87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2024 11:31
Salon - samochody nowe
Po "naprawieniu" samochodu ...
... (pełny serwis z wymianą świec, wymiana rozrządu) pojawiły się inne usterki (co kilka, kilkanaście km tryb awaryjny i komunikat: usterka silnika, napraw pojazd). Pomimo, iż pojazd jest na gwarancji serwis nie raczy odpowiedzieć na zgłoszenie. Ponawianie próśb nic nie daje. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta. W końcu po interwencji P. Darka, który jako jedyny zainteresował się tematem 22.04 auto znalazło się w serwisie, gdzie po krótkim pobycie KOLEJNY RAZ oddano mi samochód po skasowaniu błędu(wypadanie zapłonu). Niestety po wymianie rozrządu problem powraca notorycznie. Nagrałem kilkanaście filmów samochodu wchodzącego w tryb awaryjny. Poniższa odpowiedź serwisu, że zgłoszenie było w spamie to kłamstwo. Nie wiem kto daje takie wytyczne, żeby komentować opinię w sposób niezgodny z prawdą. Przez telefon stwierdzono, że przekierowano e-maila do dyrektora i czekają na odpowiedź. Dodatkowo mam maila potwierdzającego, że korespondencja docierała do serwisu i została przekazana do Dyrektora. Tym bardziej mnie to irytuje, że profesjonalny serwis podaje nieprawdziwe informacje. Jeśli serwis ponownie skłamie załączę korespondencję pod opinią. Przy ostatniej wizycie (22.04) prosiłem o kontakt do Dyrektora - jednak zostałem zbyty. Mam nadzieję, że Dyrektor serwisu jest świadomy problemu i prędzej czy później wypowie się w temacie. Odmówiono mi również przekazania listy czynności sprawdzających/ naprawczych twierdząc, że "mają nadzieję", że usterka już się nie pojawi i już nie wrócę. Fakt jest taki, że samochodem nie da się nigdzie wyjechać bo nie wiadomo, gdzie i kiedy 1 cylinder padnie i nie będzie można kontynuować jazdy. Ktoś powie, że przecież jest Assistance - tak, ale chyba nie po to, żeby po niemal każdym wyjeździe ich wzywać, odholować pojazd do serwisu i czekać na cud. Niestety 27.04 "powtórka z rozrywki." "Dotoczyłem" się w trybie awaryjnym do serwisu pomimo sugestii przez telefon, że "spokojnie mogę przyjechać w poniedziałek bo jest sobota i nie mają elektryka", który może sprawdzić usterkę. Problem w tym, że po ostatniej niefortunnej wizycie nakazano mi przyjechać w trybie awaryjnym, co (jak stwierdzono) powinno pomóc w dokładnej identyfikacji usterki. Jak to jest, że jedna osoba z serwisu twierdzi jedno, inna co innego? Istny chaos i dezinformacja. Gdybym miał wpływ na to, kiedy pojazd się psuje to umówił bym się dokładnie w podziałek o 8 rano tak jak życzy sobie tego serwis. Zachowanie niektórych osób pozostawia wiele do życzenia. Moim zdaniem serwis powinien być nastawiony na klienta i starać się pomóc - a nie zachowywać się jakby praca była karą a obsługa klienta przykrym obowiązkiem. Kolejna sprawa - Serwis odmawia wydania pojazdu zastępczego, gdyż rzekomo nie ma żadnego pojazdu na stanie (rozmowa telefoniczna). Gdy oddawałem mój pojazd do naprawy okazało się, że samochód stojący pod budynkiem serwisu i oznaczony jako "zastępczy dla klientów serwisu" wcale nim nie jest - pan z recepcji serwisu stwierdził - "to, że samochód jest tak oklejony nie oznacza, że takie jest jego przeznaczenie". Po czym pracownik placówki odjeżdża nim po skończonej pracy - do domu? Czy to standardowa praktyka? Nie ważne, że gwarancja wyraźnie mówi, że klientowi przysługuje pojazd zastępczy na czas naprawy. Trzeba samemu kombinować jak wrócić 70km do domu. Skoro samochód zastępczy nie jest dla klientów, to należy zmienić jego oznaczenie na pojazd służbowy, żeby nie wprowadzać nikogo w błąd. Na koniec stwierdzono, że jednak inny samochód zastępczy gdzieś stoi, lecz nie jest przygotowany i z tego powodu nie można go wydać. Na szczęście zadzwoniłem do Assistance, które dostarczyło pojazd szybko i bezproblemowo (tutaj zupełnie inne, profesjonalne podejście do tematu). Czekam na rozwój sytuacji. Serwis DREWNIKOWSKI SZCZECIN zniechęcił mnie do marki Peugeot i do korzystania ze swoich usług. BRAK podejścia do klienta, BRAK profesjonalizmu. Po tylu podejściach wolałbym pieniądze wydane na serwis i dodatkową gwarancję oddać mechanikowi, który zna się na rzeczy. Ocena 1 gwiazdka to za dużo.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 14:16
Salon - samochody nowe
Obsługa na najniższym, ...
... jednogwiazdkowym poziomie. Obiecano mi telefon z informacją zwrotną, nie otrzymałem go przez kilka dni, ale telefon otrzymałem, dlaczego nie zjawiłem się w salonie… Zero profesjonalizmu. Musze szukać innego serwisu do przeglądów…
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 13:31
Salon - samochody nowe
Naprawa auta odbyła ...
... się niezgodnie że sztuka przez co auto uległo zalaniu po deszczu. Niestety serwis nie poczuwa się do usunięcia wszystkich szkód jakie nastąpiły po nieprawidłowej naprawie. Zapach stęchlizny i pleśni obecny jest do dnia dzisiejszego. Serwis nie poczuwa się do usunięcia przyczyny tego stanu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 09:08
Salon - samochody nowe
Zmieniają odpowiedzi na ...
... opinie. Na opinie z dnia: 26.02.2024 otrzymaliśmy taką odpowiedź - nr 1. Po czym zostało to zmienione (nr 2). Jak można zobaczyć treść odpowiedzi różni się diametralnie. Jest to oszukiwanie. A odpowiedź salon otrzymał, gdyż została złożona reklamacja, którą oczywiście odrzucono. Także nie można tutaj zarzucać braku kontaktu z salonem od strony klienta. Odpowiadając na zarzuty z pierwszej opinii od salonu, mamy zdjęcia SMS, które rzekomo nie są wysyłane do klientów, a na kamerach z dnia 22.12.2023 w godzinach 14-16 można sprawdzić jak wchodziliśmy na serwis i tam mieliśmy kontakt z elektrykiem i kierownikiem. Niestety brak szacunku, kłamią, nie potrafią postawić prawidłowej diagnozy i do tego nie naprawiają swoich błędów poprzez ustosunkowanie się do reklamacji.
Użytkownik sieci
8 marca 2024 13:53
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu samochodowego. Obsługa była nieprofesjonalna. Po odbiorze samochodu okazało się, że prace zostały wykonane niedokładnie. Jakość świadczonych usług budzi wątpliwości. Lepiej szukać innego serwisu, który lepiej wywiąże się ze swoich obowiązków W odpowiedzi- wystarczy odpowiedzieć na reklamację , która pozostaje bez odzewu.
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 09:08
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed tym ...
... miejscem. Oddaliśmy auto do tego serwisu, bo byliśmy przekonani że zapłacimy więcej, ale auto będzie szybko zdiagnozowane i naprawione! Nic bardziej mylnego. Informacje SMS niezgodne z prawdą, wycena naprawy wymyślona nie wiadomo na jakiej podstawie. Kontakt utrudniony. Rzucanie słów na wiatr. Finalnie zostawiliśmy 2000 zł i przejechaliśmy 100 km. Auto nie było dalej sprawne do jazdy . Straciliśmy 9 dni na to miejsce! Przyjechaliśmy po informacji , ze auto będzie sprawne i do odbioru. Po czym jak chcieliśmy odebrać auto i poszliśmy do naszego samochodu Elektryk wsiadając do auta wypowiedział słowa: NIE ODPOWIADAM ZA TO CO TERAZ MOŻE STAĆ SIĘ Z TYM AUTEM. Czy to jest normalne? Nie sądzę. Przez to, że pracuje tam więcej mechaników, pracowników itp. Nikt nie bierze odpowiedzialności za nic . Oddaliśmy auto do innego mechanika i po tygodniu było naprawione 🙏🏻
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 13:35
Salon - samochody nowe
Odmówiono mi wydania ...
... historii diagnostyki i napraw pojazdu twierdząc że do usług za które płacił inny właściciel pojazdu nie mam prawa wglądu. Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją???
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 21:11
Salon - samochody nowe
Tragedia czekamy z ...
... mężem na naprawę już prawie 3 miesiące . Auto stoi a aso nie potrafi naprawić nowego auta . Wstyd. Zero konkretów zero informacji . 3 miesiące bez auta i bez jakichkolwiek konkretów . Auto poszło z jedną usterką a w tej chwili auto jest rozbierane na milion części i co chwilę wychodzi coś innego . Tragedia nie polecam zarówno jakości obsługi jak i serwisu. Peugeot 308 chyba jako jedyny stoi tak długo u Państwa mąż jest co drugi dzień zbywany ze jutro będzie do odbioru. Oczywiście że chodzi o Państwa serwis
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 17:20
Salon - samochody nowe
Oczywiście . Byłem ...
... dzisiaj w salonie zastanawiałem się nad zakupem samochodu od ręki . Jak zadawałem jakieś Pytanie doradcy .to odpowiadał mi od jak był by tam za kare . Nawet nie wstał z biurka żeby porozmawiać. Tragedia .
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 10:59
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu i zaangażowania w obsługę.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2023 21:01
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa. Nawet ...
... jak jesteś pierwszy to jesteś drugi.Zawsze jest ktoś przed. Nawet jak trzy tygodnie wcześniej zamawiałem serwis na wymiane komplet olei i filtrow bedac przed serwisem pol godziny przed otwarciem zostałem obslużony jako drugi.Jeszcze dwa lata temu było lepiej. Nadmieniam,że jestem w auoryzowamyn serwisie Peugeot. Przyjechaľem do Was z kontrola "Service" Check Sie nie palił. I z tym samym Komunikatem wyjechałem z Waszego Serwisu!!!Myślę,że serwis powinien zrobić wszystko abym wyjechał od was bez dodatkowych swiateľek na wyświetlaczu głownym z dziekami "Service" bo tak od was wyjechałem. Z poważaniem Miroslaw Lewicki
Użytkownik sieci
5 listopada 2023 11:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam.
Użytkownik sieci
27 października 2023 07:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 maja 2023 15:07
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu dramatyczna - recepcja
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2023 22:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 marca 2023 09:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 marca 2023 17:00
Salon - samochody nowe
Słabo , przy ...
... sprawdzaniu auta sprawdzili że można zarobić na czyszczeniu brudnego zbiornika wyrównawczego ale że nie ma w nim płynu to już nie widzieli
Użytkownik sieci
25 lutego 2023 11:00
Salon - samochody nowe
Tu niestety ocena ...
... bardzo słaba dotycząca serwisu, a tak naprawdę to obsługa serwisu. Byłem zarówno na przeglądach jak i na serwisie gwarancyjnym i za każdym razem to samo telefonicznie niczego się nie dowiesz zero pomocy przy awarii otrzymałem informacje proszę najlepiej dzwonić na assistance Peugeota u nas nie ma terminów nie wiemy kiedy się zajmiemy nie mamy aut zastępczych jednym słowem wszystko na NIE to kto ma wiedzieć... Jeżeli samochód jest na gwarancji to kto ma mi pomóc jak nie autoryzowany serwis, ale tam nic nie wiedzą... Po takiej obsłudze nie mam ochoty nigdy więcej kupić samochodu Peugeot ani Citroen bo wiem ze jak coś się stanie to zostanę z problemem sam. Wiem że serwis samochodowy to nie jest miejsce na miękka grę ale inne serwisy np VW czy Ford mają zupełnie inne podejście zwłaszcza kiedy jest naprawa gwarancyjna lub klient przyjeżdża na przegląd bo na tym zarabiają najwięcej. Słyszałem że Drewnikowski sprzedał salon i całość przejmuje BEMO mam nadzieję że dojdzie do zmian na lepsze.
Użytkownik sieci
23 lutego 2023 14:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 grudnia 2022 13:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam, wręcz ...
... odradzam.kierownik blacharni nie chciał się podjąć naprawy samochodu z OC bo samochód byl za... stary. Prawdziwym powodem, był fakt, że ośmieliłem się reklamować poprzednią naprawę i obraziłem majestat i ego kierownika. Inne Aso zrobiło i za naprawę dostalo prawie 20 tys zł. od ubezpieczyciela. Wam się nie opłacało. Brawo Wy