81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 19:09
Salon - samochody nowe
Panowie w serwisie ...
... uważają klientki za głupie. Myślą że jak kobieta przyjdzie do serwisu to można jej wcisnąć każdy kit a ona uwierzy No nie tym razem.... ostatecznie ( po interwencji w BOK fiat) zrobili to o czym mówiłam od samego początku. Daje 2 gwiazdki bo korzystając z tego serwisu za każdym razem był jakiś problem.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 21:07
Salon - samochody nowe
Jestem zainteresowany zakupem ...
... outbacka. Przyjechałem dzisiaj dobrałoby wszedłem na pierwsze piętro i tylko tyle . Niestety outbacka nie było …. Ale też przez 10 min nie było nikogo… puste biurka.. zero sprzedawcy. Chciałem się popytać o dokładne informacje na temat auta, na kiedy dostępny itp. No nic trzeba będzie szukać innego salonu Subaru z innym podejściem do klienta. Dla mnie salon Subaru widmo
Użytkownik sieci
30 grudnia 2024 17:42
Salon - samochody nowe
Dramat,auto serwisowane 3 ...
... lata tylko i wyłącznie w MW Auto B-B,serwis nie bierze odpowiedzialności za cokolwiek co robil,za to klient odpowiada za wszystko. Jakakolwiek rozmowa kończy się tym że użytkownik samochodu wychodzi na niedouczonego durnia,który nie potrafi jeździć,eksploatować,a co najlepsze jezdzi non stop "przeładowany"co jest kompletna bzdura. Sugeruje trzymac się z daleka przynajmniej od tego serwisu.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 16:41
Salon - samochody nowe
Obsługa oderwana od ...
... rzeczywistości problem z jazdą testową Pomimo że salon otwarty do siedemnastej. Generalnie wydaje mi się Że z tą obsługą to sprzedać będzie ciężko cokolwiek. Nie polecam
Użytkownik sieci
15 października 2024 08:54
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa ...
... w serwisie nie polecam byłem tam ostatni raz. Dla nich ten pasek jest ok .Złożeniu reklamacji otrzymałem pismo :Dzień dobry, W odpowiedzi na otrzymane pismo uprzejmie informujemy, że w oparciu o zgromadzoną dokumentację nie znajdujemy podstaw do uznania zgłoszonych przez Panią roszczeń. Weryfikacja zgłoszonej usterki faktycznie potwierdziła widoczne mikropęknięcia paska rozrządu natomiast zarówno wykonany narzędziem specjalnym pomiar szerokości paska jak i diagnostyka komputerowa (odczyt DTC) nie wykazały żadnych nieprawidłowości, co w tym przypadku wyklucza jego wymianę. Dla mnie jest to nieporozumienie.
Użytkownik sieci
6 października 2024 12:55
Salon - samochody nowe
Edit -w odpowiedzi ...
... na komentarz właściciela: Myślę, że problemem nie jest centrala, a brak zaangażowania... Prosicie o pomoc w poprawie, tak samo jak ja prosiłem o pomoc w poprawie samochodu -z mizerny skutkiem. Miałem bardzo nieprzyjemne doświadczenie przy współpracy z działem serwisu. Obsługa klienta jest na bardzo niskim poziomie. Problemy z komunikacją między pracownikami sprawiają, że czułem się ignorowany. Mimo zapewnień, że skontaktuje się ze mną pracownik "X", nie otrzymałem żadnego połączenia (sytuacja miała miejsce min.7 razy). Dopiero przejście na drogę e-mail, nieznacznie zmienia sytuację. Wielokrotnie próbowałem uzyskać odpowiedź oraz rozwiązanie w sprawie problemów z moim pojazdem, jednak moje prośby były zbywane/ignorowane, a wrażenie, jakie odniosłem, to takie, że pracownicy chcą, abym po prostu zapomniał o moim problemie. Oczekiwałem znacznie lepszej obsługi, a rzeczywistość przypominała raczej zakup samochodu używanego od nieznajomego, gdzie brak zaufania i profesjonalizmu są na porządku dziennym. Moje doświadczenia są rozczarowujące i zdecydowanie nie spełniają oczekiwań, które miałem na początku. Myślę, że jest to ostatni samochód od MW Auto. Jedynie na plus wychodzi obsługa handlowa na etapie zamawiania samochodu.
Użytkownik sieci
27 września 2024 15:42
Salon - samochody nowe
Idealny serwis dla ...
... kogoś kto nie szanuje swojego czasu, obsługa to absolunte zero. Odbiór samochodu po serwisie trwa półtorej godziny. TRAGEDIA
Użytkownik sieci
17 września 2024 18:55
Salon - samochody nowe
Wszystko pięknie ładnie ...
... zdjęcia z podnośnika, info że wycieraczki ,światła itp ok o głównym zgłoszeniu zero informacji. Przy odbiorze samochodu gdzie przy oddaniu informacja dla serwisu brak stwierdzonych wycieków płynu chłodniczego pomimo że go ubywa, Bach po oględzinach serwisu za ponad 200pln drastyczny wyciek na pompie wody..Odbiór samochodu na własną odpowiedzialbość naprawa najszybciej za 2 tygodnie po informacji że dojadę 4 km do domu pilnując temperatury pod domem zalana połowa komory silnika płyn chłodniczy leje się jak z rynny.Brak słów jedna gwiazdka za obsługującą Panią Julie
Użytkownik sieci
9 września 2024 10:53
Salon - samochody nowe
Serwis i obsługa totalna porażka….
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2024 09:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Panowie ...
... mieli wykonać tylko jedno zadania - wymienić szybe. Niestety przerosło ich to i auto wyjechalo z porysowanymi felgami, nie polecam
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2024 09:14
Salon - samochody nowe
Błędna diagnoza. Usterka ...
... wróciła po 1000km. Termin naprawy za miesiąc. Są wakacje a kamper uziemiony. Do tego nieprzyjemne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2024 14:50
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... totalna porażka kompletne dno samochód umówiony na wtorek środa rano odbiór, oczywiście tak się nie stało dzwonię co z samochodem pani z recepcji mówi że oddzwonią i tak czas oczekiwania do piątku gdzie po mojej intensywnej interwencji udało się odebrać rzekomo naprawiony samochód co z czasem się okaże. Naprawdę nie polecam w życiu nie spotkałem się z takim brakiem profesjonalizmu i bezczelnymi kłamstwami typu oddzwonimy żenada.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2024 18:53
Salon - samochody nowe
Tacy fachowcy pracują ...
... w serwisie, że nie umieją dobrać odpowiedniego koloru. W efekcie czego element różni się od calosci a oni proponują malowanie całego boku auta. Nie umieją poprawić, wyrównać. Oprócz tego bardzo niemiła obsługa. Nigdy więcej
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 14:08
Salon - samochody nowe
Niestety działanie firmy ...
... to jedno wielkie rozczarowanie. Byłam umówiona na aktualizacje oprogramowania w ramach kampanii Peugeota, jednakże w dniu którym przyjechałam okazało się że coś nie działa i nie może aktualizacja zostać przeprowadzona. W dniu kolejnego terminu niestety znowu wizyta została przełożona ze względu na kolejne problemy z systemem. Za 3-cim razem w dniu wizyty na 1,5h przez wizytą zadzwoniłam do serwisu aby potwierdzić wizytę i okazało się że znowu mają jakieś problemy i wizyta musi zostać ponownie przełożona. Gdyby nie telefon z mojej strony znów przyjechałabym do serwisu na marne. Komunikacja tej firmy jest na bardzo niskim poziomie.
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 17:28
Salon - samochody nowe
Wizualna weryfikacja rozrządu ...
... pracującego w kąpieli olejowej przez korek to jakaś pomyłka i szczyt braku kompetencji... W tematyce procedur serwisowych też nic nie wiedzą lub nie chcą wiedzieć.Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2024 10:54
Salon - samochody nowe
Niestety 1 gwiazdka. ...
... Umówiłem się na zwykły przegląd okresowy auta, wycena zrobiona wcześniej, zakres ustalony, samochód w bazie danych MW Auto. Śpieszę się, dlatego przyjeżdżam na 7.55, panowie obsługują 3 klientów część według kolejki, a część umówionych (wołają), o 8.25 podchodzę do wolnego stanowiska według kolejki i mówię, że bardzo się spieszę, że jestem umówiony i że chcę tylko zostawić auto/kluczyk z dokumentami. Wizytówkę wsadziłem w dowód na wszelki wypadek, żeby dzwonili jakby był jakieś wątpliwości (których być nie powinno, bo zakres prac i wycena są ustalone). Słyszę "proszę siadać i czekać". Wsiadłem w auto i odjechałem, dłużej czekać nie mogłem. Średniowiecze i obsługa jak w ośrodku zdrowia. Na lotnisku w wypożyczalni wrzuca się kluczyk do skrzynki i załatwione. Tutaj: papiery, kolejki i stracone godziny. W środę zostawiałem samochód w aso Tesli w Ząbkach, przyjechałem, nacisnąłem przycisk w aplikacji i odjechałem taksówką - zero czekania; odbiór analogniczy. MW Auto BB niestety dramat stracony czas na dojazd, na powrót, 30 min na miejscu i 10 złotych za anulowanie taksówki i na koniec nic nie załatwione i niepotrzebne nerwy.
Użytkownik sieci
11 maja 2024 17:06
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... tego salonu samochodowego. Obsługa klienta i dział sprzedaży marki Fiat na najniższym poziomie. Po wizycie w tym salonie wiem że nie kupię żadnego samochodu z grupy Stellantis, a napewno nie w Bielsku-Białej.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 18:12
Salon - samochody nowe
Witam wszystkich, Moja ...
... przygoda zaczęła się od wydawania niepokojących dźwięków z układu wspomagania kierownicy, więc udałem się na okręgowa stacje kontroli pojazdów, gdzie potwierdziły się moje przypuszczenia. Układ okazał się uszkodzony i jeszcze jedna cześć współ dzialajaca z układem. Nadmienię iż samochód jest nowy i ma zaledwie 10000 km na liczniku, po zgłoszeniu problemu w Mw auto sp zoo servis w Bielsko-Biała, poinformowano mnie że jest możliwość otrzymania samochodu zastępczego na czas naprawy. Ok... Umówiłem się na najbliższy wolny termin, aby nie jeździć uszkodzonym samochodem aby się nie popsuły inne części. Po trzech dniach, otrzymałem telefon że auto będzie od płatne, ja się sprzeciwił z racji tego że to naprawa gwarancyjna i nie mam zamiaru płacić za wynajem od nich samochodu zastępczego. Zadzwoniłem do kierownika servisu wyjaśnić sytuację. Zostałem do informowany że jeżeli wada jest faktycznie to dostanę samochód zastępczy na okres naprawy, więc zadzwoniłem raz jeszcze do biura ustaliłem termin na 36 dni później gdyż wtedy będzie dostępny Auto zastępcze. umówiłem się więc na przyszły miesiąc i pojawiłem się zgodnie z umową, na miejscu okazało się że nie ma żadnego auta zastępczego, może być ewentualnie ale odpłatne. Strasznie mnie to zirytowało, bo Poprosiłem o odpłatne zastępczy Auto ale okazało się że nawet takiego nie ma. I nagle zostałem sam na parkingu bez samochodu na kilka godzin🤯. Po około 2 h chodzenia po Sarni Stok zorientowałem się że już skończyli sprawdzać auto [Gps] czekałem jeszcze 20 min ale nikt nie raczył mnie powiadomic że auto jest już sprawdzone... poszedłem więc więc na miejsce gdzie dowiedziałem się że układ wspomagania kierownicy jest zepsuty. umówiłem się na wymianę trzy dni później na godzinę 13:30 aby mogli wymienić części i była możliwość odbioru auta o siedemnastej gdy zamykają. spóźniłem się 15 min i od razu usłyszałem że możliwe iż dzisiaj Auto nie będzie zrobione gdzie poprzednim razem stwierdzona że będzie to około 2 h. przyjechałem to dzisiaj zostawiłem samochód, kiedy przyszedłem za 15 siedemnasta na Serwis zawołałała mnie osoba chyba decydująca aczkolwiek stwierdziła że nie jest kierownikiem i pokazał mi Urwana Linke hamulcową z przodu gdzie wymieniali części, i oznajmił że Linka już dawno jest Urwana i że to nie oni 😂. A wiadomo... gdy się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy, powiedziałem szczerze tej osobie co sobie myślę i mam nadzieję że ruszy to jego sumienie... (linka ma jakieś 8 mm grubości jest metalowa i od wewnętrznej części koła przy klocku hamulcowych, nie będę tego komentował. panuje Tuł ewidentnie dezinformacja, niedbałość brak odpowiedzialności i dbałości o klienta. nie polecam tego miejsca ani trochę. może wypadałoby pisać z nimi e-maile
Użytkownik sieci
24 marca 2024 09:52
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo pragnę ...
... podzielić się swoją opinią na temat nowego serwisu Alfa Romeo w Bielsku Białej tj. firmy MW Auto. W dniu 22 stycznia br. umówiłem na wizytę serwisową swoją Alfa Romeo Giulia. Zlecenie usługi serwisowej polegało na wymianie oleju silnikowego oraz co dla mnie było bardzo istotnym aspektem wizyty skasowaniem inspekcji serwisowej (komunikat komputera pokładowego o upłynięciu terminu przeglądu okresowego auta). Pracownik infolinii serwisu MW Auto podczas przyjmowania zlecenia wykonania usługi został o tym szczegółowo poinformowany i nie wniósł uwag. Data wykonania usługi została ustalona na dzień 22 marca br. W tym miejscu podnieść należy, iż przedmiotowy pojazd nie jest już objęty gwarancją producenta i jest moją własnością. W ustalony terminie pojawiłem się serwisie Alfa Romeo MW Auto w Bielsku Białej. Podczas przyjmowania zlecenia pracownik serwisu został przeze mnie szczegółowo poinformowany co do zakresu wykonanej usługi i nie wniósł uwag tj. nie poinformował mnie o braku możliwości skasowania komunikatu komputera pokładowego o upływie terminu przeglądu. Po realizacji usługi przez serwis Alfa Romeo MW Auto w Bielsku Białej wykonanej nie zgodnie z ustaleniami oraz zleceniem zostałem poinformowany o braku możliwości skasowania komunikatu o upływie przeglądu okresowego. Pracownik ww. serwisu tłumaczył to koniecznością wykonania przez firmę pełnej usługi serwisowej. W moje ocenie usługa nie została zrealizowana zgodnie ze zleceniem zarówno podczas telefonicznej rezerwacji jak i podczas wizyty serwisowej pracownicy firmy MW Auto byli informowani co do szczegółowego zakresu usługi. Skasowanie komunikatu o upływie przeglądu było dla mnie istotnym aspektem wizyty. Ponadto pragnę zauważyć, iż będąc właścicielem rzeczy (pojazdu) mogę decydować o jej stanie. Reasumując traktuję usługę wykonaną przez firmę MW Auto w Bielsku Białej jako nie zrealizowaną w pełni oraz nie zgodną z przyjmowany zleceniem co naraża mnie na poniesienie dodatkowych kosztów.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 09:54
Salon - samochody nowe
Something unbelievable... never ...
... more !!! I was considering to spend 50k EUR here, but since 3 weeks I did not receive any reaction from this car provider. Level of english language is worse than at my 6 years old son in elementary school.... I made an inquiry on January 23rd, 2024, I got the short feedback from the sales representative and after my request clarification there is no feedback in place since weeks... I have also called this guy giving promise to receive an offer and calculation in 2 days.... Now we are additional 10 days late with no reaction.... Crazy customer approach, if this would be an employee in my company, I would fire him in 2 minutes.... Have a nice day, Mr. Michal Bula, hope you will get strong message from your leadership.