91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2021 17:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2021 19:04
Salon - samochody nowe
Serwis jest ok ...
... . Ale obsługa próbowała naciągnąć mnie na uzupełnienie płynu do DPF za 900 PLN A kosztuje to 130 PLN.cos nie tak chyba poszło
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2020 14:54
Salon - samochody nowe
Do Blazej Olejniczak; ...
... Po ilu kilometrach wymieniłeś rozrząd i w jakim Peugeocie ? Mnie też wymieniali rozrząd ale nie zlikwidowali nieprawidłowej pracy silnika i dlatego daję 2* .
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2020 09:52
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie to był ...
... mój ostatni zakup w tym salonie auta flotowego i nie tylko flotowego. Zakup auta pracowniczego sprawił więcej kłopotów, nieprzyjemnego wydzwaniania i walki z obsługą o auto, niż to było warte. Dla świetego spokoju polecam wybrać innych dealerów z podobnymi produktami, ale zdecydowanie innymi pracownikami. Dodatkowo auta nie są rzetelnie sprawdzane przed wydaniem lub celowo ich wady "parkingowe" są ukrywane celem zmniejszenia problemów. Po kilku miesiącach pracownik, który mnie obsługiwał zadzwonił już z innego salonu. Serwis Peugeot Karlik Serwis Peugeot zasługuje na ocenę -1/10. Gbur w recepcji zwany kierownikiem serwisu obsługuje pretensjonalnie. Serwis przerasta usługa wymiany chwytu parcianego od bagażnika na gwarancji, który miał zostać zmieniony podczas przeglądu i aby założyć go, musiałem wrócić ponownie do serwisu btw. ponad 50 km, pomimo umówionej wizyty i zgłoszenia usterki tydzień wcześniej. Przy drobnej wymianie gwarancyjnej kłopotów i kosztów transportu więcej, niż przy dużym remoncie gwarancyjnym w Duda Cars. Mogłem polecić swoim pracownikom przywiązanie sznurka zamiast klamki. Po ponownym pojawieniu się w salonie powitał mnie ten sam szeryf wysypiska, tym razem bardziej oburzony, ewidentnie poirytowany moją stanowczością i oczekiwaniem jakości. Ostatecznie naprawa została wykonana, ALE trwała nie 30 Minut, tak jak mnie zapewniano w momencie umawiania kolejnej wizyty, a 1 godzinę i 30 minut. Co znacznie zaburzyło plan dnia i konieczność przepraszania na opóźnionych spotkaniach za serwis Peugeot Karlik, nie tego oczekuje się od profesjonalistów, za których się uważają. Oczywiście po każdej usłudze samemu należy upomnieć się o swoje auto jeżeli siedzi się w poczekalni, bo Pan Kierownik jest na Ciebie obrażony. Nie polecam zdecydowanie. Szkoda nerwów. Kłótnie pracowników o usterki przy klientach również nie jest czymś normalnym, a wypowiedziane słowa kierownika "nie mam czasu czytać o historii aut, które do nas przyjeżdzają na serwis" budzi wątpliwości jakości. Zupełnie za darmo udostępniam firmie nowe hasło marketingowe dla tego salonu " Może to nie jakość, ale jest jakoś." Hospitality 1/10. Może warto Panie Mikołaju zainwestować w szkolenia z zachowania pracowników lub lekcje wychowawcze, nauczyciele w dobie pandemii są wolni? Dobre strony: Dział ubezpieczeń działa w tym salonie jak powinien. Polecam współprace z Panią Agnieszką. Nie zawiódł mnie również kierownik sprzedaży Pan Piotr, który rzetelnie i konsekwentnie wykonał swoja prace i naprawił błędy popełnione przez byłego pracownika, jednak z prawie miesięcznym opóźnieniem po napisaniu maila.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2020 11:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lutego 2020 14:13
Salon - samochody nowe
Brak miejsc do zaparkowania dla klientów i interesantów!!
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 09:25
Salon - samochody nowe
Obiecano mi ofertę ...
... na samochód 2 tygodnie temu i ani oferty ani informacji
Użytkownik sieci
3 stycznia 2020 10:30
Salon - samochody nowe
Przy sprzedaży auta, ...
... stają na rzęsach, ale potem... Każda wizyta w serwisie kończy się jakimś słabym żartem - jak wymieniają koła, to trwa to 2 godziny i zapominają, że trzeba ustawić prawidłowe ciśnienie, chcą kasować za przegląd, który był opłacony przy zakupie auta, dopiero po interwencji okazuje się, że jednak klient ma rację, sprzedają auta z ukrytymi usterkami (sprawa znana w całym PSA GROUPE), a potem wycieniają naprawę na kilkanaście tys. zł. Wszystkim rozważającym zakup Peugeota(/Citroena) z całego serca odradzam. Zwłaszcza w Karlik Peugeot Baranowo.
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 12:29
Salon - samochody nowe
Żenada, po raz ...
... drugi wchodzę do salonu i jestem niezauważalny. Obsługa na niskim poziomie... Czekalem 15 minut nawet nikt do mnie nie podszedł. Tragedia!!!!
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 21:41
Salon - samochody nowe
Oddałem auto do ...
... przeglądu, a wraz z nim zostawiłem książkę serwisową. Po naprawie auto odebrałem, a książki serwisowej już nie, bo.....zaginęła. Pierwszy raz miałem taki przypadek. Świadczy to o tym, jaki mają bałagan.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 17:34
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa, dostaliśmy ...
... samochód aż miesiąc po terminie. Sprzedawcę nic nie interesowało tylko urlop na ktory miał zaraz wyjechać.
Użytkownik sieci
21 lipca 2019 15:31
Salon - samochody nowe
Szef serwisu straszy ...
... mnie sankcjami karnymi ponieważ nagrała się bulwersująca rozmowa tegoż szefa z mechanikiem „ … ha, ha, ha, tego mu nie powiem … „ podczas pobytu auta w tymże warsztacie. Krótki skrót jak było i jak jest. W sierpniu 2017 roku Wymieniono mi rozrząd w ramach Gestu Handlowego. W sierpniu 2018 roku po 12.000 km po wielkiej walce wymieniono kolejny. Obecnie w lipcu 2019 roku po przejechaniu 6.000 km !!! złożyłem kolejną reklamację ponieważ nietypowa praca silnika ; klekotanie w okolicach silnika takie jakie było takie jest nadal. Powstał wyciek oleju pod pokrywą zaworów, która przy wymianie była zdjęta. Wcześniej Diagnostyki przed wymianą dokonano na ucho czyli na słuch i nikt temu nie zaprzeczył. Wgrano mi nowy soft ale samochód stracił moc - turbodoładowanie nie istnieje. Składałem już dwa razy reklamacje ale nie chcą uznać. Żądają abym to ja zapłacił za ponowna diagnostykę. Przy pierwszej reklamacji po diagnostyce stwierdzono: "nie wiadomo skąd pochodzą tzw. dzwoneczki" w okolicy silnika. Tak też jest dziś. Żenada. A kto ma to wiedzieć ? Może w piekarni ? Zna ktoś dobrą piekarnię ? O przebiegu sprawy będę informował. Właściciel Peugeota 3008
Użytkownik sieci
27 marca 2019 14:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lutego 2019 13:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 23:57
Salon - samochody nowe
Brak poważnego podejścia do sprawy.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2019 11:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2018 18:16
Salon - samochody nowe
Fajna Pani na wejściu 😎😁
Użytkownik sieci
3 grudnia 2018 21:43
Salon - samochody nowe
Brak znajomości oferty
Użytkownik sieci
2 listopada 2018 11:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 września 2018 13:20
Salon - samochody nowe
Proszę przygotować się ...
... na dłuższy pobyt, nawet w przypadku odbioru drobnej zamówionej części. ..bardzo wolno to wszystko idzie...