88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 lipca 2021 07:44
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 lipca 2021 14:55
Salon - samochody nowe
Serwis godny polecenia ...
... w 100 procentach. Wszystko na najwyższym poziomie !!! Obsługa fachowa. Ukłony dla Pana Mariusza Chwałek - właściwy człowiek na właściwym miejscu. Bardzo profesjonalny w swojej profesji ale również jako człowiek .Rewelacyjna diagnostyka i usuwanie usterek. Moim zdaniem nie ma lepszego serwisu w okolicy. Panowie mechanicy bardzo pomocni i na najwyższym poziomie. Rzetelna robota i profesjonalne podejście do klienta . W przyszłości na pewno będę korzystała z tego serwisu. Polecam wszystkim !!! Pozdrawiam serdecznie !
Użytkownik sieci
16 lipca 2021 21:43
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
16 lipca 2021 09:59
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z obsługi w serwisie. W szczególności podziękowania dla Pana Oskara z działu likwidacji szkód za miłą i fachową obsługę- pierwszy raz spotkałem się z tym żeby ktoś tak szybko i za każdym razem odbierał telefon w mojej sprawie a to nie pierwszy samochód leasingowany w którym likwiduje szkodę. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
14 lipca 2021 15:01
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... odwiedziłem serwis, chciałem się dowiedzieć czy i kiedy wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów mojego p.3008, pan w recepcji serwisu nie tylko rzeczowo odpowiedział na moje pytania, ale też w jasny i zrozumiały sposób wyjaśnił mi zasadność wymiany po okresie gwarancyjnym. Ponadto z cierpliwością pomógł mi (podpowiedział) jak zaktualizować mapy w nawigacji itp. Jestem bardzo zadowolony z tej rozmowy, gratuluję właścicielom takich pracowników, to był pan Mariusz Chwalek, Pozdrawiam
Użytkownik sieci
28 czerwca 2021 20:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 czerwca 2021 20:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 czerwca 2021 15:25
Salon - samochody nowe
Miła i przyjemna obsługa klientów
Użytkownik sieci
17 czerwca 2021 21:40
Salon - samochody nowe
Tragiczny serwis, nic nie mogą,nic nie potrafią
Użytkownik sieci
31 maja 2021 22:22
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 maja 2021 12:24
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam ten ...
... serwis - oddałam auto do naprawy po stłuczce w ramach ubezpieczenia AC - auto było jeżdżące, do wymiany zderzak przedni, reflektor, chłodnica z przodu. Po tygodniu zadzwoniono do mnie, że z jakiegoś powodu nie działa akumulator - jest całkowicie rozładowany i się nie ładuje (akumulator miał 1,5 roku i nigdy wcześniej nie sprawiał problemów) i powiedziano, że mam sobie kupić nowy. Nie zgodziłam się, gdyż ewidentnie został uszkodzony w serwisie (prawdopodobnie w wyniku zwarcia) - po wielkiej kłótni wynegocjowałam kiepski kompromis... W trakcie poinformowano mnie również, że jest problem z klimatyzacją, ale po jednym dniu niby udało się go rozwiązać. Odebrałam auto i niby wszystko było ok, była to jesień, więc z funkcji chłodzenia klimatyzacją praktycznie nie korzystałam aż do teraz. Kiedy zrobiło się ciepło okazuje się, że klimatyzacja nie chłodzi - najprawdopodobniej układ jest nieszczelny i był nieszczelny już wtedy i stopniowo aż do teraz gaz wyciekał... Mam dość użerania się z tymi pseudoprofesjonalistami i jadę do innego serwisu. Nie polecam nikomu korzystania z ich usług - szkoda pieniędzy i nerwów!!!! Odpowiedź właściciela: Jest nam niezmiernie przykro, że nas Pani tak niesprawiedliwie ocenia. Faktem jest, że zakończenie naprawy znacznie się przedłużało, ze względu na spór dotyczący awarii akumulatora. „Wielką kłótnia” były długotrwałe próby przekonywania Pani, aby zareklamować gwarancyjnie 1,5 roczny akumulator? Czy kiepskim kompromisem, można nazwać nieodpłatne użyczenie Pani nowego akumulatora, na czas reklamowania niesprawnego akumulatora u sprzedawcy? Reklamacja akumulatora została Pani uznana, co świadczy o tym, że nie został uszkodzony przez nas serwis, a posiadał wadę fabryczną (awarię akumulatora należy potraktować jako nieszczęśliwy zbieg okoliczności w czasie). Podczas naprawy wymieniliśmy m.in. uszkodzony skraplacz klimatyzacji. Próba napełnienia układu klimatyzacji wykazała jednak nieszczelność. Dlatego po jej zlokalizowaniu, zleciliśmy firmie zewnętrznej zalutowanie nieszczelnego przewodu. Podczas procedury napełniania test szczelności wyszedł pozytywnie (wydruk dostępny w ASO). Końcem września ub. roku wydaliśmy samochód ze sprawnie działającą klimatyzacją. Szkoda tylko, że na wiosnę, gdy Pani zauważyła niesprawność klimatyzacji nie zgłosiła do nas reklamacji, tylko bez jakiejkolwiek możliwości weryfikacji, obrony, wydała Pani na nas zaocznie wyrok o naszej winie. Zapewniamy, że zawsze staramy się, aby klient był zadowolony z naszych produktów i usług. EDIT: 30.05.2021 - klimatyzacja po naprawie - okazało się że układ jest nieszczelny z powodu 2 cm dziury w aluminiowym przewodzie, więc wspomniana przez Was naprawa w firmie zewnętrznej była niezbyt skuteczna... poza tym w opcji ubezpieczenia mam naprawę na oryginalnych częściach, więc nie rozumiem dlaczego przewód nie został wymieniony na nowy tylko postanowiliście go zlutować??? Ale skoro jesteście tacy otwarci na reklamacje i chcecie wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów to proszę bardzo - mam fakturę za naprawę na kwotę 610 zł i z przyjemnością przyjmę zwrot tych pieniędzy i zmienię o Was opinię :) albo niech stracę i pójdę Wam "na rękę" tak samo jak Wy mi w przypadku akumulatora i zaproponuję podzielić ten koszt na pół! na szczęście Centra wzięła to na siebie i wymienili akumulator na nowy... a zastępczy zaproponowaliście mi dopiero po kłótni, bo w pierwszej wersji uzyskałam informację, że mam sobie kupić nowy, a auto to chyba na lawecie odebrać z ASO... W tym roku poszłam po rozum do głowy i zrezygnowałam przy ubezpieczeniu z opcji naprawa w ASO. To samo radzę pozostałym - przynajmniej jeśli chodzi o ASO Peugeot w Rzeszowie...
Użytkownik sieci
28 maja 2021 07:31
Salon - samochody nowe
Daje w pełni ...
... zasłużone 5 gwiazdek! Obsługa bardzo miła i pomocna :-) Miejsce warte odwiedzenia :-)
Użytkownik sieci
4 maja 2021 10:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2021 20:22
Salon - samochody nowe
Super podejście do klienta
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2021 10:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2021 11:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2021 11:48
Salon - samochody nowe
Ok.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2021 21:05
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 marca 2021 11:31
Salon - samochody nowe
Porażka. Dzwoniłem z ...
... zapytaniem po jakim czasie jest pierwszy przegląd, pracownik serwisu powiedział że co 30 tys km po czym przełączył mnie na recepcję żeby wybrać termin. Na recepcji Pani również potwierdziła że co 30 tys, umówiajac wizytę dostała wszystkie dane łącznie z przebiegiem(29,5tys). W dniu przeglądu po przyjechaniu na serwis okazało się że przegląd jest co 50tys, i nikt nic nie wie i nikt nie mówił że co 30tys. Strata czasu. Żenada
Użytkownik sieci
24 marca 2021 16:58
Salon - samochody nowe
Super obsługa. Znają się w temacie