89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2019 13:30
Salon - samochody nowe
Serwis zainkasował 250pln ...
... za diagnostykę przednich czujników parkowania typując kalkulator, bez fizycznego sprawdzenia wiązki, tylko poprzez podłączenie pod komputer. Diagnoza błędna, bo kalkulator wymieniony i problem pozostał. Nawet jeżeli zdecydowałbym się na wymianę kalkulatora w ASO (koszt 1400pln) i problem by nie zniknął, zaczęliby sprawdzać inne elementy, czyli np wiązkę i za jej wymianę skasowali by kolejne 1200pln. Przed przyjazdem byłem zapewniony, że jeżeli to wiązka, może zostanie to naprawione w cenie diagnozy, niestety mechaniki nie pofatygowaly się nawet do niej zajrzeć. DNO I KILO MUŁU. WPROST SIĘ PRZYZNALI, ŻE TEGO NIE SPRAWDZILI.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2019 12:57
Salon - samochody nowe
Bardzo dziwna sprawa ...
... jak dla mnie. Byłem dziś aby porozmawiać o zakupie modelu auta dostawczego i odbiłem się od pustych stanowisk, gdzie zwylke siedzą handlowcy. Nie wiedziałem, że teraz aby porozmawiać o zakupie samochodu, to trzeba się umawiać telefonicznie z handlowcem, normalnie jak do lekarza. Świat do góry nogami staje, zawsze to bywało odwrotnie, to oni zabiegali abym coś u nich kupił, a tu proszę. To aż tak jest dobrze? Czyli 500+ i ten galopujacy wzrost gospodarczy jednak swoje zrobiło. Trzeba będzie się przystosować....
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 20:08
Salon - samochody nowe
Prędkość obsługi dno totalne
Użytkownik sieci
21 listopada 2018 13:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 października 2018 19:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam oszuści ...
... i złodzieje kupiłem skuter Peugeot Speedfight 4 za cenę 11250zł gdzie w całej Polsce kosztowal 10000zł. Sprawę kieruje do Rzecznika praw konsumenta. Omijac szerokim łukiem. Skuter nie był kupiony na mnie tylko na syna Dawid Pełka więc opinia jest uzasadniona.
Użytkownik sieci
3 października 2018 09:40
Salon - samochody nowe
Dwie gwiazdki tylko ...
... dlatego że jeden z Panów z biura serwisu był bardzo miły. Przez trzy godziny serwisanci nie potrafili zdiagnozować i podać KONKRETNEJ przyczyny hałasu z układu wspomagania - usłyszałem, że najlepiej najpierw wymienić przewody a jak to nie pomoże to pompę a w ostateczności magiel. Na tyle to wpadnie raczej każdy kto ma chociaż odrobinę pojęcia o budowie układu wspomagania w samochodach. Nie wiedzieli również czy radio w moim samochodzie posiada możliwość doprogramowania wyjścia AUX. Samochód szarpał i nie miał mocy (podejrzewałem problem z zapłonem) co panom serwisantom udało się potwierdzić - wypadanie zapłonu na 4tym cylindrze. Ale usłyszałem że żeby dokładnie zdiagnozować usterkę musiałbym zostawić samochód na dłużej (na poniedziałek bo sytuacja miała miejsce w piątkowe popołudnie). A wystarczyło podmienić lub zamienić cewkę i można było wykluczyć lub potwierdzić jeden element. Na miejscu cena węży wspomagania dwa razy wyższa niż podana przez telefon... zmieniam na jedną gwiazdkę...
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 22:35
Salon - samochody nowe
Zakup używanego samochodu ...
... Peugeot 2008. Na początku roku zacząłem szukać nowszego samochodu używanego, wybór padł na P 2008 w wersji z automatyczna skrzynia biegów, taki znajdował się w komisie w/w dealera Peugeota. W korespondencji ze sprzedawcą zostałem zapewniany że wszystko z samochodem jest ok, że maja kpl dokumentów (mieszkam 250 km od Łodzi). Wszystko ustalone, jadę po samochód, dokonuje przelewu, sprzedawca kolejny raz zapewnia że wszystko ok i że ma kpl dokumentów. Spr dokumenty, znajduje wpis o zastawie bankowym na samochodzie, kolejne dokumenty, kolejne zapewnienia. Niestety następnego dnia w wydziale komunikacji okazuje się że zostałem oszukany gdyż nie dostałem właściwych dokumentów, jak się okazało poprzednia właścicielska zapomniała dokonać pewnych bardzo istotnych czynności, które nowemu właścicielowi uniemożliwiały dokonania rejestracji samochodu w wydziale komunikacji. Zaczynają się moje telefony, moje maile i prawie miesiąc niepewności, nerwów, oczekiwania. Jak się okazało dealer odkupił samochód od poprzedniego właściciela ale zapomniał odebrać kpl dokumentów potwierdzających cofniecie zastawu bankowego. Wiec jak widać kupowanie samochodu nawet u AUTORYZOWANEGO DEALERA nie daje gwarancji, że ktoś nas np nie oszuka. Przykre jest również to ze firma Nordyński w żaden sposób nie poczuwała się do winy. odpowiedz 30,08,2018 Szanowny Panie to czy ta osoba pracuje czy nie pracuje to nie moja sprawa, jednakże w trakcie całej tej sprawy nikt z firmy Nordyński, nie raczył się ze mną skontaktować, dopiero po interwencji Peugeot Polska Pan Szef sprzedaży odpisał na mojego maila, w którym potwierdził brak winy po stronie firmy Nordyński a określił to jako niedopatrzenie(??). Wg mojej oceny nastąpiło oszustwo dlatego że Państwa pracownik w imieniu waszej firmy informował mnie kilkukrotnie że z samochodem i dokumentami jest wszystko w porządku, nawet nie raczył ich zweryfikować przed sprzedażą. Ja ze swojej strony umowy, wywiązałem się natychmiastowo dokonują płatności za Fv zakupu. Samochód sprawuje się bdb i jest serwisowany w poważnym serwisie Peugeota
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2018 08:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 lipca 2018 14:15
Salon - samochody nowe
TRAGEDIA busy nowe ...
... wziete w leasing skrzyniedo naprawy po 100 tys km przegnite chłodnice I nie zawsze jeszcze chca uznac gwarancje a jak juz robia te rzeczy na gwarancji to auto stoi po 2 3 tygodnie PORAŻKA Auto stoi juz 8 dzien roboczy wszystko co zrobili to najwyzej wyjeli skrzynie biegów, Po pytaniu o uklad chłodzenia otrzymalem odpowiedź ze "najpierw zaczna od skrzyni" ŚMIECH NA SALI
Użytkownik sieci
18 czerwca 2018 14:10
Salon - samochody nowe
Zamówienie samochodu Peugeot ...
... 2008 w połowie kwietnia , wpłata zaliczki pierwszy wstępny termin odbioru koniec kwietnia następny termin koniec maja następna informacja samochud będżie 5-10 czerwca ,11 czerwca dzwonię bo oczywiście nikt ze strony salonu nie informuje o czym kolwiek i niespodzianka Pana samochud będzie w sierpniu no i moja cierpliwość się skonczyła 12 czerwca złożyłem pisemną rezygnacę i zażądałem zwrotu gotówki którą wpłaciłem w kasie no i niestety zwrot na konto który do dnia dzisiejszego nie wpłynoł ,ale rozumiem Nordyński musi jeszcze moją gotówkę potrzymać na swoim koncie może się wzbogaci na odsetkach ,a najlepsze na koniec gdy już byłem u konkurencji inna marka dostaje telefon że mój samochud stoi pod salonem do odbioru bo zaszło nieporozumienie ,żadnej propozycji łagodzącej moje nerwy więc mam nadzieje że ktoś inny zostanie lepiej potraktowany i będzie się cieszył samochodem zamówionym prze zemnie
Użytkownik sieci
10 czerwca 2018 14:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 marca 2018 23:17
Salon - samochody nowe
Np.: Naprawa skrzyni ...
... biegów na gwarancji która trwała 3 miesiąc i wiele innych usterek z którymi serwis nie potrafi sobie poradzić.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2017 21:13
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej! przyjechałem ...
... po wcześniejszym umówieniu na wymianę oświetlenia zegara prędkości i panela sterowania nawiewu .Do tego był problem z błędem ANTYPOULATION SYSTEM FAULTY ale to nie był mój cel przyjazdu tam.Czas naprawy miał potrwać 2 godz.Po 3 godzinach zostałem poinformowany że elektryk zajął się tym po co tam przyjechałem!!!!!!!!!! Diagnozował 3 godziny ten błąd a ja czekałem na auto.zależało mi na czasie a NIE ZOSTAŁEM POINFORMOWANY ŻE NAPRAWA SIĘ PRZEDŁUŻY!! choć pan który przyjmował zlecenie miał mój nr,tel ODRADZAM NIGDY WIĘCEJ!!
Użytkownik sieci
7 listopada 2017 20:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2017 14:59
Salon - samochody nowe
Przy sprzedaży bardzo ...
... miła obsługa, po sprzedaży firma nie wywiązuje się z umowy, wykupiony pakiet gwarancyjny nie został zrealizowany (przedłużenie plus obsługa 1000 PLN). Po reklamacji otrzymałem odpowiedź: " Szanowny Panie Zawarta przez Pana umowa serwisowo obsługowa wygasła z dniem 26-11-2016. Tym samym podtrzymujemy decyzję ASO o odmowie wykonania przeglądu w dniu 30-11-2016. Z poważaniem Dział Obsługi Klienta Peugeot Polska". Oczywiście odpisałem: "W nawiązaniu do dzisiejszej wizyty w serwisie i niemożności wykonania przeglądu gwarancyjnego w ramach wykupionej Umowy „Przedłużenie plus obsługa” przesyłam skan fragmentu tego dokumentu, z którego jasno wynika, że rozliczenie czasu trwania niniejszej umowy następuje w miesiącach, a nie dniach". Niestety nie udało się przekonać dealera, aby dokonał przegląd, za który z góry zapłaciłem. Państwa umowa nie obowiązuje, Państwa klientem można być jednorazowo i na tym koniec, rozumiem że 1000 zł rok temu miało inną wartość, pozdrawiam i życzę szczęścia. Z poważaniem Okradziony.
Użytkownik sieci
19 lipca 2017 16:34
Salon - samochody nowe
Kupiłeś? To masz! ...
... Nie miła obsluga, człowiek ze sprzedaży niepotrafiący odpowiedzieć na proste pytanie...czy można ręcznie restartować kontrolkę UREA ( adBlue) po dolaniu preparatu, twierdzi że tym się nie zajmuje i zdalnie nie jest wstanie NAPRAWIĆ samochodu, odsyła do działu serwisu poczym Ci odbierają i odkładają słuchawkę. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2017 13:55
Salon - samochody nowe
Podstawową wadą jest ...
... fakt , że przy wypozyczeniu auta kaucja jest płacona od razu - to jest jak najbardziej normalne i uzasadnione. Po zwrocie auta czas oczekiwania na powrotny przelew trwa do 7 dni roboczych - oznacza to że nasze pieniadze pracują na koncie Nordyński Sp.J. Jest to niedopuszczalne i dlatego zawazyło na opinii.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2017 21:27
Salon - samochody nowe
Kupiłem olej silnikowy ...
... w Selgrosie. Zakup oleju był dodatkowo promowany darmową wymianą w pojazdach do lat 7 właśnie w Nordyński Auto. Co prawda mam volkswagena ale uznałem że do wymiany oleju nie trzeba kończyć Hogwartu w klasie VW. Kupiłem olej. Zadzwoniłem. Pan poinformował mnie że filtr i korek spustu do auta muszę sobie dokupić bo przecież od Króla Lwa nie będzie pasował. Umówiłem się. Pojechałem. Miła obsługa, wypełnili stos dokumentów jakby auto na operację zabierali ale spoko, profesjonalnie. Oczywiście podczas oczekiwania na wymianę zwiedzanie salonu z możliwością zapoznania się z najnowszymi produktami ze znakimem Króla Lwa na masce. Po wymianie pierwszy zgrzyt. Nordyński mimo że proponuje usługę posiadaczom dowolnej marki nie posiada możliwości skasowania rewizji olejowej w komputerze auta. Rozumiem że profesjonalny komp mają do Króla Lwa ale jak się robi taką akcję tym bardziej skierowaną do aut nie starszych niż 7 lat to oczywistym jest że rewizję wypadało by skasować. Nawet jakimś chińskim ODB z Aledrogo. Gdybym miał Beemke to za podłączenie do komputera w autoryzowanym serwisie zapłaciłbym więcej niż za wymianę oleju ze skasowaniem rewizji. Ale to szczegół. Ostatnio z innego powodu trafiłem do warsztatu i po podniesieniu auta okazało się że fachowcy z Nordyńskiego odkręcając stary filtr ulali olejem połowę silnika wraz z wentylatorem chłodnicy. Zgadnijcie z jakiego powodu wylądowałem w warsztacie. Nowy słabo dokręcili. Ale przecież była za darmo. Szkoda, wydawało mi się że autoryzowany serwis to pożądny serwis. Ale to mi się tylko wydawało. Nigdy więcej nie spuszczę z oczu auta w warsztacie w którym jestem pierwszy raz.
Użytkownik sieci
30 marca 2017 19:37
Salon - samochody nowe
Przy zakupie auta ...
... za blisko 90 tyś zł trzeba było zapłacić za breloczek Peugeot (może to głupota, ale w pewnym stopniu widać tutaj podejście do kienta). Kupione w tym oto salonie auto miało wypadek, zostało w nim również po owym incydencie oddane do naprawy. Uszkodzone:maska, przedni zderzak,drzwi, przednia szyba. Wycena naprawy ok 20 tyś zł na oryginalnych częściach (auto leasingowane). Po naprawie widać było amatorkę wykonania, źle spasowane części. Po niecałym roku zaczęły na lakierze robić się odpryski. Oddając samochód i prosząc o auto zastępcze z uśmiechem na ustach dostałem kluczyki do 20-etniego peugeota 106, w którym były problemy z odpaleniem silnika, nie działał pływak, jednym słowem wracałem rupieciem. To szok, że coś takiego miało miejsce. Najbardziej bolały mnie szydercze uśmiechy, gdy szedłem do "auta zastępczego". Jeśli już decydujesz się na zakup peugeota, jasne, ale nie w tym salonie. Mam nadzieję, że ta opinia da trochę do myślenia łąścicielowi salonu, a także przestrzeże przed nim potencjalnych kientów.
Użytkownik sieci
13 marca 2017 10:42
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju w ...
... tym serwisie trwa juz 2 godziny i końca nie widać może dlatego ze jestem użytkownikiem carfleet. Zawsze jakieś problemy i nie miła obsługa. Nie polecam.