89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2017 13:55
Salon - samochody nowe
Podstawową wadą jest ...
... fakt , że przy wypozyczeniu auta kaucja jest płacona od razu - to jest jak najbardziej normalne i uzasadnione. Po zwrocie auta czas oczekiwania na powrotny przelew trwa do 7 dni roboczych - oznacza to że nasze pieniadze pracują na koncie Nordyński Sp.J. Jest to niedopuszczalne i dlatego zawazyło na opinii.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2017 11:07
Salon - samochody nowe
Chce się wracać!!! :)
Użytkownik sieci
9 czerwca 2017 21:27
Salon - samochody nowe
Kupiłem olej silnikowy ...
... w Selgrosie. Zakup oleju był dodatkowo promowany darmową wymianą w pojazdach do lat 7 właśnie w Nordyński Auto. Co prawda mam volkswagena ale uznałem że do wymiany oleju nie trzeba kończyć Hogwartu w klasie VW. Kupiłem olej. Zadzwoniłem. Pan poinformował mnie że filtr i korek spustu do auta muszę sobie dokupić bo przecież od Króla Lwa nie będzie pasował. Umówiłem się. Pojechałem. Miła obsługa, wypełnili stos dokumentów jakby auto na operację zabierali ale spoko, profesjonalnie. Oczywiście podczas oczekiwania na wymianę zwiedzanie salonu z możliwością zapoznania się z najnowszymi produktami ze znakimem Króla Lwa na masce. Po wymianie pierwszy zgrzyt. Nordyński mimo że proponuje usługę posiadaczom dowolnej marki nie posiada możliwości skasowania rewizji olejowej w komputerze auta. Rozumiem że profesjonalny komp mają do Króla Lwa ale jak się robi taką akcję tym bardziej skierowaną do aut nie starszych niż 7 lat to oczywistym jest że rewizję wypadało by skasować. Nawet jakimś chińskim ODB z Aledrogo. Gdybym miał Beemke to za podłączenie do komputera w autoryzowanym serwisie zapłaciłbym więcej niż za wymianę oleju ze skasowaniem rewizji. Ale to szczegół. Ostatnio z innego powodu trafiłem do warsztatu i po podniesieniu auta okazało się że fachowcy z Nordyńskiego odkręcając stary filtr ulali olejem połowę silnika wraz z wentylatorem chłodnicy. Zgadnijcie z jakiego powodu wylądowałem w warsztacie. Nowy słabo dokręcili. Ale przecież była za darmo. Szkoda, wydawało mi się że autoryzowany serwis to pożądny serwis. Ale to mi się tylko wydawało. Nigdy więcej nie spuszczę z oczu auta w warsztacie w którym jestem pierwszy raz.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2017 13:08
Salon - samochody nowe
To już kolejne auto z tego salonu polecam
Użytkownik sieci
3 czerwca 2017 23:14
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 czerwca 2017 16:59
Salon - samochody nowe
Bardzo przyjazna obsluga, ...
... szybka i fachowa. Pomocne osoby. Dziekuje.
Użytkownik sieci
24 maja 2017 07:49
Salon - samochody nowe
Dobrzy sprzedawcy chociaż ...
... szkoda że brakuje oryginalnych akcesorii.Czyli kupujesz auto za prawie 100 tys a Oni myślą że dywaniki za 150 zl ( tyle kosztują w Francji 36 Euro ) są zbyt drogie lepiej kupic za 90 zl na Allegro ... trochę to śmieszne strasznie .Moim skromnym zdaniem to auto jest zbyt drogie a nie dywaniki hahahah. Podsumowując atmosfera wspaniała rodzinna widać że wszyscy sie znają i nie pracują z przypadku polecam serdecznie p.Mariusza ,p.Eweline i Adama. Nie wiem jak serwis ale mam nadzieję że bedzie Ok
Użytkownik sieci
23 maja 2017 14:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 maja 2017 16:00
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście do klienta, zdecydowanie polecam :)
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2017 23:11
Salon - samochody nowe
Powolne obsługa w serwisie
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2017 17:07
Salon - samochody nowe
Szybko, sprawnie, solidnie
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2017 15:38
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2017 15:34
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2017 11:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 marca 2017 19:37
Salon - samochody nowe
Przy zakupie auta ...
... za blisko 90 tyś zł trzeba było zapłacić za breloczek Peugeot (może to głupota, ale w pewnym stopniu widać tutaj podejście do kienta). Kupione w tym oto salonie auto miało wypadek, zostało w nim również po owym incydencie oddane do naprawy. Uszkodzone:maska, przedni zderzak,drzwi, przednia szyba. Wycena naprawy ok 20 tyś zł na oryginalnych częściach (auto leasingowane). Po naprawie widać było amatorkę wykonania, źle spasowane części. Po niecałym roku zaczęły na lakierze robić się odpryski. Oddając samochód i prosząc o auto zastępcze z uśmiechem na ustach dostałem kluczyki do 20-etniego peugeota 106, w którym były problemy z odpaleniem silnika, nie działał pływak, jednym słowem wracałem rupieciem. To szok, że coś takiego miało miejsce. Najbardziej bolały mnie szydercze uśmiechy, gdy szedłem do "auta zastępczego". Jeśli już decydujesz się na zakup peugeota, jasne, ale nie w tym salonie. Mam nadzieję, że ta opinia da trochę do myślenia łąścicielowi salonu, a także przestrzeże przed nim potencjalnych kientów.
Użytkownik sieci
13 marca 2017 10:42
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju w ...
... tym serwisie trwa juz 2 godziny i końca nie widać może dlatego ze jestem użytkownikiem carfleet. Zawsze jakieś problemy i nie miła obsługa. Nie polecam.
Użytkownik sieci
28 lutego 2017 21:25
Salon - samochody nowe
Miła, kompetentna obsługa. Przyjazna atmosfera.
Użytkownik sieci
15 lutego 2017 13:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 stycznia 2017 13:34
Salon - samochody nowe
Zimno, ciemno. Nie jestem zadowolony z salonu
Użytkownik sieci
19 stycznia 2017 15:41
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki