92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2024 13:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Umówiłem się z tygodniowym wyprzedzeniem na naprawę błędu związanego z modułem skrzyni biegów w Jeepie z rynku amerykańskiego. Przyjechałem umówiony na godz. 13:00, zostałem zaproszony do poczekalni i czekałem w niej bez jakiejkolwiek wiadomości 3,5 godziny!!! Po tym czasie przyszedł Pan i powiedział, że auto musi zostać do dnia następnego do godz. 11-12:00 gdyż nie mogą sobie poradzić z błędem. Następnego dnia do godz. 12:30 żadnego kontaktu, aż w końcu ja zadzwoniłem i zostałem zaproszony po chyba konsultacjach (czekałem na odpowiedź zamiast zapewnianych 5 - 30 minut) na odbiór auta. W salonie powiedziano mi, że centralki skrzyni biegów zostały zaktualizowane ALE auto zwrócono mi skonfigurowane na rynek amerykański (gdzie wcześniej auto przeszło konwersję zarówno radia jak i świateł na europejskie). Auto zostało mi zwrócone z czerwonymi kierunkowskazami tylnymi, a za "naprawę" auta które nie zostało skonfigurowane spowrotem zapłaciłem 650zł... Więcej do tego serwisu nie zawitam. Ocena 2/5, bo chociaż błąd skrzyni biegów nie wrócił... Aktualizacja 29.04 - błąd wrócił :)
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 14:18
Salon - samochody nowe
Brak szacunku do ...
... klienta, zero profesjonalizmu i chamstwo. Ceny nieadekwatne do usługi. Omijajcie szerokim łukiem
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 22:31
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... byłam umówiona na diagnostykę komputerową z autem marki Peugeot, diagnostyka trwała 1,5h. Podczas odbioru samochodu, pracownik z lekceważącym podejściem, stwierdził że on nie wie co wyszło po diagnostyce, prosiłam by otrzymać wydruk z błędami- nie otrzymałam takiego. Diagnostyka kosztuje 400zł - wyrzucone w błoto. Jeszcze pracownik obiecał że auto po diagnostyce w cenie będzie umyte, oczywiście nie zostało to zrobione.Wczoraj byłam w innym warsztacie, który za drobną kwotę dokonał w 15min. diagnostyki komputerowej, po czym otrzymałam dokument błędów na papierze. Wydawało mi się,że jadąc do serwisu Peugeota będzie miał szczegółowe wytyczne błędów - po to tam pojechałam, płacąc tak kolosalną kwotę niczego więcej się nie dowiedziałam co w zwykłym warsztacie i 15min. diagnostyce. Jestem rozczarowana obsługą oraz zszokowana usługą.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 04:26
Salon - samochody nowe
Peugeot Expert. NIE ...
... POLECAM nawet najgorszemu wrogowi. Sierpień 2022 odebrałem nowego Experta - miał przyjść w czerwcu. Auto przyszło bez nawigacji oraz haka holownicze. Sprzedawca Marcin zacząć wciskać kit że taki był zamówiony wiec trzeba było mu udowodnić ze specyfikacji. Przyznał racje i powiedział ż doposażą auto w późniejszym terminie. Po miesiącu telefon aby przyjechać na serwis po montaż haka i navi. Hak zamontowali , nawigacja przyszła nieodpowiednia. Mam czekać na telefon. Dzwoniłem kilka razy ale bez rezultatu. Złożyłem latem 2023 skargę do Peugeota Polska. Dostałem maila że wyjaśnią sprawę. I co? I Pierdot tak jak ten serwis nic nie zrobił. Koszt nawigacji 4000zł. Radzę omijać szerokim łukiem ten serwis i całego Pierdota.
Użytkownik sieci
6 listopada 2023 17:53
Salon - samochody nowe
Umówiłem się online ...
... na jazdę próbną, telefon zwrotny otrzymałem w miarę szybko, powiedziano mi, że teraz będzie kontaktował się ktoś bezpośrednio z salonu, kontaktu brak. Zadzwoniłem bodaj po tygodniu, że chcę się umówić na jazdę próbną, poproszono mnie o cierpliwość, właśnie wjechało rzeczone auto, muszą je zarejestrować - ok, czekam, po 2 tyg. znowu dzwonię i pytam, czy auto jest już przygotowane, miał do mnie ktoś zadzwonić i cisza. Auto już jest, potwierdzono to, ale nie zarejestrowane. Kolejne 2-3 tyg. czekania, znów dzwonię i co słyszę? Auto właśnie wjechało, muszą zarejestrować, żenada, dno, kpina, komedia. To ja mam wydzwaniać i się przypominać szanownym sprzedawcom? Dawno nie spotkałem się z takim brakiem niekompetencji. To jest staranie się o klienta? Trudno, to nie jedyny salon w mieście. Nie polecam. Nie polecę. Odradzam.
Użytkownik sieci
14 września 2023 08:44
Salon - samochody nowe
Diagnoza filtra DPF ...
... 380 złotych. Czyszczenie 1500. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
28 września 2022 19:30
Salon - samochody nowe
Przywiązany do marki ...
... Peugeot, przestrzegam przed tym miejscem. Jeśli cenisz czas i pieniądze omijać szerokim łukiem. Nie polecam najgorszemu wrogowi. Obsługa poziom zero. Kłamstwo i krętactwo. Brak odpowiedzialności. Oszukany Klient.
Użytkownik sieci
13 lutego 2022 15:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 listopada 2021 18:07
Salon - samochody nowe
Ekstremalnie karygodna jakość ...
... usług. Nieprawidłowe naprawy, nieterminowość oraz brak poszanowania do czasu klienta. Dla tych którzy chcą oszczędzic czas i emocje - omijaj szerokim łukiem. Ps. Zapomniałem dodać iż obsługa klienta nie nosi maseczek
Użytkownik sieci
21 lipca 2021 15:29
Salon - samochody nowe
Niezbyt pomocni. Przyjechałem ...
... do nich z nagłą usterką 3 letniego auta i prośbą o diagnostykę, bo nie wiedziałem czy wracać autem do domu- zaproponowali termin na za 5 dni....
Użytkownik sieci
17 lutego 2021 10:57
Salon - samochody nowe
Chamstwo oraz brak ...
... poszanowania klienta, błędy w fakturach oraz umowach, zero odpowiedzialności. Omijać szerokim łukiem!!!
Użytkownik sieci
13 stycznia 2021 15:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 15:37
Salon - samochody nowe
Brak kultury to ...
... mało powiedziane. Obsługa klienta bez komentarza... Za to Krętactwo na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 14:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 14:12
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem, ...
... są mili gdy kupujesz auto lub proszą o 5 w opinii. Gdy auto trafi na serwis wtedy zaczynają się problemy. Obsługa wykazuje się niebywałym chamstwem klienta tratują jak problem. To mój drugi Peugeot Boxer i stanowczo odradzam same problemy gdyby nie gwarancja auto byłoby skarbonka.
Użytkownik sieci
27 października 2020 12:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2020 08:35
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta perfekt, ...
... ale diagnostyka auta żenada. Nie byli w stanie określić dlaczego wyskakuje błąd ABS'u, w którym kole, a to tylko czujnik odchylił się. Kasę kroją również perfekt.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2019 17:16
Salon - samochody nowe
Mają nad czym pracować
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 23:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 czerwca 2019 15:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka