89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 września 2020 09:52
Salon - samochody nowe
100% oryginal
Użytkownik sieci
2 września 2020 10:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 13:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 12:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 10:54
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa! Polecam!!
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 12:26
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 15:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 lipca 2020 21:22
Salon - samochody nowe
Szybko i profesjonalnie. ...
... Auto po kolejnej :( przygodzie blacharskiej wyjeżdża z serwisu jak nowe. Polecam
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 14:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 czerwca 2020 16:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam Peugeot ...
... 607. Klimatyzacja nie działa. Był w 4 różnych serwisach, z których każda zwana była inną przyczyną problemu. Wyczerpany tą postawą postanowił udać się do oficjalnego dealera, autoryzowanego serwisu Nordyński Sp.J. Myślałem, że choć droższe, ale na pewno zdiagnozuję. Dałem im samochód i po kilku godzinach moja radość nie znała granic. I szczera niespodzianka. Powiedzieli, że system klimatyzacji jest w idealnym porządku, wystarczy napełnić go gazem, ponieważ w ogóle go nie ma. 600 PLN i szczęśliwy. Uzgodniono w ciągu 2 tygodni, aby sprawdzić, czy system przecieka lub czy wszystko działa poprawnie. Kontrola wykazała, że wszystko jest w porządku. I tu zaczyna się poczucie rzeczywistości. Tydzień po inspekcji klimatyzacja przestaje działać. Całkowicie. Teraz mówią, że muszą wymienić osuszacz (skroplacz), system nie jest szczelny i chcą 2500. A ja zapłacę różnicę za zatankowany gaz. Teraz mam pytanie: co zrobić, jeśli oficjalny dealer znalazł problem dopiero po raz trzeci. Oficjalny dealer przeprowadził diagnozę i zagwarantował jej poprawność poprzez kontrolę. I najwyraźniej nie jest to również faktem, że za trzy tygodnie nie przestanie działać ponownie. Miałem dla ciebie duże nadzieje, oficjalny dealer, uważałem, że nie jesteś kłamcą, takim jak niezależne usługi garażowe. Nigdy nie uwierzę, że NIE jesteś w stanie natychmiast zdiagnozować wycieku. Nawet po kontroli kontroli. Dziękuję bardzo.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 18:02
Salon - samochody nowe
Szybki profesjonalny serwis Polecam
Użytkownik sieci
20 czerwca 2020 18:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 czerwca 2020 19:43
Salon - samochody nowe
Generalnie ok...ale moim ...
... zdaniem zakup części powinien przebiegać sprawniej
Użytkownik sieci
19 czerwca 2020 11:41
Salon - samochody nowe
Pełny profesjonalizm Panów ...
... z serwisu....szybko sprawnie i na temat !!! Boxer RTA 37.....
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 12:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 09:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 15:29
Salon - samochody nowe
Przepraszam, wczoraj omyłkowo ...
... kliknąłem dwie gwiazdki, teraz edytuję. Mój kontakt z Firmą, od złożenia zamówienia do odbioru auta zasługuje na ocenę więcej niż 5 gwiazdek. Profesjonalnie, indywidualnie, nie czułem się wcale jak jeden z wielu. Wszystko na czas, zawsze pełna informacja na maila lub tel. Bez stresu, z zaangażowaniem, negocjacje cenowe będę mile wspominał. Szczególne słowa uznania dla Pani Agnieszki - 10 gwiazdek.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 21:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 maja 2020 23:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 maja 2020 10:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek