82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2016 09:47
Salon - samochody nowe
Peugeot diler na ...
... Ruczaju w Krakowie - proszę uważać na serwis. Wycenili mi naprawę drobną auta na ponad 3000 zł kiedy inny serwis wziął za taką samą naprawę mniej niż 150 zł. Myśleli, że jestem nie rozumny i dam sobie wcisnąć kłamstwa. Opinię o tym miejscu mam fatalną.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2016 22:37
Salon - samochody nowe
Pojechaliśmy kupić używany ...
... samochód. Ślady użytkowania wskazywały przebieg o wiele większy niż deklarowany, a sam pojazd mimo wysokiej jak na swój model ceny wymagał dodatkowej inwestycji w naprawy. Sprzedawca nawet nie kwapił się do nas, prawdopodobnie wiedząc, że i tak odpuścimy to auto. Strata czasu.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2016 13:01
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam korzystanie ...
... z tego serwisu. Już na samym początku miałem problemy z obsługą w serwisie, Pan w recepcji odpowiada jakby był tam za kare (tak, nie, dziękuję ) żenada. Po drugiej wizycie zostałem wyrzucony z miejsca parkingowego z tekstem "to moje miejsce" na pytanie gdzie jest brak napisane? Otrzymałem odpowiedź "ja tak mówię, proszę wyjechać" Banda prymitywów którzy nie powinni pracować przy obsłudze klientów.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2015 09:52
Salon - samochody nowe
Byłem dwa razy ...
... i już nie skorzystam z usług tego serwisu podejście do klienta to jakaś kpina. Blokowała mi się kierownica !!! to facet powiedział ze to wina dywanika i żebym sobie popatrzył. Podjechałem do serwisu w Wieliczce przejrzeli auto dokładnie i znalezli usterkę także odradzam serwis GOLEMO na Grota Roweckiego
Użytkownik sieci
17 października 2014 14:21
Salon - samochody nowe
Przegląd rejestracyjny - ...
... polecam. Szybko, sprawnie, określona godzina. Serwis - nie polecam. Obiecywany kontakt telefoniczny za 30 min nie nastąpił, musiałem sam dzwonić i po 1.5 h dowiedzieć się o kosztach i kiedy będzie możliwy odbiór auta, Poprosiłem o powiadomienie telefoniczne jak będzie gotowe - to też oczywiście nie nastąpiło. Znowu dzwonię sam, auto do odbioru 45 min po czasie. Wiadomo, każdemu się zdarza obsuwa, ale w takiej sytuacji nie zapewnia się klienta, że "tak, tak będzie na pewno".. odradzam.