Zobacz na mapie
84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 00:31
Salon - samochody nowe
Wszystkie ASO należy ...
... omijać szerokim łukiem. Kilka razy się przejechałem na oszustwach ale to co się tutaj odwaliło to przegięcie. Oddałem Opla na akcję serwisową tylnej belki. Po „naprawie” miałem: 1. Uszkodzone poziomowanie lamp przednich 2. Rozregulowana wysokość lamp przednich 3. Poszło jakieś zwarcie i przepaliła mi się przetwornica wyjeżdżając za bramę 4. Nie dokręcone śruby w zawieszeniu i w ostatnim momencie zostało to odkryte i przykręcone 5. Geometria tylnej belki po naprawie, ustawiona tak świetnie że zniszczyło mi dwie opony. Także w Aso sobie można nowe auta pooglądać i zamówić części które nie są dostępne normalnie…
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 13:38
Salon - samochody nowe
Obsługa tragedia smutni ...
... ludzie , którzy pracują chyba za karę
Użytkownik sieci
10 listopada 2024 11:27
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania się ewentualnym klientem.
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 18:40
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa, ale ...
... nie to jest najgorsze, jeżeli bardziej nie zepsują auta to na pewno nie potrafią nic naprawić, ale za to kasują jak za fachową naprawę - omijać z daleka
Użytkownik sieci
25 września 2024 15:36
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Chciałem ...
... kupić cześć do samochodu, pan powiedział że muszę mieć nr Vin bo bez tego nic nie jest w stanie zrobić. Pomimo że udzieliłem informacji o marce roku produkcji i pojemności silnika, gdzie do tego samochodu był montowany tylko 1 silnik. Porażka
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2024 05:24
Salon - samochody nowe
PRZEDE WSZYSTKIM OMIJAĆ ...
... SZEROKIM ŁUKIEM, aby nie stracić swoich nerwów i czasu,a przede wszystkim Pieniędzy! Złożona została reklamacja na odwarstwianie się powłoki lakierowej pod szybą klapy bagażnika. W 05.2024 wykonane zostały oględziny w serwisie, w którym poinformowano mnie, że wada fabryczna zostanie usunięta początkiem 06.2024, bowiem muszą zamówić część. Po czym następuje długa cisza. ..Nikt nie raczył się z salonu odezwać, więc nastąpiło kilkukrotne ponaglenie, co z częścią i naprawą reklamacyjną. Pracownik serwisu, który wcześniej zapewniał mnie o naprawie i uznaniu reklamacji- po urlopie łaskawie odezwał się i tutaj: UWAGA: oświadczył, że jednak salon nie podejmie się naprawy WADLIWEGO LAKIERU (auto nowe z salonu- 2,5 roczne), bowiem gwarancja minęła. W związku z powyższym złożyłam odwołanie od reklamacji i zawnioskowałam o pisemne: 1) poinformowanie mnie dlaczego klienta wprowadzono w błąd w momencie pozytywnego uznania reklamacji podczas osobistej wizyty w salonie (100km dojazd) - 2) wyjaśnienie, dlaczego dalej brną w swoje kłamstwa, bowiem otrzymana informacja okazuje się niezgodna z : Warunkami gwarancji na powłokę lakiernicza w dokumencie Warunków Gwarancji Peugeota - i do tej pory nie otrzymałam informacji, na którym którym dokumencie i jakim zapisie Pan się powołał. 3) wytłumaczenie mi, dlaczego udziela się klientowi nieprawdziwych informacji, bowiem po wykonaniu kilku telefonów do innych salonów PEUGEOT (w posiadaniu są nagarnia rozmów tel.) - poinformowano mnie o minimum 3 letniej gwarancji do 5 lat. DO TEJ PORY BRAK JAKIEJKOLWIEK ODPOWIEDZI na ww. pytania. Nie będę zatem dłużna i sprawa oczywiście swój koniec znajdzie finał w UOKIK, radcy prawnego. DLA POTENCJALNYCH klientów - przestroga. Uprzejmość i profesjonalizm kończy się na etapie odbioru auta z salonu.. Warto przerzucić się na inne marki, w których zostawia się kilkanaście tysięcy gotówki - a klienta przede wszystkim szanują po zakupie.
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 10:21
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Dział serwisu (pozdrawiam pana piotra bucznego!) nie potrafi odpowiedziec na pytanie o koszt obsługi serwisowej i rzuca słuchawką. Wieśniak na stanowisku nawet w marce peugeot jest słabą reklamą.
Użytkownik sieci
6 maja 2024 13:34
Salon - samochody nowe
Kupę kasy za ...
... diagnostykę a nic nie zostało zdiagnozowane.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 08:39
Salon - samochody nowe
Serwis to dramat, omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 11:41
Salon - samochody nowe
Obsługa samochodu na ...
... gwarancji nie istnieje. Przypomina to trochę komis samochodowy, w którym gwarancja jest do bramy, a potem się nie znamy.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 11:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 15:36
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa,wręcz ...
... chamska poniżej jakichkolwiek standardów.Nie będę się nawet w szczegółach rozpisywał co usłyszałem.Tak w skrócie: Przy próbie uzyskania kodu pin do kluczyka powiedzieli,że absolutnie nie ma takiej możliwości.Kluczyk mogą owszem mi dorobić,ale tylko oni i to za nibotyczną kwotę.Oczywiście jest to nieprawdą i nieuczciwą próbą zarobku.Kupując samochód stałem się też właścicielem kodów dostępu do niego.Dzwoniłem po innych salonach Peugeot i kod pin można jak najbardziej uzyskać za niewielką opłatą na miejscu i okazaniem dokumentacji potwierdzającej byciem właścicielem pojazdu.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 16:39
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM nikomu!!! ...
... 10 października pojawiłem się na umówioną wymianę paska osprzętu w samochodzie. Podczas przekazania auta Panu z obsługi zaznaczyłem, że dodatkowa osłona paska wraz ze wszystkimi spinkami itp jest w bagażniku. Pan powiedział, że zostanie zamontowana przy okazji wymiany paska. Sama wymiana paska trwała ponad 3 godziny... Po odebraniu auta wróciłem do domu i zauważyłem 3 wgniecenia na drzwiach, których wcześniej nie było. Zadzwoniłem do ASO i poinformowałem o tym fakcie. Pan z obsługi powiedział, że monitoring zostanie przejrzany i abym oczekiwał na kontakt z jego strony. Po wykonaniu telefonu otworzyłem bagażnik i okazało się, że wszystkie spinki i mocowania dodatkowej osłony nie zostały zamontowane, były u mnie w bagażniku. 11 października zadzwoniłem zapytać co ze sprawą uszkodzeń na drzwiach - usłyszałem, że informatyk nie przejrzał jeszcze nagrań. Dziś jest 19 października i żadnego kontaktu ze strony ASO nie było... Przy okazji wizyty chciałem zamówić kilka brakujących elementów plastikowych, Pani zajmująca się tym wpisywała numery interesujących mnie części w Google 😂😂 i co nie dziwne nie znalazła ich.Nie polecam nikomu korzystania z tego warsztatu. Następnym razem wybiorę inne ASO, nawet i 100 kilometrów dalej. PO AUTORYZOWANYM WARSZTACIE SPODZIEWAŁEM SIE DUŻO WIĘCEJ.
Użytkownik sieci
12 listopada 2023 19:12
Salon - samochody nowe
Auto po wizycie ...
... odebrane z 3 wgnieceniami. Po kontakcie telefonicznym brak odzewu. Pani pracująca w dziale części to jedno wielkie nie porozumieniem. Odradzam i nie polecam
Użytkownik sieci
9 listopada 2023 11:15
Salon - samochody nowe
Dział części i ...
... Pani która się nim zajmuje telefonicznie to jest jakiś absurd.. przyjrzyjcie się kogo zatrudniacie bo kobieta która wzdycha do słuchawki że łatwiej sobie kupić dana część na rynku zamiast u was w ASO to jest coś nie do przyjęcia. Dziękuję za obsługę
Użytkownik sieci
25 września 2023 10:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 września 2023 16:25
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
20 maja 2023 08:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
marekimiolek@wp.pl
20 marca 2023 14:54
Serwis
Zachowanie serwisu
Wizyta umówiona na 8:00. Przyjechałem przed czasem. Wchodzę drugi. Podchodzę do Pana z serwisu I mówię "dzień dobry" A Pan mi odpowiada "proszę czekać nie mam teraz czasu "
Po pół godziny podchodzi I mówi "z tym bokserem to co Pan chciał "
A na koniec krzyczał na pół salonu czy płacę gotówką czy kartą.
I te rozmowy o tym że dziecko włożyło palec do zupy czy sezon rowerowy juz rozpoczęty czy nie.
Nie przy klientach.
Tylko pani z recepcji nie zajmowała się plotami, miła i uprzejmą.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 15:37
Salon - samochody nowe
Obsługa ma klienta ...
... gdzieś tam głęboko. Totalny brak kultury.