91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 października 2020 15:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2020 21:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 września 2020 13:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 września 2020 18:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 września 2020 19:32
Salon - samochody nowe
POLECAM PEUGEOT jest ...
... najlepszy super marka kupujemy tylko nowe auta !
Użytkownik sieci
20 września 2020 18:04
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Podają całkiem miłe, pomocne i ciepłe. (Wersja oryginalna) They serve pretty nice, helpful and warm.
Użytkownik sieci
17 września 2020 13:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 września 2020 12:04
Salon - samochody nowe
Fantastyczna obsługa w dziale serwisu. Polecam.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2020 14:54
Salon - samochody nowe
Do Blazej Olejniczak; ...
... Po ilu kilometrach wymieniłeś rozrząd i w jakim Peugeocie ? Mnie też wymieniali rozrząd ale nie zlikwidowali nieprawidłowej pracy silnika i dlatego daję 2* .
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 13:31
Salon - samochody nowe
Profesionalna obsługa serwisowa
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 15:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 15:01
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, polecam.
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 19:49
Salon - samochody nowe
Polecam Peugeot Karlik 👍
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 12:32
Salon - samochody nowe
Wymiana rozrządu oraz ...
... rolek i paska osprzętu w moim Peugeot z napędem hybrydowy, została wykonana bardzo profesjonalnie i w umówionym czasie. Przy okazji auto było kompleksowo sprawdzone i usunięty został wyciek płynu chłodzącego. Otrzymałem też kilka cennych wskazówek co do eksploatacji mojego auta. Dziękuję za miłą i fachową obsługę w serwisie ASO Peugeot Karlik!
Użytkownik sieci
12 lipca 2020 13:26
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 14:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 maja 2020 21:30
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa i usługi mną poziomie .
Użytkownik sieci
25 maja 2020 20:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2020 09:06
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję za ...
... okazana pomoc b.zyczliwi ludzie ok na temat ... szybko, profesjonalnie i skutecznie _ Boxer RTA 3765...
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2020 09:52
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie to był ...
... mój ostatni zakup w tym salonie auta flotowego i nie tylko flotowego. Zakup auta pracowniczego sprawił więcej kłopotów, nieprzyjemnego wydzwaniania i walki z obsługą o auto, niż to było warte. Dla świetego spokoju polecam wybrać innych dealerów z podobnymi produktami, ale zdecydowanie innymi pracownikami. Dodatkowo auta nie są rzetelnie sprawdzane przed wydaniem lub celowo ich wady "parkingowe" są ukrywane celem zmniejszenia problemów. Po kilku miesiącach pracownik, który mnie obsługiwał zadzwonił już z innego salonu. Serwis Peugeot Karlik Serwis Peugeot zasługuje na ocenę -1/10. Gbur w recepcji zwany kierownikiem serwisu obsługuje pretensjonalnie. Serwis przerasta usługa wymiany chwytu parcianego od bagażnika na gwarancji, który miał zostać zmieniony podczas przeglądu i aby założyć go, musiałem wrócić ponownie do serwisu btw. ponad 50 km, pomimo umówionej wizyty i zgłoszenia usterki tydzień wcześniej. Przy drobnej wymianie gwarancyjnej kłopotów i kosztów transportu więcej, niż przy dużym remoncie gwarancyjnym w Duda Cars. Mogłem polecić swoim pracownikom przywiązanie sznurka zamiast klamki. Po ponownym pojawieniu się w salonie powitał mnie ten sam szeryf wysypiska, tym razem bardziej oburzony, ewidentnie poirytowany moją stanowczością i oczekiwaniem jakości. Ostatecznie naprawa została wykonana, ALE trwała nie 30 Minut, tak jak mnie zapewniano w momencie umawiania kolejnej wizyty, a 1 godzinę i 30 minut. Co znacznie zaburzyło plan dnia i konieczność przepraszania na opóźnionych spotkaniach za serwis Peugeot Karlik, nie tego oczekuje się od profesjonalistów, za których się uważają. Oczywiście po każdej usłudze samemu należy upomnieć się o swoje auto jeżeli siedzi się w poczekalni, bo Pan Kierownik jest na Ciebie obrażony. Nie polecam zdecydowanie. Szkoda nerwów. Kłótnie pracowników o usterki przy klientach również nie jest czymś normalnym, a wypowiedziane słowa kierownika "nie mam czasu czytać o historii aut, które do nas przyjeżdzają na serwis" budzi wątpliwości jakości. Zupełnie za darmo udostępniam firmie nowe hasło marketingowe dla tego salonu " Może to nie jakość, ale jest jakoś." Hospitality 1/10. Może warto Panie Mikołaju zainwestować w szkolenia z zachowania pracowników lub lekcje wychowawcze, nauczyciele w dobie pandemii są wolni? Dobre strony: Dział ubezpieczeń działa w tym salonie jak powinien. Polecam współprace z Panią Agnieszką. Nie zawiódł mnie również kierownik sprzedaży Pan Piotr, który rzetelnie i konsekwentnie wykonał swoja prace i naprawił błędy popełnione przez byłego pracownika, jednak z prawie miesięcznym opóźnieniem po napisaniu maila.