89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 maja 2021 12:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 marca 2021 14:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2021 07:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... byłem zmuszony z niego skorzystać, ludzie tam pracują za karę, przyjęcie samochodu przez obsługę zajęło 40 minut. Niedobór kadry widoczny, straciłem zaufanie do tej marki - auto opuściło serwis z nienaprawioną usterką wycieku oleju "bo trzeba zamówić części" - mimo prośby o informację kiedy można podjechać brak jakiegokolwiek odzewu. Sekretarka mówi tylko "proszę zostawić nr telefonu to ktoś oddzwoni"
Użytkownik sieci
11 stycznia 2021 08:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego miejsca fatalna obsluga klienta.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2021 21:50
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to totalnie dno.
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 15:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 października 2020 10:16
Salon - samochody nowe
Tragedia z serwisem, omijać to miejsce z daleka!
Użytkownik sieci
30 czerwca 2020 16:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam Peugeot ...
... 607. Klimatyzacja nie działa. Był w 4 różnych serwisach, z których każda zwana była inną przyczyną problemu. Wyczerpany tą postawą postanowił udać się do oficjalnego dealera, autoryzowanego serwisu Nordyński Sp.J. Myślałem, że choć droższe, ale na pewno zdiagnozuję. Dałem im samochód i po kilku godzinach moja radość nie znała granic. I szczera niespodzianka. Powiedzieli, że system klimatyzacji jest w idealnym porządku, wystarczy napełnić go gazem, ponieważ w ogóle go nie ma. 600 PLN i szczęśliwy. Uzgodniono w ciągu 2 tygodni, aby sprawdzić, czy system przecieka lub czy wszystko działa poprawnie. Kontrola wykazała, że wszystko jest w porządku. I tu zaczyna się poczucie rzeczywistości. Tydzień po inspekcji klimatyzacja przestaje działać. Całkowicie. Teraz mówią, że muszą wymienić osuszacz (skroplacz), system nie jest szczelny i chcą 2500. A ja zapłacę różnicę za zatankowany gaz. Teraz mam pytanie: co zrobić, jeśli oficjalny dealer znalazł problem dopiero po raz trzeci. Oficjalny dealer przeprowadził diagnozę i zagwarantował jej poprawność poprzez kontrolę. I najwyraźniej nie jest to również faktem, że za trzy tygodnie nie przestanie działać ponownie. Miałem dla ciebie duże nadzieje, oficjalny dealer, uważałem, że nie jesteś kłamcą, takim jak niezależne usługi garażowe. Nigdy nie uwierzę, że NIE jesteś w stanie natychmiast zdiagnozować wycieku. Nawet po kontroli kontroli. Dziękuję bardzo.
Użytkownik sieci
16 listopada 2019 21:46
Salon - samochody nowe
Szkoda że nikt ...
... nie podszedł.... A chciałem kupić skuter... Dobrze że liberty blisko
Użytkownik sieci
27 października 2019 15:35
Salon - samochody nowe
Miałem problem z ...
... kluczykiem Peugeot 508 samochód nie zawsze go czytał dzwoniłem raz żeby się umówić gościu miał oddzwonić strasznie zajęty był. Dzwoniłem drugi raz gościu miał oddzwonić. Naszczescie załatwiłem to w innym nie autoryzowanym warsztacie bo tak to bym czekał jak gościu odzdzwoni już trzeci miesiąc i prosił się łaskawie żeby się chociaż zainteresowali i znaleźli dla mnie czas.Pierwszy mój kontakt z nimi i ostatni.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2019 08:39
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 lipca 2019 13:20
Salon - samochody nowe
W przypadku skuterów, ...
... NIE zainteresowani klientem - muszę czekać na powrót z urlopu osoby zajmującej się skuterami
Użytkownik sieci
10 czerwca 2019 18:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 czerwca 2019 10:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... z Boxerem dwukrotnie musiałem już wracać na kolejną naprawę tego samego. Najgorszy temat: 2 mc wcześniej auto było na kontroli hamulców, gdzie stwierdzono ledwo 50%-we zużycie klocków i brak konieczności wymiany ich i tarcz. Nagle klocki same z siebie wypadają!!!! Całe szczęście, że nie podczas normalnej jazdy tylko na dojeździe. Auto wróciło do serwisu i nagle okazało się, że trzeba wymieniać wszystkie klocki i wszystkie tarcze... i znowu poszła kaska...
Użytkownik sieci
31 maja 2019 15:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 maja 2019 17:52
Salon - samochody nowe
sprzedawca używanych samochód mnie okłamał
Użytkownik sieci
15 maja 2019 12:14
Salon - samochody nowe
Uwaga!!! Przy likwidacji ...
... szkody przez ubezpieczyciela próbują dać do podpisania dokumenty w formie weksla i dobrowolnej egzekucji, zobowiązujego do pokrycia różnicy kwot, między ich wyceną a ubezpieczyciela. Przy okazji okazało się, że bez podpisania przeze mnie dokumentów wystąpili do ubezpieczyciela o wypłatę odszkodowania, jeszcze przed naprawą samochodu. Dodatkowo nie odbierają telefonów i nie oddzwaniają, mimo że dzwonię bezpośrednio do kierownika serwisu. Odpowiedź na odpowiedź: Szkoda, że nie jest to opisane w dokumencie, który dajecie do podpisu klientowi(załącznik). Dodatkowo jeżeli udało mi się uzyskać kontakt z Panem, to proszę o telefon, (pozostaje do wyjaśnienia sprawa zwrotu kwoty przesłanej przez ubezpieczyciela). Informuje, że nigdy nie podpisywałem w innych serwisach podobnych oświadczeń.
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 11:22
Salon - samochody nowe
Masakra 3 tygodnie ...
... czekam na cześć !!! Nie polecam nikomu
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 14:00
Salon - samochody nowe
TRAGEDIA JAK TAKIE ...
... MIEJSCA NIE UPADAJA GDZIE KLIENTÓW OKLAMUJE SIE W ZYWE OCZY 👀 chciałem kupić samochód używany dla mamy Pan opowiadał jaki to samochód jest bezwypadkowy przez niego sprawdzony itd karty pojazdu do wglądu nie dostałem auto nie widnialo w państwowym rejestrze pojazdów co jak sprzedawca stwierdził że tak jest pierwsze słyszę a że pech chciał miałem. Również miernik auto oczywiście lakierowane elementy obok polerowane sprzęgło brało tylko końcówkę itd sprzedawca skwitowal najlepiej jest zimno ❄ i auto tak ma i płyny się nie rozgrzaly 😂 i opowiadał mi jakiej to oni Noe dają gwarancji na ten pojazd z tym że żeby coś kolwiek w razie czego z tej gwarancji otrzymać to trzeba spełnić warunki serwisowe które jak wiadomo ciężko w 5 letnim aucie komedia na plus ➕ to tylko to że mają skuterki heheh także jeżeli coś kupować w tym miejscu to ewentualnie skuter
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 17:45
Salon - samochody nowe
Serwis skasował za ...
... diagnostykę wskazując na elektrozawór egr, więc zamówiłem.Następnego dnia jadę 60km na wymianę,na miejscu okazuje się że elektrozawór jest dobry.Zostawiłem samochód do dalszej diagnostyki.Po kilku dnich dzwonie(bo nikt z serwisu nie raczył),zdiagnozowano przepływomierz,więc zamówiłem.Prawie 2 tygodnie później (bo tyle trzeba było czekać na przepływkę)jadę na wymianę.Po aż 3godz. okazuje się że zamówiony przepływomierz niepasuje,ale za 40 minut będzie następny,więc czekam.Mineło następne 90 minut i nic,zero informacji ze strony serwisu,a to tylko 4 śrubki.Po spędzonych kilku godzinach w serwisie zabrałem nienaprawione auto do domu.Podejście serwisu do klienta na poziomie zerowym.