93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 07:36
Salon - samochody nowe
Odebrany samochód po ...
... przeglądzie serwisowym za grube pieniądze... Okazało sie ze wymieniony tylko olej bez filtrów!! Nie polecam
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 08:48
Salon - samochody nowe
Zachowali się bardzo ...
... brzydko naciągając ubezpieczyciela na ponad 10k pln. Kiedy miałem próbę włamania do samochodu, wystawili fakturę ubezpieczycielowi na nowe drzwi, sami zaś zostawili mi stare drzwi, jedynie zaklejając uszkodzenie.
Użytkownik sieci
23 maja 2023 11:28
Salon - samochody nowe
Omijajcie tego dilera ...
... z daleka! Finansujecie jego inwestycje, które są sprzeczne z interesem mieszkańców i społeczeństwa!
Użytkownik sieci
9 maja 2023 08:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 20:09
Salon - samochody nowe
Już opinie zrobiłem, chamstwo i nic więcej
Użytkownik sieci
2 lutego 2023 08:42
Salon - samochody nowe
Salon jak salon. ...
... Natomiast jako piętnastoletni użytkownik marki zostałem przez obsługę raczej zniechęcony niż namówiony. Zdecydowanie brak profesjonalizmu. A szkoda, bo nowa 308 ładna.
Użytkownik sieci
4 lipca 2022 10:21
Salon - samochody nowe
Pani w recepcji ...
... obiecuje, że serwis oddzwoni z wyceną naprawy. Czekałem dwa dni i nikt nie zadzwonił.
Użytkownik sieci
31 maja 2022 18:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 marca 2022 09:55
Salon - samochody nowe
Konsultant z serwisu ...
... telefonicznego idealnym kandydatem na polityka-żadnej rady nie udzielę,chyba że zapłacisz ok.300 zet to możemy gadać.Zwłaszcza jak człowiek dzwoni z odległośi 800 km od stacji obsługi i ma problem na drodze. Rozmowa 23.03.2022 godz. 9,50
Użytkownik sieci
2 lutego 2022 22:53
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka za ...
... to że Panstwa pracownik serwisu nie powiadomił mnie przy przyjęciu samochodu że jeśli np. ze względu na zbyt wysoki koszt naprawy usterki ( przeciek pod anteną ) nie będę chciał tej naprawy realizować to obciąży mnie faktura na 290 zł za sprawdzenie auta. Uważam że Państwa pracownik nie dopełnił swojego obowiązku poinformowania klienta o kosztach przy ewentualnej rezygnacji z naprawy. Kupiłem u Państwa i serwisowałem dwa auta i to niestety była moja ostatnia wizyta.
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 18:40
Salon - samochody nowe
W soboty to ...
... powinno być zamknięte. Oglądałem samochód, miałem nadzieję na jazdę próbną, a tu nic. Sprzedawca mało kompetentny i w dodatku sam na salonie. Z kupna nici. W 2013 jak kupowałem u nich samochód byli dużo bardziej profesjonalni.
Użytkownik sieci
16 marca 2021 16:25
Salon - samochody nowe
Tandem lepszy
Użytkownik sieci
5 stycznia 2021 12:28
Salon - samochody nowe
Pani na recepcji ...
... pracuje chyba tam za karę 🙈
Użytkownik sieci
5 listopada 2020 13:06
Salon - samochody nowe
Mocno średnia obsługa, ...
... zadzwoniłem z prośbą o rozkodowanie nr VIN w celu ustalenia oznaczenia silnika, aby dobrać do niego części. Informację uzyskałem, ale wraz z nimi nasłuchałem się pretensji, że w sklepie powinni udzielić takich informacji skoro komuś zależy na sprzedaży... skoro to aż taka fatyga to przepraszam ze do jaśnie Pana z serwisu dzwoniłem...
Użytkownik sieci
18 października 2020 22:02
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM! Polegając ...
... na diagnozie serwisu Pietrzak Katowice, jeździłbym wciąż zepsutym autem. Serwis był głuchy na zgłoszone usterki pracy silnika włącznie z dodatkowym hałasem, twierdząc że wszystko jest ok. Dodatkowe wizyty w serwisie w celu argumentacji nie przyniosły niczego poza straconym czasem. A praca silnika, była o tyle odmienna, w stosunku do przed awarii, że miałem zamiar zawieźć auto na lawecie. Na moje szczęście znalazłem inny serwis autoryzowany Peugeot-a, który poprawnie zdiagnozował i usunął usterkę! Auto zaczęło jeździć jak powinno! Serwis Pietrzak Nie Polecam! To skandal i kompromitacja!
Użytkownik sieci
1 września 2020 06:18
Salon - samochody nowe
Telefonicznie zgłosiłem problem, ...
... miła pani zaproponowała mi rozwiązanie problemu. Tzn wgranie softu skrzyni biegów. Do tego miejsca wszystko grało. Po przyjechaniu na miejsce docelowe okazało się że Pan zwrócił mi uwagę że jestem o 15 min za wcześnie. Powiedziałem że zaczekam, nie ma problemu. Po przyjęciu mojego auta, stwierdził że wie lepiej niż pani z którą rozmawiałem telefonicznie i zlecił diagnostykę. Odpowiedziałem że nie chce diagnostyki skrzyni biegów tylko nowego softu tak się umówiliśmy. Diagnostykę robiłem gdzieś indziej i wszelkie błędy były wykasowane. Więc takowa nie miała sensu. Po 1.5h czekania oddali auto bez wgranego softu i z zapłatą za diagnostykę której nie chciałem. Ludzie spełniajcie oczekiwania klienta a nie własne. Jeśli umawiam się na wgranie softu to za to chce zapłacić. Tak straciłem kasę i soft nie został wgrany ponoć się nie dało. Jeśli się nie dało to rozumie że zlecenie nie jest wykonane czyli nie ma pieniędzy za usługę. Proste mało skomplikowane. U Pietrzaka jest tak. Nie umiem wgrać softu z jakiś tam powodow to skasuje za diagnostykę. Naciąganie klienta na kasę i tyle.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2020 13:32
Salon - samochody nowe
Oferta po 48 godz nadal nie przysłana
Użytkownik sieci
27 maja 2020 23:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 stycznia 2020 21:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 18:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki