Zobacz na mapie
83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 18:12
Salon - samochody nowe
Witam wszystkich, Moja ...
... przygoda zaczęła się od wydawania niepokojących dźwięków z układu wspomagania kierownicy, więc udałem się na okręgowa stacje kontroli pojazdów, gdzie potwierdziły się moje przypuszczenia. Układ okazał się uszkodzony i jeszcze jedna cześć współ dzialajaca z układem. Nadmienię iż samochód jest nowy i ma zaledwie 10000 km na liczniku, po zgłoszeniu problemu w Mw auto sp zoo servis w Bielsko-Biała, poinformowano mnie że jest możliwość otrzymania samochodu zastępczego na czas naprawy. Ok... Umówiłem się na najbliższy wolny termin, aby nie jeździć uszkodzonym samochodem aby się nie popsuły inne części. Po trzech dniach, otrzymałem telefon że auto będzie od płatne, ja się sprzeciwił z racji tego że to naprawa gwarancyjna i nie mam zamiaru płacić za wynajem od nich samochodu zastępczego. Zadzwoniłem do kierownika servisu wyjaśnić sytuację. Zostałem do informowany że jeżeli wada jest faktycznie to dostanę samochód zastępczy na okres naprawy, więc zadzwoniłem raz jeszcze do biura ustaliłem termin na 36 dni później gdyż wtedy będzie dostępny Auto zastępcze. umówiłem się więc na przyszły miesiąc i pojawiłem się zgodnie z umową, na miejscu okazało się że nie ma żadnego auta zastępczego, może być ewentualnie ale odpłatne. Strasznie mnie to zirytowało, bo Poprosiłem o odpłatne zastępczy Auto ale okazało się że nawet takiego nie ma. I nagle zostałem sam na parkingu bez samochodu na kilka godzin🤯. Po około 2 h chodzenia po Sarni Stok zorientowałem się że już skończyli sprawdzać auto [Gps] czekałem jeszcze 20 min ale nikt nie raczył mnie powiadomic że auto jest już sprawdzone... poszedłem więc więc na miejsce gdzie dowiedziałem się że układ wspomagania kierownicy jest zepsuty. umówiłem się na wymianę trzy dni później na godzinę 13:30 aby mogli wymienić części i była możliwość odbioru auta o siedemnastej gdy zamykają. spóźniłem się 15 min i od razu usłyszałem że możliwe iż dzisiaj Auto nie będzie zrobione gdzie poprzednim razem stwierdzona że będzie to około 2 h. przyjechałem to dzisiaj zostawiłem samochód, kiedy przyszedłem za 15 siedemnasta na Serwis zawołałała mnie osoba chyba decydująca aczkolwiek stwierdziła że nie jest kierownikiem i pokazał mi Urwana Linke hamulcową z przodu gdzie wymieniali części, i oznajmił że Linka już dawno jest Urwana i że to nie oni 😂. A wiadomo... gdy się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy, powiedziałem szczerze tej osobie co sobie myślę i mam nadzieję że ruszy to jego sumienie... (linka ma jakieś 8 mm grubości jest metalowa i od wewnętrznej części koła przy klocku hamulcowych, nie będę tego komentował. panuje Tuł ewidentnie dezinformacja, niedbałość brak odpowiedzialności i dbałości o klienta. nie polecam tego miejsca ani trochę. może wypadałoby pisać z nimi e-maile
Użytkownik sieci
24 marca 2024 09:52
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo pragnę ...
... podzielić się swoją opinią na temat nowego serwisu Alfa Romeo w Bielsku Białej tj. firmy MW Auto. W dniu 22 stycznia br. umówiłem na wizytę serwisową swoją Alfa Romeo Giulia. Zlecenie usługi serwisowej polegało na wymianie oleju silnikowego oraz co dla mnie było bardzo istotnym aspektem wizyty skasowaniem inspekcji serwisowej (komunikat komputera pokładowego o upłynięciu terminu przeglądu okresowego auta). Pracownik infolinii serwisu MW Auto podczas przyjmowania zlecenia wykonania usługi został o tym szczegółowo poinformowany i nie wniósł uwag. Data wykonania usługi została ustalona na dzień 22 marca br. W tym miejscu podnieść należy, iż przedmiotowy pojazd nie jest już objęty gwarancją producenta i jest moją własnością. W ustalony terminie pojawiłem się serwisie Alfa Romeo MW Auto w Bielsku Białej. Podczas przyjmowania zlecenia pracownik serwisu został przeze mnie szczegółowo poinformowany co do zakresu wykonanej usługi i nie wniósł uwag tj. nie poinformował mnie o braku możliwości skasowania komunikatu komputera pokładowego o upływie terminu przeglądu. Po realizacji usługi przez serwis Alfa Romeo MW Auto w Bielsku Białej wykonanej nie zgodnie z ustaleniami oraz zleceniem zostałem poinformowany o braku możliwości skasowania komunikatu o upływie przeglądu okresowego. Pracownik ww. serwisu tłumaczył to koniecznością wykonania przez firmę pełnej usługi serwisowej. W moje ocenie usługa nie została zrealizowana zgodnie ze zleceniem zarówno podczas telefonicznej rezerwacji jak i podczas wizyty serwisowej pracownicy firmy MW Auto byli informowani co do szczegółowego zakresu usługi. Skasowanie komunikatu o upływie przeglądu było dla mnie istotnym aspektem wizyty. Ponadto pragnę zauważyć, iż będąc właścicielem rzeczy (pojazdu) mogę decydować o jej stanie. Reasumując traktuję usługę wykonaną przez firmę MW Auto w Bielsku Białej jako nie zrealizowaną w pełni oraz nie zgodną z przyjmowany zleceniem co naraża mnie na poniesienie dodatkowych kosztów.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 09:54
Salon - samochody nowe
Something unbelievable... never ...
... more !!! I was considering to spend 50k EUR here, but since 3 weeks I did not receive any reaction from this car provider. Level of english language is worse than at my 6 years old son in elementary school.... I made an inquiry on January 23rd, 2024, I got the short feedback from the sales representative and after my request clarification there is no feedback in place since weeks... I have also called this guy giving promise to receive an offer and calculation in 2 days.... Now we are additional 10 days late with no reaction.... Crazy customer approach, if this would be an employee in my company, I would fire him in 2 minutes.... Have a nice day, Mr. Michal Bula, hope you will get strong message from your leadership.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 22:41
Salon - samochody nowe
Umówiony serwis na ...
... wymianę oleju po osiągnięciu limitu kilometrów. Doradca serwisowy odesłał mnie z kwitkiem, ponieważ nie miał pojęcia co należy zrobić z moim autem. Podejście do klienta i jego problemu na żenującym poziomie, zostałem odesłany z kartką papieru do weryfikacji we własnym zakresie co mam zlecić w serwis ASO przy tym przebiegu. Brak jakichkolwiek podstawowych informacji, a jedynym komentarzem…system mi nie działa. Ostatnia moja wizyta w tym serwisie.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2023 16:58
Salon - samochody nowe
Auto naprawiane z ...
... AC zostało częściowo naprawione, dopiero przy zgłoszeniu nieprawidłowości naprawiono wszystkie usterki ujęte w zgłoszeniu szkody. Super wymówka: "Pracownicy warsztatu musieli zapomnieć" 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ A gdzie jest jakaś kontrola? Liczą na niedopatrzenie klienta!!!! Wszystko trzeba sprawdzać.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 09:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 listopada 2023 14:09
Salon - samochody nowe
W tym salonie ...
... trzeba bardzo uważać przy zakupie auta używanego. Trzeba dokładnie sprwadzać czy zrealizowali to na co się z nimi umawia. Umówiliśmy się w cenie auta na serwis przed zakupem (m.in. wymianę tarcz i kloców). Dzwoniąc na wszelki wypadek przed odbiorem (żeby wszystko potwierdzić) wyciągnąłem od sprzedawcy, że ich nie wymienili "bo serwis uznał, że jeszcze są dobre". Jednak w dalszej rozmowie zgodził się na wymianę i je wymienił. Oprócz tego auto miało mieć 2 komplety kół. Letnie na których stało były do wyrzucenia i miałem dostać inne + zimówki. Dzwoniąc ponownie z pytaniem kiedy serwis będzie gotowy przypadkiem wyciągnąłem informacje, że jednak letnich nie ma. W "niezręcznej" rozmowie wytargowałem rabat w wysokości połowy ceny kompletu "letniej dębicy". Przy odbiorze auta zauważyłem, że zimówki są totalnie łyse. Sprzedawca jeszcze z wyrzutem mierzył bieżnik i mi pokazuje, że mają całe 5 mm (a na oponie widać znacznik zużycia zdarty na równo, bo to są zimówki i 5 mm oznacza, że trzeba je wyrzucić). Na pytanie czy sam by pojechał na takich oponach, tylko powiedział, że może zwrócić przelew i nie muszę kupować. Niby przy tej cenie auta te kilkaset złoty to nie tak dużo, ale nie po to się kupuje w "salonie", żeby denerwować się na takie chwyty jak z podrzędnego komisu.
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 13:23
Salon - samochody nowe
Pan doradca serwisowy ...
... powinien nauczyć się rozmawiać z klientami, chamstwo to jedyne co mogę powiedzieć o obsłudze. Pani z recepcji odsyła mnie do serwisu który miał rzekomo oddzwonić, nie zdarzyło się to w ciągu ponad tygodnia. Gdy sam zadzwoniłem zostałem na dzień dobry skarcony jak śmiem do Pana doradcy zadzwonić...
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 14:27
Salon - samochody nowe
Sam serwis nie ...
... jest zły natomiast obsługa klienta w ostatnich latach dramatycznie się pogorszyła. Nadal porażka.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2022 17:17
Salon - samochody nowe
Umówiona wizyta kończy ...
... się fiaskiem. Brak profesjonalnej obsługi. Brak inf. O awarii serwisu.
Użytkownik sieci
22 października 2022 12:05
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa na ...
... serwisie mocno przeciętna. O wszystko trzeba się wykłucać i dopytywać. Aż z radością przyjąłem możliwość rezygnacji z usług.
Użytkownik sieci
13 października 2022 21:39
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu to ...
... dramat, rozumiem że człowiek w młodym wieku nie wygląda na właściciela nowszego samochodu, ale czasami się to zdarza. Z tego względu, moje zapytania, i chęć naprawy samochodu, zostały potraktowane jakbym przyjechał 20 letnim gruzem z prośbą o wskrzeszenie. Ostatecznie byłem zmuszony przerwać dalszą rozmowę z obsługą, ze względu na podejście do klienta.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2022 11:09
Salon - samochody nowe
dodzwonić się do ...
... serwisu to jakiś cud... Infolinia.. Informacja, że zaraz ktoś oddzwoni...Po 2 godzinach zero kontaktu dodzwonić się nadal nie można..
Użytkownik sieci
17 maja 2022 20:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 grudnia 2021 19:20
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nie udało się szybko tego naprawić. Automatyczny (Wersja oryginalna) Не справились с задачей быстро отремонтировать. Авто
Użytkownik sieci
9 listopada 2021 18:33
Salon - samochody nowe
Tragicznie. Klienta indywidualnego ...
... traktują jakby w ogóle robili łaskę, że muszą obsłużyć. Nawet nie udają, że starają się pomóc. Na pewno tam nie wrócę.
Użytkownik sieci
29 października 2021 21:26
Salon - samochody nowe
Brak elementarnej wiedzy ...
... panów recepcjonistek w serwisie. Choć może trudno wymagać wiedzy od kogoś kto uzupełnia tylko dokumenty. Zachowanie w stosunku do klientów również na bardzo niskim poziomie. Zresztą z tego co widzę to opinie o serwisie są w głównej mierze negatywne i szkoda że nie zapoznałem się z nimi wcześniej. Radzę wybrać inny serwis - szkoda nerwów.
Użytkownik sieci
24 października 2021 20:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 września 2021 09:15
Salon - samochody nowe
Odzyskanie karty kodow ...
... do samohodu, każde aso bez problemu. Wawrosz tylko z usluga dorabiania kluczyka ktorej nie potrzebuje.
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 08:21
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... przypadku serwisu na skandalicznie niskim poziomie, zero zainteresowania, brak konkretnych info, terminów, kosztów, Pani z obsługi twierdzi, że odezwie się po czym telefon milczy. NIe polecam, omijać i jeszcze raz omijac. Wawrosz - przynosisz wstyd marce OPEL.