82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 09:26
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2019 09:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 21:31
Salon - samochody nowe
Zawsze tu kupuję i robię przeglądy
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 08:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 15:59
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 17:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 14:22
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 18:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 18:03
Salon - samochody nowe
Polecam. Co prawda ...
... nie odkryli mi dosyć prostej usterki od razu, wciskając że długa praca wiatraka jest normalna, co mnie trochę wkurzyło, bo to przecież może rozładować akumulator (i rozładowało mi go), ale obsługa uprzejma i szybko mogłam pojechać na drugie sprawdzenie, które w końcu pozwoliło ustalić prawdziwą przyczynę za długiej pracy wiatraka
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 12:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 10:22
Salon - samochody nowe
Byłem w serwisie ...
... w Gdyni, pomimo umówionej wizyty na konkretną godzinę to musiałem wystać około 30 minut aby dostać się do pana z serwisu(jedna osoba w kolejce przede mną) Drugi pan z serwisu pojawił się po pewnym czasie ale po drodze do swojego biurka spotkał kolegę z pracy, z którym wdał się w rozmowę. Zrozumiał bym to jeszcze w pewnym stopniu gdyby rozmawiali o sprawach firmowych, a nie o pierdołach. Czekając na swoją kolej i obserwując pozostałych pracowników w pewnym momencie pomyślałem, że może źle trafiłem i po prostu dzisiaj pracownicy robią strajk włoski... Jak już dostałem się do pana z serwisu to samo potwierdzenie mojej wizyty poszło dość sprawnie i po około 10 minutach auto pojechało na warsztat. Tematem mojej wizyty był ubytek płynu chłodniczego(około 0,4-0,5l na 500km). Auto z warsztatu wyjechało po około 20-30 minutach a pan serwisant stwierdził, że nic nie znalazł i prawdopodobnie płyn po prostu paruje. Dramat!!!, jak można w tak krótkim czasie stwierdzić taką usterkę jak samo dostanie się do newralgicznych miejsc układu chłodzenia jest czasochłonne, a tym bardziej mówić klientowi, że płyn paruję w takiej ilości.
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 15:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2019 14:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2019 13:06
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lipca 2019 13:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 16:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2019 17:45
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 lipca 2019 21:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 18:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2019 23:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek