96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 08:56
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... serwisu i samochodu Wadliwy peugeot 308 Skrzynia już 2 krotnie przeszła adaptacje serwisant powiedział że jesli usterka szarpania przeciągania biegów się powtórzy zostanie wymieniona podczas kolejnej wizyty na te samą usterkę już się z tego wycofali. 2 usterką jest nawigacja która rozmawia w 5 językach jednocześnie. Usterka zakwalifikowana do wymiany nawigacja Niestety serwis się z tej wymiany wycofał niestety nie polecam
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 16:01
Salon - samochody nowe
Totalne dno. Montowany ...
... łańcuch rozrządu nie wytrzymał nawet roku. Gwarancja upłynęła, serwis uchyla się od odpowiedzialności za zamontowaną część.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 23:41
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... samą obsługę czy to na Szparagowej czy Brukowej nic nie można zarzuć. Ale przeprowadzenie i efekt samej naprawy niestety pozostawia wiele do życzenia.... Przy odbiorze auta okazało się że nowy zderzak jest zupełnie źle założony bo nawet nie leżał w zaczepach. Nadkola z obu stron wisiały bo nie były przykręcone. Dziś, po 3 tygodniach byłem na poprawce. Miał czekać na mnie stary zderzak bo był on w bardzo dobrym stanie i spokojnie można było z nim jeździć nawet bez lakierowania bo delikatnie odkształcił się od uderzenia hakiem. Niestety zderzaka podobno już nie ma choć miał być (w teorii bo w praktyce pewnie zostanie on polakierowany i wyląduje na innym aucie) Czyli jestem minimum1200zł w plecy bo po tyle chodzą zderzaki w takim stanie. Dodatkowo po wizycie w serwisie zostały uszkodzone lewe tylne drzwi - ewidentnie dostały innymi drzwiami. O tym nawet nie wspominałem bo w żaden sposób nie jestem w stanie tego udowodnić ale wiem w jakim stanie zostawiłem auto. Z drugiej strony jest pewnie jakiś monitoring więc Jaszpol jak będzie chciał to sobie to może zweryfikować. Nowy Zderzak poprawiony i wygląda ok. Stary zderzak, który miałem odebrać wyparował, drzwi zostały uszkodzone. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 12:15
Salon - samochody nowe
Witam, na wstępie ...
... zaznaczę, że w związku z Akcja Serwisowa, byłem niestety zmuszony do wizyty w Serwisie Marki Peugeot, niestety nie skończyło się na jednej wizycie :( Otóż, sprawdzając potencjalną usterkę w związku z akcja serwisową, uszkodzeniu uległ czujnik pasów, co skutkowało tym, że pomimo zapiętych pasów, na wyświetlaczu był widoczny znaczek o braku zapięciu pasów. w/w usterka od razu została zgłoszona Pracownikowi Serwisu, który poruszając złączem pod siedzeniem, sprawił że błąd przestał się wyświetlać, z tym, że był to krótkotrwały efekt, bo już tego samego dnia błąd pojawił się ponownie. Nie mam żadnych pretensji oczywiście takie rzeczy się zdarzają, jedyne moje uwagi to do obsługi przez Panią Joannę, który przy kolejnej wizycie w serwisie próbowała mi wmówić, że owa usterka jest czystym przypadkiem, ponadto dodając, że Akcja Serwisowa nie dotyczyła pasów i nikt tego tam nie ruszał, co również była błędem, ponieważ akcja serwisowa dotyczyła hamulca ręcznego, co świadczyło o tym, że pod fotelem kierowcy było majstrowane, co przy zgłoszeniu problemu potwierdził Pan Marcin, ale Pani Joanna wolała wygłaszać Swoje mądrości za nim sprawdziła czego dotyczyła Akcja Serwisowa. Jeżeli mogę Panstwu polecić to obsługę serwisowa przez Pana Marcina, jest ona przeprowadzona w sposób fachowy, kulturalny i pomocny, w przeciwieństwie do Pani Joanny. Mam nadzieję, że nie bede w przyszłości uczestnikiem Akcji Serwisowych, gdzie jedna potencjalną usterkę sprawdzą, a druga popsują, a na dodatek będą wmawiać, że to przypadek :D Jeżeli już będę musiał uczestniczyć w wizycie w tym serwisie to napewno będę się starał, aby być obsługiwany przez Pana Marcina, którego serdecznie pozdrawiam. Aktualizacja: Oczywiście Pani Joanno może się Pani nie zgadzać z wyrażona opinia, ale póki co żyjemy w kraju w którym można je wyrażać... a co do kwestii słowa "przypadek" to oczywiście on się zdarza, ale napewno nie w momencie kiedy auto wjeżdża do serwisu i nie ma problemu z w/w ustarka, a od razu po wyjeździe z serwisu w/w problem się pojawią. Nie wiem w jakie przypadki Pani wierzy, ale w sumie mnie to nie interesuje. Druga sprawa, Państwa prosba o usunięciu opinii jest zdecydowanie nie na miejscu, bo jakość Państwa obsługi i zachowania wobec klienta jest poniżej gwiazdek które można tu przydzielić. Trzecia sprawa, dzięki takiej obsłudze tak "błachej" sprawy przekonałem się, że nie warto korzystać z Państwa usług, bo nie wiadomo Ci przez "przypadek" popsujecie.