87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2024 11:31
Salon - samochody nowe
Po "naprawieniu" samochodu ...
... (pełny serwis z wymianą świec, wymiana rozrządu) pojawiły się inne usterki (co kilka, kilkanaście km tryb awaryjny i komunikat: usterka silnika, napraw pojazd). Pomimo, iż pojazd jest na gwarancji serwis nie raczy odpowiedzieć na zgłoszenie. Ponawianie próśb nic nie daje. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta. W końcu po interwencji P. Darka, który jako jedyny zainteresował się tematem 22.04 auto znalazło się w serwisie, gdzie po krótkim pobycie KOLEJNY RAZ oddano mi samochód po skasowaniu błędu(wypadanie zapłonu). Niestety po wymianie rozrządu problem powraca notorycznie. Nagrałem kilkanaście filmów samochodu wchodzącego w tryb awaryjny. Poniższa odpowiedź serwisu, że zgłoszenie było w spamie to kłamstwo. Nie wiem kto daje takie wytyczne, żeby komentować opinię w sposób niezgodny z prawdą. Przez telefon stwierdzono, że przekierowano e-maila do dyrektora i czekają na odpowiedź. Dodatkowo mam maila potwierdzającego, że korespondencja docierała do serwisu i została przekazana do Dyrektora. Tym bardziej mnie to irytuje, że profesjonalny serwis podaje nieprawdziwe informacje. Jeśli serwis ponownie skłamie załączę korespondencję pod opinią. Przy ostatniej wizycie (22.04) prosiłem o kontakt do Dyrektora - jednak zostałem zbyty. Mam nadzieję, że Dyrektor serwisu jest świadomy problemu i prędzej czy później wypowie się w temacie. Odmówiono mi również przekazania listy czynności sprawdzających/ naprawczych twierdząc, że "mają nadzieję", że usterka już się nie pojawi i już nie wrócę. Fakt jest taki, że samochodem nie da się nigdzie wyjechać bo nie wiadomo, gdzie i kiedy 1 cylinder padnie i nie będzie można kontynuować jazdy. Ktoś powie, że przecież jest Assistance - tak, ale chyba nie po to, żeby po niemal każdym wyjeździe ich wzywać, odholować pojazd do serwisu i czekać na cud. Niestety 27.04 "powtórka z rozrywki." "Dotoczyłem" się w trybie awaryjnym do serwisu pomimo sugestii przez telefon, że "spokojnie mogę przyjechać w poniedziałek bo jest sobota i nie mają elektryka", który może sprawdzić usterkę. Problem w tym, że po ostatniej niefortunnej wizycie nakazano mi przyjechać w trybie awaryjnym, co (jak stwierdzono) powinno pomóc w dokładnej identyfikacji usterki. Jak to jest, że jedna osoba z serwisu twierdzi jedno, inna co innego? Istny chaos i dezinformacja. Gdybym miał wpływ na to, kiedy pojazd się psuje to umówił bym się dokładnie w podziałek o 8 rano tak jak życzy sobie tego serwis. Zachowanie niektórych osób pozostawia wiele do życzenia. Moim zdaniem serwis powinien być nastawiony na klienta i starać się pomóc - a nie zachowywać się jakby praca była karą a obsługa klienta przykrym obowiązkiem. Kolejna sprawa - Serwis odmawia wydania pojazdu zastępczego, gdyż rzekomo nie ma żadnego pojazdu na stanie (rozmowa telefoniczna). Gdy oddawałem mój pojazd do naprawy okazało się, że samochód stojący pod budynkiem serwisu i oznaczony jako "zastępczy dla klientów serwisu" wcale nim nie jest - pan z recepcji serwisu stwierdził - "to, że samochód jest tak oklejony nie oznacza, że takie jest jego przeznaczenie". Po czym pracownik placówki odjeżdża nim po skończonej pracy - do domu? Czy to standardowa praktyka? Nie ważne, że gwarancja wyraźnie mówi, że klientowi przysługuje pojazd zastępczy na czas naprawy. Trzeba samemu kombinować jak wrócić 70km do domu. Skoro samochód zastępczy nie jest dla klientów, to należy zmienić jego oznaczenie na pojazd służbowy, żeby nie wprowadzać nikogo w błąd. Na koniec stwierdzono, że jednak inny samochód zastępczy gdzieś stoi, lecz nie jest przygotowany i z tego powodu nie można go wydać. Na szczęście zadzwoniłem do Assistance, które dostarczyło pojazd szybko i bezproblemowo (tutaj zupełnie inne, profesjonalne podejście do tematu). Czekam na rozwój sytuacji. Serwis DREWNIKOWSKI SZCZECIN zniechęcił mnie do marki Peugeot i do korzystania ze swoich usług. BRAK podejścia do klienta, BRAK profesjonalizmu. Po tylu podejściach wolałbym pieniądze wydane na serwis i dodatkową gwarancję oddać mechanikowi, który zna się na rzeczy. Ocena 1 gwiazdka to za dużo.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2024 19:16
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2024 03:16
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2024 23:21
Salon - samochody nowe
Polecam!
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Polecam 😀
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 15:27
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 15:26
Salon - samochody nowe
Polecam!
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 11:25
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 22:20
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 09:37
Salon - samochody nowe
POLECAM
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 07:42
Salon - samochody nowe
Polecam, najlepszy serwis w jakim byłam!
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 07:38
Salon - samochody nowe
Bardzo rzetelny i ...
... skuteczny serwis z super podejściem do klienta, polecam 🙂
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 07:36
Salon - samochody nowe
Polecam!!☺️☺️☺️
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 17:23
Salon - samochody nowe
Numer jeden w Szczecinie super obsługa
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 10:36
Salon - samochody nowe
Polecam 🙂
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 10:34
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 09:33
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 09:29
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa i szybka naprawa .
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2024 16:57
Salon - samochody nowe
Wspaniała obsługa, brak ...
... zastrzeżeń, termin od ręki. Serdecznie Polecam
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2024 12:02
Salon - samochody nowe
Dobry serwis citroena polecam