80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 10:02
Salon - samochody nowe
Serwis peugota to ...
... totalna klapa. Oddalem samochod na sprawdzenie bo zaswiecil sie check skasowali blad I powiedzieli ze sie odezwa. Po dwoch dniach zadzwonilem I uslyszalem ze Pan ktory sie tym zajmowal bedzie sie ze mna kontaktowal. Juz czekam miesiac czasu I kontaktu nie bylo. Nie polecam klienta maja gdzies
Użytkownik sieci
13 maja 2021 18:33
Salon - samochody nowe
Moim zdaniem , ...
... to zmierzch tego salonu. Niekompetencja, arogancja pracowników szczególnie działu serwisu i napraw gwarancyjnych. Koniecznie omijajcie tez salon, warto udać się do konkurencji, ale nie tam. Nie potrafią zdiagnozować usterki, wymyślają niezgodne ze stanem faktycznym awarie. Ceny z kosmosu, za auto zastępcze odpłatność. Serwisuję w innym salonie 2 auto. Na czas naprawy samochód gratis. Nie polecam, omijajcie!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2021 15:52
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu na ...
... najniższym poziomie. Mieliśmy zarezerwowane auto - kontakt z obsługą beznadziejny. Od momentu wysłania specyfikacji i dokumentów leasingowych nikt się z nami nie skontaktował i nawet nie zapytał czy wszystko dotarło lub czy może w czymś pomóc. Dziś dostaliśmy informację, że auto zostało sprzedane i tyle. Zero jakiejkolwiek propozycji innego auta czy wyjścia z tej sytuacji. Poziom dna i lekceważenia klienta. Dobrze, że są w Gdańsku inne - bardziej szanujące klientów salony.
Użytkownik sieci
16 lutego 2021 11:18
Salon - samochody nowe
Serwis wyjątkowo niesłowny. ...
... Sprawa trzech darmowych kampanii serwisowanych w modelu 5008 niezałatwiona. Kilka telefonów z mojej strony, zapewnienia ze strony personelu, że formalności są w toku i nic, żadnego efektu. Podobnie sytuacja wyglądała gdy chciałem wykonać te prace odpłatnie. Obiecano że sprawa zostanie wyjaśniona i otrzymam telefoniczną odpowiedź. Minęło kilka tygodni i ponownie cisza, kompletne zlekceważenie tematu i klienta. Na szczęście konkurencyjny serwis z sąsiedniego miasta wykonał wszystkie prace bezzwłocznie i nieodpłatnie pomimo tego że auto nie znajduje się w polskiej bazie pojazdów. Podsumowując, wielkie rozczarowanie niesłownością i brakiem profesjonalizmu personelu serwisu.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 13:27
Salon - samochody nowe
nie polecam
Użytkownik sieci
28 maja 2020 15:41
Salon - samochody nowe
Peguot boxer, zrobiony ...
... pierwszy duzy przegląd po dwóch latach po zakupie nowego przy ok 45tyś km. Wydałem blisko 2tys. Po następnych 15tyś wymianę zrobiłem już u swojego mechanika i pokazał mi filtr powietrza. Dziwił się ze jeszcze ma moc. Czarny i zasyfiony. Oczywiście oryginał z rocznika pojazdu. Boję się czy aby olej był zmieniony. Następnego boxera kupiłem już od innego dilera.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 17:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 listopada 2019 14:35
Salon - samochody nowe
Umówiłem się w ...
... związku z piskami prawdopodobnie z układu hamulcowego. Auto to kupiony u nich, ale rok po gwarancji. I tak czekałem z godzinę od ustalonej godziny przed przyjęciem. Chłopaki wzięli auto zobaczyli, że mam klocki i podobno gość przejechał się autem i niby akurat nic nie piszczało. Za przyjemność przyjazdu i wyjazdu 150 zł i cześć. Nie będzie mnie tam nigdy więcej
Użytkownik sieci
27 maja 2019 11:14
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo zły Serwic (Wersja oryginalna) Very bad Serwic
Użytkownik sieci
11 marca 2019 14:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Firma ...
... Intervapo skutecznie psuje markę Peugeot. W listopadzie ubiegłego roku zarezerwowałem u nich nowego Peugota 3008, jak wróciłem aby sfinalizować transakcję okazało się, że auto zostało już sprzedane. Firma nie zaproponowała pomocy w znalezieniu innego. Musiałem szukać sam i znalazłem dopiero w Koszalinie. 11 marca byłem umuwiony na wizytę serwisowa. Wymiana oleju plus sprawdzenie systemu komputerowego z którym mam problemy. Byłem umuwiony na konkretny termin z uwagi na konieczność zapewnienia mi auta zastępczego, tymbardziej że usunięcie fabrycznej usterki mogłoby zająć nawet wiele dni (koniecnzosc demontażu komputera i wysłania go do producenta). Bylem umuwiony na godzinę 11 jednak dzień wcześniej firma wysłała mi smsa z żądaniem przybycia na godzine 1030. Udałem się do serwisu pół godziny wcześniej a pracownik z którym się umawiałem kilka dni wczensiej stwierdził, iż nie dostanę auta zastępczego. Firma Peugeot kłamie w swojej ofercie. Auto Kosztowało ponad 150 000 jest niesprawne a serwis wbrew wcześniejszej umowie odmawia auta zastepczego. Nigdy więcej nie kupię francuskiego auta.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 10:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 stycznia 2019 09:17
Salon - samochody nowe
Niezbyt miła obsługa. Obskurny warsztat.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2018 02:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 czerwca 2018 15:28
Salon - samochody nowe
Przyjęcie samochodu do ...
... serwisu blacharsko-lakierniczego w bardzo szybkim tempie, naprawa z AC. rozliczenie bezgotówkowe, uszkodzenie błotnika i zderzaka przedniego. Wyjeżdżałem na wakacje więc czasu na naprawę było dość, Pan jeszcze powiedział, że jak będę przyjeżdżał po samochód to żebym dał znać, to mi go ładnie umyją. Po trzech tygodniach odebrałem samochód, Pan kazał podpisać i zaprowadził mnie do samochodu stojącego z tyłu zakładu. Nie opowiedział co było wymieniane, na czym polegała wymiana, ale widocznie nie było to najważniejsze - w końcu kasa była już na koncie, można z czystym sumieniem olać klienta. Po powrocie do domu zauważyłem niedoróbki - źle spasowany zderzak względem błotnika, niechlujnie zamontowany halogen przeciwmgielne w zderzaku (prawdopodobnie ułamany zaczep, ale to tylko moje przypuszczenia, bo nikt mi nic nie pokazał w tym samochodzie). Zadzwoniłem do zakładu, Pan kierownik (ten sam który zdawał mi auto) powiedział, żebym przyjechał, zobaczymy co da się zrobić. Mieszkam około 60 km od zakładu, więc jest to nie mały kłopot, dodatkowo ponoszę kolejne koszta w związku z paliwem. Przyjechałem na umówiony termin, powiedziałem o co mi chodzi i okazało się, że wystarczyły dwie godziny żeby poprawić niedociągnięcia, coś tam podkleić przy tym halogenie. No cud! Tylko czy nie można było się przyłożyć dokładniej do wykonywanej pracy od samego początku? Mając trzy tygodnie na naprawę można było zrobić to raz a porządnie. Następnym razem zastanowię się, zanim oddam samochód do tego serwisu, skoro takie jest ich podejście do klienta. Pomijam fakt, że na obiecankach związanych z umyciem samochodu się skończyło, samochód był brudny jak siedem nieszczęść, ale co tam, skoro klient zapłacił, to można było się już na niego wypiąć.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2018 15:34
Salon - samochody nowe
Auto po wykonanym ...
... serwisie zepsuło się po dwóch dniach jazdy - 500 km od domu. Coś było uszkodzone w zasilaniu i wyciekało paliwo. Ponieważ byłem dość daleko usterkę naprawiono tak abym dojechał z powrotem do serwisu (czas naprawy z załatwieniem części używanej zajął nieautoryzowanymi serwisowi około 3 h). W intervapo usterkę obiecano naprawić w ciągu 2 - 3 dni. Minęło właśnie 8 dni i dowiedziałem się ze naprawa potrwa kolejne 6 ! Pomijając fakt ze źle wykonany serwis mógł dla mnie zakończyć się tragicznie (prawie wypadłem z ronda przy 40 km/h bo auto miało śliskie od paliwa tylne opony i mnie obróciło - a przecież wcześniej jechałem autostrada 140 km/h) to teraz drugi tydzień jestem pozbawiony mojego samochodu. Taki babol powinien być naprawiony priorytetowo !!! W zamian dostałem zajebista trzycylindrową 301 ... Kontakt i wrażenia z serwisu bezcenne !
Użytkownik sieci
31 października 2017 20:52
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w serwisie blacharskim bardzo nieprofesjonalna.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2017 11:04
Salon - samochody nowe
Byłem w serwisie ...
... z awarią układu kierowniczego w Peugeot 207. Za samą diagnozę zapłaciłem 270 zł. Naprawa została wyceniona na blisko 2 tysiące złotych, co jest kwotą bardzo wysoką. Samochód naprawiłem za 400 złotych w innym serwisie. Nie polecam oraz jestem bardzo zawiedziony wizytą w serwisie Intervapo. pozdrawiam
Użytkownik sieci
1 marca 2017 13:01
Salon - samochody nowe
Tragedia, 0 profesjonalizmu, ...
... pomijam już fakt że na temat zgłoszonych usterek otrzymałem informację: teraz wszystko jest ok... Zgłosiłem też popękane uszczelki i jakiś od pęknięty plastik na których leży maska, wiedząc że auto jest po gwarancji, mówię może to jakieś wady fabryczne że to tak popękało, na co pan z serwisu: ok, przyjrzymy się temu. Szczerze nie liczyłem, że da się to zrobić bez kosztowo, ale jak usłyszałem uzasadnienie Pana z serwisu to padłem na twarz... Powiedział mniej więcej tak: jest w książce serwisowej wpis (z wymiany klocków-wykonany po gwarancji) z ASO innej marki i to zaważyło że nic nie będziemy robić z tymi pęknięciami, może to pracownicy tego ASO tak zamknęli maskę że to popękało... Ręce opadają, wystarczyła informacja "jest to po gwarancji" i tyle. Przy poprzednim przeglądzie mechanicy zostawili szmatę na osłonie silnika, wysunęła się i ciągnęła pod podwoziem jak ogon podkulonego lwa... Nie będzie następnego razu w tym servisie.
Użytkownik sieci
24 września 2016 11:19
Salon - samochody nowe
Jak to ASO. ...
... Absurdalnie drogie. Za wymianę łącznika stabilizatora chcieli ponad 1000 zł. Za sam łącznik 400 zł. Pojechałem do zwykłego serwisu. Wycena: łącznik stabilizatora 160 zł a z wymianą 220 zł. Dziękuję. Nie polecam ASO.