82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 maja 2019 14:06
Salon - samochody nowe
Części mozna kupić ...
... od ręki, dwóch sympatycznych panow stale na posterunku. .. ale przyjmowanie aut do Serwisu to jakaś pomyłka...
Użytkownik sieci
11 marca 2019 17:34
Salon - samochody nowe
Likwidowałem w tym ...
... miejscu szkodę komunikacyjną . Na naprawę jednego elementu czekałem 2 tygodnie !! Burdel straszny - pracownik informuje ze samochód będzie do odbioru po czym twierdzi ze on tak nie powiedział i będzie jutro . Zostawione folie , miejsce robocze niezabezpieczone - masa pyłu i kurzy na pace ! Naprawiali blacharkę a na siedzeniu jakieś bezpieczniki zostawione ... Po wizycie dziwnym cudem nie działa gniazdo zapalniczki ... Dramat nie polecam
Użytkownik sieci
3 marca 2019 19:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 10:58
Salon - samochody nowe
Witam, Byłem niestety ...
... klientem dziś tego salonu. Moja opinia jest prosta - ostatni raz. - Tydzień temu umawiając się po raz pierwszy - Pani przyjmująca zlecenia do serwisów aut w salonie, potraktowała mnie frychownie i z wielką łaską odpowiedziała na moje pytanie - zdecydowanie przeszkodziłem, albo w przegadaniu facebooka lub grze w pasjansa. - Dziś w końcu doszło do przeglądu - temperatura w salonie maks 15 stopni - zmarzłem przez 2h strasznie. - Przyjęcie auta mimo umówienia na godzinę z pół godzinnym opóźnieniem. - Auto nie umyte przy oddaniu, ( przez temperaturę - no pierwszy raz mnie to spotyka) nie odkurzone i pozostawione folie przez mechaników w aucie. Jedna Gwiazdka tylko dlatego, że jest serwis w Gdyni.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2018 12:42
Salon - samochody nowe
brak profesjonalizmu u ...
... pracowników salonu dwa dni próbujemy się dodzwonić do salonu aby się umówić na jazdę próbna trawlerem W innym Salonie tego właściciela dowiadujemy się że auto które nas interesuje jest i jest możliwość Jazdy próbnej. Przyjeżdżamy w sobotę (tylko tak nam pasuje ) i otrzymujemy inf. że nie ma pana który zajmuje się jazdami próbnymi . Spisano dane męża i powiedziano że będą się kontaktować, Fakt tego samego dnia zadzwonił Pan z niezłą bajera i powiedział że już we wtorek będzie gdanisku i się skontaktuje . Telefon milczy w salonie nikt nie odbiera Szkoda Za auto trzeba zapłacić około 200tyś a podejście do klienta tragedia Powodzenia w biznesie
Użytkownik sieci
30 listopada 2018 12:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 listopada 2018 11:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 października 2018 18:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2018 12:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2018 17:26
Salon - samochody nowe
Byłem parę dni ...
... temu zrobić pierwszy przegląd w RXH, umawiając się otrzymałem informację, że taki serwis kosztuje 750zł, auto podlega sprawdzeniu, do wymiany olej, filtr oleju, filtr kabinowy, jakaś uszczelka. Z filtra kabinowego zrezygnowałem ponieważ jest do wymiany po 2 latach lub 60 tys. km (auto ma 23 tys.km) ale zapłaciłem i tak 730zł.......
Użytkownik sieci
27 lipca 2018 20:30
Salon - samochody nowe
Serwis zaproponował naprawę ...
... za miesiąc. Dodam, że niezależny serwis naprawił usterkę w pół godziny. Dodam, że mieszkam 500 kilometrów od Gdyni a usterka przytrafiła się na urlopie.
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 09:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lipca 2018 08:05
Salon - samochody nowe
Podejście osobny odpowiedzialnej ...
... za gwarancję jest tragiczne. Pan w recepcji serwisu również nie zachęca do ponownych odwiedzin.
Użytkownik sieci
5 maja 2018 09:08
Salon - samochody nowe
Obsługa dramat, jakość ...
... naprawy daje dużo do życzenia drobne rzeczy nie naprawione braki gumek i uszczelek, klient nic nie znaczy dla nich. Najgorszy pan z brodą opryskliwy, wszystko w nosie, nic nie tłumaczy nie wyjaśnia, w czasie rozmowy wstal i wyszedlo na ok. 15 minut i wrócił bez słowa .... Więcej tam nie pojadę. Nie polecam.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2018 14:26
Salon - samochody nowe
Obsługa 😒
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2018 22:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 lutego 2018 13:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 grudnia 2017 09:16
Salon - samochody nowe
Totalna amatorka. Wizyta ...
... zaplanowana z tygodniowym wyprzedzeniem mimo tego czesci do auta nie zostaly sprowadzone - potrafilbym to jeszcze zrozumiec jednak o zaistnialej sytuacji dowiedzialbym sie dopiero w serwisie gdybym sam nie zadzwonil w sprawie mojej wizyty. Nikt z "profesjonalnej obslugi" nie raczyl zadzwonic z wiadomoscia o przelozeniu wizyty. Pierwsza wizyta zakonczyla sie po pieciu godzinach. W piec godzin auto zostale poddane weryfikacji i zostalo wymienione swiatlo mijania... Kluczyki ktore lezaly gotowe do wydania wraz z protokolem zostaly wydane dopiero po moim pytaniu "czy moge odebrac swoj pojazd" zaznaczę , że w tym momencie byłem jedynym klientem w serwisie
Użytkownik sieci
22 października 2017 15:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2017 11:12
Salon - samochody nowe
Co do jakości ...
... wykonywanych prac nie mam najmniejszych zastrzeżeń, a wręcz przeciwnie, jestem z nich naprawdę zadowolony. Mamy przetestowanych kilka wariantów - zarówno naprawy gwarancyjne jak i odpłatne (pogwarancyjne). Korzystaliśmy zarówno z usług warsztatu (wymiana przewodów od klimatyzacji, wyważanie kół, pełna geometria) jak i blacharni oraz lakierni (wymiana kilku elementów, lakierowanie, polerka i wyrównanie elementów pobliskich). Jednak trzeba jasno powiedzieć o olbrzymim problemie z komunikacją. Ten problem jest na tyle poważny, że niweluje jakiekolwiek pozytywne wrażenie miałem z jakości wykonanych usług. Wewnętrzny system telefoniczny przełącza między przypadkowymi osobami, do danego "opiekuna" nie sposób się dodzwonić. Różni konsultanci (doradcy) deklarują się że zostawią konkretnej osobie kartkę z prośbą o kontakt, a takowy nie następuje. Przełączanie między kolejnymi osobami trwa wieki. System telefoniczny, powyżej 10 minut oczekiwania, rozłącza osobę dzwoniącą informując "że czas oczekiwania jest za długi, spróbuj ponownie później". Trzy dni próbowałem się dodzwonić do konkretnej osoby, a dzisiaj spędziłem ponad 40 minut na telefonie. Jeżeli ktoś z zarządu tej firmy to czyta, to niech się poważnie weźmie za kwestię komunikacji między klientem a firmą. Aktualna sytuacja jest żenująca i wysoce nieprofesjonalna - tłumacząc łopatologicznie, z usługi jestem zadowolony, ale próby kontaktu i kolejne godziny na telefonie, tak mi podniosły ciśnienie że jedyne co mi w pamięci zostało, to niesmak po próbie kontaktu.