepszych planów. W ramach tak owocnej współpracy pozwoliłem sobie na podstawie tych niestety powtarzalnych doświadczeń zrezygnować zupełnie z usług tego serwisu. Co więcej, planowałem zakup nowego samochodu i mimo posiadania już dwoch Opli, trzeciego nie będzie mimo ogromnej mojej sympatii dla samej marki. Dzięki tym doświadczeniom wybiorę auto z koncernu innego niż Stellantis.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 19:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam Pana ...
... Jacka… tempo żółwia. Powiedziano mi, że serwis będzie trwać 2-3 h, trwał ponad 4 h bez żadnej informacji zwrotnej (jakiegokolwiek kontaktu). Finalnie miał Pan zadzwonić ale nie doczekałem się. Sam zadzwoniłem też nie dostałem żadnej informacji. Stanowczo nie polecam.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 12:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zgłosiłam ...
... awarię auta, które miesiąc temu naprawiali z dokładnie tym samym problemem. Mieli oddzwonić z terminem przyjęcia. Minął już 2 dzień i pomimo telefonów z przypomnieniem o wyznaczenie terminu naprawy nikt się nie kontaktuje. Dodatkowo problem jest znany i niewygodny dla Opla.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 10:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Byłem umówiony na akcje serwisowa pod koniec grudnia 2023, a naprawa została wykonana na koniec marca 2024 i to po moich telefonach do serwisu. Przez kilka dni moje telefony wogóle nie były odbierane.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 16:22
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam! ...
... Doradca ds sprzedaży samochodów dostawczych kompletnie nie zainteresowany klientem, wręcz w lekceważący sposób zostaliśmy potraktowani-zbyci Przemilczałabym ten fakt, gdyby nie to, że nie raczył nawet wysłać obiecanej kalkulacji na zakup nowego Opla Vivaro. Trudno konkurencja zyska.
Użytkownik sieci
9 września 2023 20:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 września 2023 11:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam strata ...
... czasu i pieniędzy . Ogólnie obsługa na plus ale serwis porażka, zdiagnozowali mi w samochodzie problem z komputerem , poradzili żebym kupił drugi komputer i wgrał oprogramowanie sterujące na nowo i tak zrobiłem kupiłem 2 komputer (używany sprawny ,bo tak poradzili ) po czy już niemogli wgrać nic na niego bo coraz im coś niepasowalo a to win z poprzedniego samochodu (który potem sam usunelem w innym serwisie ) i dalej nie mogli nic zrobić a koniec tego był taki ze przyjechałem do serwisu działającym samochodem z jednym błędem a potem już nawet nie odpalał, pojechałam do drugiego salonu opla w Raszynie to wyśmiali mnie ze tam pojechałem , po ponownej diagnostyce okazało się że mam niesprawny wtrysk.
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 18:54
Salon - samochody nowe
Mimo zostawienia 2 ...
... próśb o kontakt serwisu do tej pory nikt nie zadzwonił. Termin serwisu minął tydzień temu a zero informacji o częściach. Totalna ignorancja klienta.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2023 13:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Jak ...
... po wymianie oleju można nie zakręcić korka?
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 11:34
Salon - samochody nowe
Po sprawdzeniu samochodu, ...
... mechanik nie raczył podejść by rozszerzyć swoje spostrzeżenia a doradca nie znał odpowiedzi na połowę pytań. Więc po za tym że wzięli kasę nic się nie dowiedziałem.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 16:57
Salon - samochody nowe
Pomimo wysłania formularza ...
... kontaktowego, maila oraz wielokrotnych rozmów, podczas których byłem zapewniany, że ktoś oddzwoni z wyceną usługi, którą chciałem zlecić, nikt się mną nie skontaktował. Bardzo niepoważne podejście do klienta, nie warto marnować czasu na próby nawiązania kontaktu.
Użytkownik sieci
26 maja 2023 15:31
Salon - samochody nowe
Do nie service sprzedać łatwo service poraszka
Użytkownik sieci
9 maja 2023 14:51
Salon - samochody nowe
Serwis OPEL przyzwoity, ...
... natomiast koordynacja i obsługa klienta to totalna porażka. Manager serwisu nie wie po co jest, nie potrafi skontaktować się z klientem i poinformować o tak podstawowych rzeczach jak opóźnienie w oddaniu samochodu, załatwienie auta zastępczego a na koniec nie rozumie, że to wszystko JEJ obowiązki. Summa summarum płać i płacz... zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 11:22
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa, a ...
... czas wymiany opon to około 3 godzin.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 16:00
Salon - samochody nowe
Jestem świeżo po ...
... wymianie opon w tym salonie. Jeśli tak wygląda wydanie pojazdu to szczerze nie polecam. W samochodzie wymiana opon z zimowych na letnie trwała prawie 3 godziny co chyba świadczy o jakości wykonanej usługi. Brak szacunku dla klienta nigdy więcej takiego salonu.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 07:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 10:47
Salon - samochody nowe
Kompletna porażka. Umówiłem ...
... się na wizytę z 2 tygodniowym wyprzedzeniem na serwis dwóch aut, plandek pytając czy dysponuje serwis odpowiednią wysokością do serwisu tego typu aut. Niestety oddział na Modlińskiej zamknięto, więc musiałem to zrobić w innym miejscu. Dostałem odpowiedź, że tak i umówiono mnie na konkretny termin (7.02 godz 10:00). Niestety okazało się, że Opel nie dysponuje takim miejscem, ale zapraszali na serwis do Fiata. Potem natomiast okazało się, że nie ma odpowiedniego miejsca parkingowego aby taki samochód u nich zostawić. Teraz zostałem z autem, które musi pójść na serwis, żeby nie straciło gwarancji i czekać na termin w innym serwisie, przez co jestem stratny finansowo bo auto nie wyjedzie w planowanym terminie. Szkoda, że nie można dać zero gwiazdek bo jedna to jest za dużo.