84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 maja 2021 07:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 maja 2021 19:09
Salon - samochody nowe
Przecietny
Użytkownik sieci
26 marca 2021 15:40
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta pozostaje wiele do życzenia, nie polecam.
Użytkownik sieci
24 marca 2021 15:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 marca 2021 21:52
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolony
Użytkownik sieci
18 stycznia 2021 16:11
Salon - samochody nowe
Przyjechałem ponad 300km ...
... po samochód który był wystawiony na ogłoszeniu Otomoto jako bezwypadkowy. Na miejscu okazało się, że lewy tylny błotnik malowany (200 mikronów), lewy przedni szpachla (800 mikronów, 5 razy więcej niż norma!). Według handlarza z salonu to "szkoda parkingowa" :). Oczywiście nie było o tym wzmianki w ogłoszeniu. Nie mają zdjęć szkody (mimo, że samochód kupowany był u nich i oddany przez tą samą osobę w rozliczeniu), nie są skłonni do pomocy w uzyskaniu zdjęć szkody. Nie do pomyślenia w dzisiejszych czasach, niby salon a jak w komisie. Straciłem tylko czas (cały dzień) i pieniądze (na przejazd). Nie polecam, przestrzegam.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2020 16:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 października 2020 15:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 października 2020 22:40
Salon - samochody nowe
UWAGA !!!! Byłem ...
... na tzw. "kupnie co najmniej jakiś duży 500- chodziło o fotele z masażem " - pojechaliśmy z dorosłym synem na rowerach na wywiad ..... no i co ochroniarz tej firmy bardzo nam groził... że nie można wjechać na rowerach.............KPINA..!!!!!!!!!!!! GREEN PEUGOT ?????????????
Użytkownik sieci
11 października 2020 12:52
Salon - samochody nowe
W październiku 2019 ...
... roku chciałem wziąć w leasing peugeot 308 SW. Salon miał dwie sztuki w wersji Active z silnikiem 1.5 HDI. Byłem zainteresowany zakupem jednego z tych samochodów. Po przygotowaniu oferty przez panią szefową sprzedaży, zainteresowanie klientem zakończyło się. Czekałem bardzo długo na telefon zwrotny z informacją, niestety bez rezultatów. Po kontakcie z mojej strony usłyszałem tylko, że pani nie potrafi mnie zweryfikować po numerze dowodu i nr pesel. Na szczęście inne salony wychodzą na przeciw do klienta. W Tandem+ w Sosnowcu bez problemu dostaliśmy dużo lepsza ofertę na dużo lepiej wyposażony samochód w wersji Allure.
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 11:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 18:23
Salon - samochody nowe
Wsumie nie wiem jak to określić
Użytkownik sieci
5 maja 2020 16:10
Salon - samochody nowe
Samochód mimo rezerwacji, ...
... zapewnień sprzedawcy oraz chęci przelania zaliczki zabezpieczającej został sprzedany pracownicy salonu, po naszej niby "rezerwacji" i mimo oficjalnej oferty na ogólnodostępnym portalu ogłoszeniowym. Powód: "pracownicy salonu mają pierwszeństwo". Skoro tak, po co w ogóle zostało opublikowane ogłoszenie... O ile w niektórych miejscach takie praktyki to norma o tyle w autoryzowanym dystrybutorze marki Peugeot i "profesjonalnej" firmie NIEDOPUSZCZALNE!
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2020 01:03
Salon - samochody nowe
po odbiorze pojazdu ...
... mogę ocenić wykonanie naprawy blacharsko-lakierniczej w Mario Car: - źle zamontowane wycieraczki (foto) - tragiczne spasowanie elementów (foto) jedyny plus to to, że mają faktycznie dobrego lakiernika i nie widać różnicy w odcieniu lakieru, ale mimo wszystko jak na ASO i kwotę faktury (23800zł) poziom naprawy jest żenująco niski
Użytkownik sieci
12 listopada 2019 10:15
Salon - samochody nowe
Ta nazwa to ...
... czysty pic na wodę, Śląskie Centrum ta jasne... Chyba centrum ściemy.
Użytkownik sieci
15 października 2019 18:32
Salon - samochody nowe
TOTALNA PORAŻKA !!! ...
... Salon usług blacharsko-lakierniczych, tj. usługi napraw z ubezpieczenia to jest totalna porażka, niekompetencja, nieudolność obsługi i totalne olewanie klienta. Czekałem 1,5 m-ca na łaskawe przyjęcie do naprawy (co 7 dni dzwonienie i pytanie z mojej strony) i lakoniczne stwierdzenie: trzeba czekać !!!. W tym czasie byłem świadkiem odbioru klienta samochodu marki CITROEN C-5 z naprawy blacharsko-lakierniczej. Goście z MARIO-CAR na grilla założyli (1szt. logo Citroena przed liftingiem, drugi pasek ze znaczkiem po liftingu) - MASAKRA. Klient jak zwrócił uwagę człowiekowi z obsługi przyjęć napraw komunikacyjnych, usłyszał informację: "Ja nie widzę różnicy". Ludzie unikajcie ten salon z daleka, jak chcecie mieć normalnie i profesjonalnie naprawiony samochód. Salon spadł potocznie mówiąc : "Na PSY" !!!
Użytkownik sieci
10 października 2019 08:11
Salon - samochody nowe
Porażka. Czynne od ...
... 8, lecz klientem do godziny 8.20 nikt zupełnie niezainteresowany. Na dziale części zamiennych zupełny brak obsługi. Nie polecam.
Użytkownik sieci
6 września 2019 10:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 21:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2019 11:26
Salon - samochody nowe
Diagnostyka komputerowa to ...
... porażka .Chcieli w moim samochodzie wymienić sprawny silnik wentylatora na nowy ( 2 tys. ).