82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 maja 2023 13:36
Salon - samochody nowe
Serwis nie wykonuje ...
... napraw o które jest proszony. Prośba o wymianę żarówki Stop tył nie zrealizowana w zamian wymieniono działająca z przodu. Niszczą samochody podczas napraw. Drzwi obite i zarysowane .Obsługa w miarę ok , ale dogadanie się w kwestii rozwiązania tego co zrobili bardzo ciężkie.
Użytkownik sieci
16 maja 2023 15:43
Salon - samochody nowe
Taki fajny kabinowy ...
... filtr dostałem z samochodu po serwisie w Golemo(specjalnie go nie ściskałem, tak go wcisnęli do pojazdu)
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2023 15:48
Salon - samochody nowe
Skandaliczna obsługa, po ...
... 40 min czekania zatrzaśnięto mi drzwi przed nosem o 15:30 mimo ze stacja jest czynna do 20:00. Rozmowa z obsługa niegrzeczna, klient traktowany jak ktoś kto przeszkadza. Nie polecam nikomu
Użytkownik sieci
23 marca 2023 18:29
Salon - samochody nowe
Kultura gorsza jak ...
... na budowie , pan miał ewidentnie problem z tym ze musi pracować za co otrzymuje wynagrodzenie, nie polecam !!!!
Użytkownik sieci
23 marca 2023 12:03
Salon - samochody nowe
Jak zwykle Tragedia ...
... !!! Klienci są traktowani niepoważnie ! Personel Firmy kompletnie niedoinformowany o zakresach ogólnopolskich Akcji, udający zdziwienie. Umówiony miesiąc wcześniej na serwis ogólnopolski układu wspomagania hamulców, nie mieli żadnego bladego pojęcia, że zawiera się on w Akcji serwisu rozrządu, na który zostałem wytypowany. Skandal i brak kompetencji nie pierwszy raz! Nie serwisuję się tam nigdy bo między tym serwisem a np serwisem ANTONIAK jest szalona przepaść w traktowaniu klientów i kompetencji obsługi !!! Poodgradzani od klientów przegrodami i szybami jak trendowaci ! Nie polecam - ASO GOLEMO to masakra !!! I prawie zawsze tak było ! Powinni się wstydzić ! Wymianę rozrządu zatykającego się układu smarowania musiałem dokonać na własny koszt 2500zł gdyż po 75 tyś przebiegu zaczeły się kłopoty ... jeszcze przed ogłoszeniem Akcji, bez jaiegokolwiek wezwania z Ich strony ... Jakość poniżej poziomu trawy !
Użytkownik sieci
10 marca 2023 08:21
Salon - samochody nowe
Omijajcie ten serwis ...
... szerokim łukiem. Przy obowiązkowych przeglądach sprawdźcie czy faktycznie filtry zostały wymienione. Bo płacicie za nie i to duże pieniądze. Rdzewiejące listwy zgłoszone na gwarancję poprostu umyli. A one dalej rdzewieją. Zapomnijcie że ktoś was zaprosi przed końcem gwarancji żeby przeglądnąć auto w celu sprawdzenia usterek objętych gwarancją. Jeśli masz gwarancję to dopytaj się dokładnie niech ci udzielą info. Jaki i czy macie limit kilometrów o którym nie wiecie. A mycie auta... To dwa razy musili poprawiać bo pozostawiali zacieki z jakiejś chemi. Drogi i niski poziom obsługi. Zdecydowanie nie polecam. Wręcz odradzam.
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 18:01
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 12:31
Salon - samochody nowe
Czy mogę w ...
... ogóle kiedyś dodzwonić się do serwisu Części???? To już śmiesznie
Użytkownik sieci
22 lutego 2023 07:12
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić dilera aut używanych przy salonie. Sprzedają samochody z wadą ukrytą. Samochód zakupiony po 3 dniach od zakupu zaczął nierówno pracować i wydawać dziwne dźwięki z silnika. Okazało się że uszkodzony jest rozrząd (który w tym silniki teoretycznie jest wieczny) oraz elektrozawór turbosprężarki. W trakcie zakupu pytałem o stan rozrządu w tym samochodzie i sprzedawca zapewniał że ten silnik jest ok i że jest to poprawiona wersja która nie powinna mieć z tym problemów. Dodatkowo po dokładnych oględzinach samochodu odkryłem że dach jest po gradobiciu, co również zostało zatajone. Samochód na gwarancji wiec, naprawiany również w aso. Jeśli chodzi o samo aso - strasznie sługi okres oczekiwania na części, tydzień i dłużej. Dostałem auto zastępcze dużo niższej klasy (oddałem peugeota 5008 a dostałem 208). Dodatkowo wydany mi samochód zastępczy był brudny na zewnątrz jak i w środku.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2023 18:39
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2023 22:12
Salon - samochody nowe
Jestem nadal w szoku,że serwis ma autoryzację peugeota....
Użytkownik sieci
27 grudnia 2022 18:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 20:01
Salon - samochody nowe
Stacja kontroli pojazdów ...
... to tragedia. Zostałem tam skierowany przez firmę wypożyczającą auto, straciłem ponad godzinę. Przyjazd, trwa badanie innego auta, trwa podejrzanie długo. Czekam. Zmiana diagnostów, proszą żeby poczekać jeszcze 15 minut. Wjeżdżam, diagnosta od początku gburowaty, jak bym był intruzem i w czymś mu przeszkadzał. Ale to dopiero początek. Mówie że przegląd bezgotówkowy i dopiero zaczynają się przeprawy, bo on o niczym nie wie. Wyjaśnianie zajmuje kolejne kilkanaście minut. Ciągle jakieś ku***y pod nosem. Udało się, biurokracja przeszła. Sam przegląd dość sprawnie, pierwszy przegląd auta, więc nie było się do czego doczepić. Omijać szerokim łukiem!
Użytkownik sieci
7 września 2022 23:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 12:00
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy działu ...
... serwis. Peugeot 5008 zlecony kompleksowy przegląd samochodu z przekazaną listą rzeczy do sprawdzenia. Po wizycie w ASO GOLEMO w przeciągu 2 tygodni inny serwis zdiagnozował luzy na przekładni kierowniczej oraz przegrzanie układu sterującego, usterkę turbiny w postaci luzów osiowych. Ponadto usterka usunięta przez serwis Golemo po 2 miesiącach i 4 tyś km powróciła.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2022 11:59
Salon - samochody nowe
Pan więcej wiedział ...
... o samochodzie którym przyjechałyśmy (innej marki), niż o tym w salonie, oferta zrobiona z wielką łaską, nie polecam, może Panowie są lepiej traktowani.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2022 15:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2022 23:34
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa klienta ...
... na bardzo niskim poziomie. Ewidentnie salon nie chce sprzedawać samochodów. Dziś wizyta 17:30 i na wstępie podchodzi ziewający Pan informując, że dziś nie ma opcji żadnej jazdy bo o tych godzinach już nie jeżdżą ! Na pytanie czy ktoś z salonu jest w stanie przyjechać samochodem na jazdę próbną do klienta Pan odpowiedział: "ja nie lubię takiej rozmowy"... jakiej bo nie rozumiem ? ... Normalne pytania bo normalne salony tak robią ! Szkoda bo auta mają potencjał ale ten salon żadnego ... Edit: Szanowni Państwo widze, że Państwa pracownik mysiałbyć bardzo znużony skoro nawet nie kojarzy do jakiej kwestii jak sie wypowiadał … Co do panujących zasad Pańtwa firmy szanuje i rozumiem klient nie może wykonać jazdy próbnej w godzinach otwarcia salonu i nie o wszystko może zapytać bo pseudo handlowiec nie każde pytanie lubi ! Gratuluje zasad i szanuje dlatego rozmawiam z salonem konkurencyjnym, do którego to Państwu bardzo daleko … i od razu wspomnę nie dystansem, a poziomem … NIE POLECAM !!!
Użytkownik sieci
25 maja 2022 16:42
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Fatalna obsługa, oszukują klientów za wykonaną pracę, po serwisie kierownica i siedzenie były w oleju opałowym, z dziwnych przyczyn przestało działać zwykłe złącze USB, zbiornik AdBlue był w 80% pełny, serwis stwierdził, że jest pusty i moja wypełniona za kosmiczną cenę.Byłem gorszy niż obsługa jeszcze nie spotkałem!!!!Ocena minus 200 (Wersja oryginalna) Ужасный сервис ,дурят клиентов по выполненным работам ,после сервиса руль и сиденье были в мазуте,по странным причинам перестал работать USB разъём штатный ,бак АдБлю был полон на 80% ,на сервисе сказали что пустой и залили свой по космической цене.Хуже сервиса я ещё не встречал!!!!Оценка минус 200
Użytkownik sieci
10 maja 2022 17:16
Salon - samochody nowe
- Przepraszam pana, ...
... okazało się, że lewa żarówka nie działa. Czy możemy dla pana zmienić? - Oh naprawdę? ok... Później jest niespodzianka.... 73.28 zł Odnośnie odpowiedzi poniżej ze sklepu: Zgadzam się. Nie odpręż się, nie ufaj, że ceny są rozsądne, nawet jak na żarówkę. Zawsze pytaj, ponieważ mogą być pułapki. Uczciwa gra - sklep wygrał pieniądze, ale stracił klienta.