90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 lutego 2025 17:48
Salon - samochody nowe
Отвратительно, не ожидал такого развода! Не рекомендую!
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 22:55
Salon - samochody nowe
Bardzo słabo. Zamawiasz ...
... auto z salonu za gotówkę, czekasz pół roku i przychodzi bez zamówionej kamery, bez zapasu, bez zestawu naprawczego, bez lewarka. Sprzedawca Marcin dobrze o tym wie i próbuje cię zwieść. Potem dzwonisz za "swoim" jak jakiś natręt, na emaile nie odpisuje aż stelantis pl pomógł. Podczas jazdy wykryłem skrzywienie kierownicy, niby to regulowali, protokół dali, ale kierownica nadal jest krzywo. Po 2 tygodniach przestało grać radio. Serwis trzymał mnie 6 godz (choć miało byc 1-1,5h) i nic nie znaleźli. Przez szybę widziałem jak może 2 godz. byli przy moim aucie, reszta to strata czasu. Kamery oczywiście nie da się wstawić fabrycznej, bo radio w tej konfiguracji nie pozwala na to, ale zaproponowali w lusterku wstecznym. Po tym co za szybą widziałem i komentarzach... odmówiłem z lęku o plastiki i podsufitkę. Skompensowałem montaż haka. Oczywiście po tym, plastiki niedopięte, a kilka uszu ułamanych. Jeszcze haka nie użyłem i też mam lęki. Serwis na pewno zrobię gdzie indziej.
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 09:43
Salon - samochody nowe
Masakra. Omijajcie salon ...
... sprzedaży i serwis. Nie będę opisywać problemow bo szkoda czasu. Ta firma to najgorsza z firm jaka spotkalem. I chodzi mi o wszystkie branże, nie tylko motoryzacyjna.
Użytkownik sieci
23 września 2024 21:54
Salon - samochody nowe
Takiego braku kompetencji ...
... z jakim spotkałem się wśród pracowników ASW Wojciula w życiu bym się nie spodziewał po autoryzowanym salonie samochodowym i tyczy się to zarówno Citroena jak i Peugeot. Nie potrafią dotrzymać umówionych terminów oraz ofert, w lutym opłaciłem zaliczkę na e208, które miało być w czerwcu, potem w sierpniu, potem w październiku - już szkoda czasu na czekanie...dodatkowo ratę leasingu powiększono o blisko 250%!!! Stek bzdur, krętactw i wymówek jakie usłyszałem od pana Marcina po prostu powala na kolana, mnie zniechęcił do całej marki. Po rezygnacji nie potrafią nawet dotrzymać terminu zwrotu zaliczki. Aktualnie jest już 10 dni po terminie zwrotu zaliczki i pieniędzy wciąż brak. Nawet tego nie potrafią honorowo załatwić wykręcając się tym, że księgowa chora. Czy to poważna firma? Z całego serca przestrzegam przed tą firmą, chyba że jesteś masochistą... Totalny brak profesjonalizmu. Nie polecam. Nawet na 1 gwiazdkę nie zasługują.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 13:54
Salon - samochody nowe
Ceny mocno zawyżone ...
... w stosunku do innych serwisów. Tutaj serwis 1650zł a w Warszawie dużo taniej. Jakość obsługi w Wawie dużo lepsza
Użytkownik sieci
25 maja 2024 09:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... nie potrafią zdiagnozować uszkodzeń bardzo słabo podchodzą do sprawy cały czas tylko się zmienia kadra pracowników o kosztach nie wspomnę bo są kolosalnie duże.
Użytkownik sieci
22 maja 2024 15:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Umówiłem się z tygodniowym wyprzedzeniem na naprawę błędu związanego z modułem skrzyni biegów w Jeepie z rynku amerykańskiego. Przyjechałem umówiony na godz. 13:00, zostałem zaproszony do poczekalni i czekałem w niej bez jakiejkolwiek wiadomości 3,5 godziny!!! Po tym czasie przyszedł Pan i powiedział, że auto musi zostać do dnia następnego do godz. 11-12:00 gdyż nie mogą sobie poradzić z błędem. Następnego dnia do godz. 12:30 żadnego kontaktu, aż w końcu ja zadzwoniłem i zostałem zaproszony po chyba konsultacjach (czekałem na odpowiedź zamiast zapewnianych 5 - 30 minut) na odbiór auta. W salonie powiedziano mi, że centralki skrzyni biegów zostały zaktualizowane ALE auto zwrócono mi skonfigurowane na rynek amerykański (gdzie wcześniej auto przeszło konwersję zarówno radia jak i świateł na europejskie). Auto zostało mi zwrócone z czerwonymi kierunkowskazami tylnymi, a za "naprawę" auta które nie zostało skonfigurowane spowrotem zapłaciłem 650zł... Musiałem szukać prywatnych zakładów w celu przywrócenia konfiguracji. Ocena 2/5, bo chociaż błąd skrzyni biegów nie wrócił... Aktualizacja 22.05: Po uprzejmym telefonie z serwisu w celu wyjaśnienia sytuacji podnoszę ocenę, chociaż niesmak i poirytowanie pozostało :(
Użytkownik sieci
1 maja 2024 18:53
Salon - samochody nowe
Czujnik temperatury w ...
... układzie chłodzącym peugeot 407 cena brutto czujnik + uszczelka 537,48 PLN Asw Wojciula sp.z oo Zakup na allegro 33,98 PLN Wymiana - ok 1- 3 min. Uszczelka i zawleczka były w komplecie.... Wybór należy do was.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2024 13:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Umówiłem się z tygodniowym wyprzedzeniem na naprawę błędu związanego z modułem skrzyni biegów w Jeepie z rynku amerykańskiego. Przyjechałem umówiony na godz. 13:00, zostałem zaproszony do poczekalni i czekałem w niej bez jakiejkolwiek wiadomości 3,5 godziny!!! Po tym czasie przyszedł Pan i powiedział, że auto musi zostać do dnia następnego do godz. 11-12:00 gdyż nie mogą sobie poradzić z błędem. Następnego dnia do godz. 12:30 żadnego kontaktu, aż w końcu ja zadzwoniłem i zostałem zaproszony po chyba konsultacjach (czekałem na odpowiedź zamiast zapewnianych 5 - 30 minut) na odbiór auta. W salonie powiedziano mi, że centralki skrzyni biegów zostały zaktualizowane ALE auto zwrócono mi skonfigurowane na rynek amerykański (gdzie wcześniej auto przeszło konwersję zarówno radia jak i świateł na europejskie). Auto zostało mi zwrócone z czerwonymi kierunkowskazami tylnymi, a za "naprawę" auta które nie zostało skonfigurowane spowrotem zapłaciłem 650zł... Więcej do tego serwisu nie zawitam. Ocena 2/5, bo chociaż błąd skrzyni biegów nie wrócił... Aktualizacja 29.04 - błąd wrócił :)
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 14:18
Salon - samochody nowe
Brak szacunku do ...
... klienta, zero profesjonalizmu i chamstwo. Ceny nieadekwatne do usługi. Omijajcie szerokim łukiem
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 22:31
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... byłam umówiona na diagnostykę komputerową z autem marki Peugeot, diagnostyka trwała 1,5h. Podczas odbioru samochodu, pracownik z lekceważącym podejściem, stwierdził że on nie wie co wyszło po diagnostyce, prosiłam by otrzymać wydruk z błędami- nie otrzymałam takiego. Diagnostyka kosztuje 400zł - wyrzucone w błoto. Jeszcze pracownik obiecał że auto po diagnostyce w cenie będzie umyte, oczywiście nie zostało to zrobione.Wczoraj byłam w innym warsztacie, który za drobną kwotę dokonał w 15min. diagnostyki komputerowej, po czym otrzymałam dokument błędów na papierze. Wydawało mi się,że jadąc do serwisu Peugeota będzie miał szczegółowe wytyczne błędów - po to tam pojechałam, płacąc tak kolosalną kwotę niczego więcej się nie dowiedziałam co w zwykłym warsztacie i 15min. diagnostyce. Jestem rozczarowana obsługą oraz zszokowana usługą.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 04:26
Salon - samochody nowe
Peugeot Expert. NIE ...
... POLECAM nawet najgorszemu wrogowi. Sierpień 2022 odebrałem nowego Experta - miał przyjść w czerwcu. Auto przyszło bez nawigacji oraz haka holownicze. Sprzedawca Marcin zacząć wciskać kit że taki był zamówiony wiec trzeba było mu udowodnić ze specyfikacji. Przyznał racje i powiedział ż doposażą auto w późniejszym terminie. Po miesiącu telefon aby przyjechać na serwis po montaż haka i navi. Hak zamontowali , nawigacja przyszła nieodpowiednia. Mam czekać na telefon. Dzwoniłem kilka razy ale bez rezultatu. Złożyłem latem 2023 skargę do Peugeota Polska. Dostałem maila że wyjaśnią sprawę. I co? I Pierdot tak jak ten serwis nic nie zrobił. Koszt nawigacji 4000zł. Radzę omijać szerokim łukiem ten serwis i całego Pierdota.
Użytkownik sieci
6 listopada 2023 17:53
Salon - samochody nowe
Umówiłem się online ...
... na jazdę próbną, telefon zwrotny otrzymałem w miarę szybko, powiedziano mi, że teraz będzie kontaktował się ktoś bezpośrednio z salonu, kontaktu brak. Zadzwoniłem bodaj po tygodniu, że chcę się umówić na jazdę próbną, poproszono mnie o cierpliwość, właśnie wjechało rzeczone auto, muszą je zarejestrować - ok, czekam, po 2 tyg. znowu dzwonię i pytam, czy auto jest już przygotowane, miał do mnie ktoś zadzwonić i cisza. Auto już jest, potwierdzono to, ale nie zarejestrowane. Kolejne 2-3 tyg. czekania, znów dzwonię i co słyszę? Auto właśnie wjechało, muszą zarejestrować, żenada, dno, kpina, komedia. To ja mam wydzwaniać i się przypominać szanownym sprzedawcom? Dawno nie spotkałem się z takim brakiem niekompetencji. To jest staranie się o klienta? Trudno, to nie jedyny salon w mieście. Nie polecam. Nie polecę. Odradzam.
Użytkownik sieci
14 września 2023 08:44
Salon - samochody nowe
Diagnoza filtra DPF ...
... 380 złotych. Czyszczenie 1500. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
28 września 2022 19:30
Salon - samochody nowe
Przywiązany do marki ...
... Peugeot, przestrzegam przed tym miejscem. Jeśli cenisz czas i pieniądze omijać szerokim łukiem. Nie polecam najgorszemu wrogowi. Obsługa poziom zero. Kłamstwo i krętactwo. Brak odpowiedzialności. Oszukany Klient.
Użytkownik sieci
13 lutego 2022 15:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 listopada 2021 18:07
Salon - samochody nowe
Ekstremalnie karygodna jakość ...
... usług. Nieprawidłowe naprawy, nieterminowość oraz brak poszanowania do czasu klienta. Dla tych którzy chcą oszczędzic czas i emocje - omijaj szerokim łukiem. Ps. Zapomniałem dodać iż obsługa klienta nie nosi maseczek
Użytkownik sieci
21 lipca 2021 15:29
Salon - samochody nowe
Niezbyt pomocni. Przyjechałem ...
... do nich z nagłą usterką 3 letniego auta i prośbą o diagnostykę, bo nie wiedziałem czy wracać autem do domu- zaproponowali termin na za 5 dni....
Użytkownik sieci
17 lutego 2021 10:57
Salon - samochody nowe
Chamstwo oraz brak ...
... poszanowania klienta, błędy w fakturach oraz umowach, zero odpowiedzialności. Omijać szerokim łukiem!!!
Użytkownik sieci
13 stycznia 2021 15:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka