Zobacz na mapie
79%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 marca 2025 08:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam. 20 ...
... stycznia umówiłem się na naprawdę pilną wymianę rozrządu w moim służbowym oplu, "sciągnięcie" wszystkich części miało trwać 2 max 3 tyg. mamy marzec i do tej pory nikt nie poinformował mnie o... w zasadzie o czymkolwiek.
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 21:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Pan Krzysztof Cz. odpowiedzialny za dział szkód powypadkowych jest niesłowny i nie ma szacunku do drugie człowieka, za zmarnowanie czyjegoś czasu nie usłyszałem nawet przepraszam, a kontak telefoniczny nie istnieje u tego Pana. Na wymianę zderzaka po szkodzie parkingowej z polisy sprawcy musiałem sam dochodzić tego że zderzak jest do wymiany bo ma wyłamany zaczep, w tym serwisie chcieli mi go pomalować bo niewiadomo czy się ubezpieczalnia na to zgodzi. Auto było pierwszy raz na oględzinach, później drugi raz po to żeby mogli zabrać element żeby dobrać kolor farby, trzeci raz byłem na umówioną godzinę 8.00 i wymiana zderzaka miała trwać ze wcześniejszych ustaleń dwie godziny ( robota na poczekaniu) po czym usłyszałem że auto mam zostawić do 15 , a zaczną je robić dopiero o 13, więc przyjechałem 4 raz na godzinę 13 i zostawiłem auto na 2 godziny. Po dwóch godzinach wracam i zderzak dalej niewymieniony bo zapomnieli zamówić jakiś uchwytów ( powód pewnie był inny)Do serwisu mam 50 km, każdy ma swoją pracę i inne zajęcia, niekoniecznie podróżowanie po serwisach i prowadzenie rozmów z tak nie kompetentną osobą jak Pan Krzysztof Cz. Było mówione od początku że auto musi być zrobione do 21 lutego bo żona wyjeżdża na pół roku tym autem. Minęło od szkody 4 miesiące, auto dalej niezrobione. Serwis ma na to wywalone, a żona pojechała moim autem. Taki finał. Nie polecam nikomu. Szkoda czasu i nerwów. Dno!!!! Jedna gwiazdka to aż za dużo dla tego serwisu.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 12:44
Salon - samochody nowe
Serwis Opla masakra… ...
... Kłamią, naciągają a na filmach video mechanicy rzucają qrwami ujami. Kierownik nie reaguje i trzyma stronę fatalnej obsługi…
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 11:53
Salon - samochody nowe
W sumie każdy ...
... aspekt jest słaby od sprzedaży po znajomość specyfikacji auta, jego wydanie, późniejsze załatwianie ubezpieczenia itd., w skrócie jak szukasz Alfy Romeo to omijaj to miejsce szerokim łukiem
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 13:35
Salon - samochody nowe
Szczerze mówiąc to ...
... jest to bardzo dziwne miejsce. Przyszedłem wraz z małżonką kupić nowego Peugeota. Dogadaliśmy się z pracownikiem że zadzwoni do nas gdy będziemy mogli zrobić jazdę próbną, po czym mieliśmy zamówić samochód lub kupić to co mają na miejscu. Od października do dnia dzisiejszego (12.01.2025) nikt do nas nie zadzwonił. Jeżeli chcesz kupić nowego Peugeota to nie jest to miejsce dla Ciebie.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 04:08
Salon - samochody nowe
Niestety i ja ...
... nie jestem zadowolony z tego serwisu. Samochód citroen c3, silnik 1.2, 5 lat, 50000. Silnik niestety felerny, kłopoty z paskiem rozrządu - to gdyby ktoś nie wiedział. Po przeglądzie oddany z informacją, że pasek rozrządu jest nie ok. Na moje pytania co dalej nikt nie udziela konkretnej informacji. Jeszcze pretensje i odsyłanie od jednego pracownika do drugiego. A można było zadzwonić i powiedzieć „Pasek w pana samochodzie nie wygląda dobrze. Proponujemy wymianę.” Niestety lepiej naciągnąć klienta na koszty przeglądu, wymiany płynów i zostawmy go w niepewności. Mogę tym jeździć, nie mogę? Nie wiem? Niepoważni ludzie. Szczerze odradzam.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 21:32
Salon - samochody nowe
Szczerze nie polecam. ...
... Nie wiem od czego zacząć, ponieważ każdy element, każdy aspekt transakcji zakupu Alfa Romeo Stelvio był okraszony kłamstwem, niedopowiedzeniem, albo pomyłką. Wszystko to spowodowało, że zakup auta za 230k zł stał się bardzo trudnym i męczącym procesem rodem z komisu samochodowego a nie z salonu marki premium. Najpierw niedostateczna informacja nt. rys na lakierze, ponieważ było ich więcej niż jedna o której zostałem pioinformowany. Jak wskazałem inne uszkodzenia, kierownik salonu przekazał mi, że Pan sprzedający mi auto o wszystkim poinformował. Kłamstwo. Wiedziałem o jednej i mówiono mi, że bez problemu da się ją spolerować. Kłamstwo. Po zasięgnięciu opinii, nic się nie da z nią zrobić, oprócz lakierowania. Dodatkowo była rysa na klapie (którą próbowano nieudacznie ukryć pseudo-polerką), spojlerze, dachu, drzwiach i reflektorze. Nikt o niczym mnie nie poinformował. Do tego momentu próbuje załatwić temat, proszę o info czy jest jakaś inna opcja niż lakierowanie, ba, podaje konkretne propozycje i rozwiązania, pisze maile, dzwonię, a Pan, który sprzedał mi auto nie odpisuje ani nie odbiera. Miały również miejsce poważne błędy proceduralne wynikające chyba z niedostatecznego wyszkolenia pracownika, który sprzedawał mi auto. Pojazd otrzymałem z dużym opóźnieniem ponieważ pracownik nie potrafił prawidłowo wypełnić dokumentów, a potem 3 razy się pomylił gdy chciał naprawić swój błąd, 3 razy! Nie potrafię tego adekwatnie skomentować. Kolejna sytuacja - pracownik zapewniał, że olej w samochodzie jest wymieniony po 1000 km „ponieważ w markach premium tak robią”. Po 4000 km wyskoczyła mi informacja, że mam wymienić olej, pojechałem do serwisu i… w bazie danych nie ma żadnej informacji o wymianie! Kłamał, że olej był wymieniony?! I na koniec hit - przed zakupem otrzymałem info, że dostanę dywaniki gumowe. 28. Października dostałem info, że przyszły i są do odbioru w każdej chwili. Byłem dziś (27.11) i zgadnijcie co… nie było żadnych dywaników :D Ten sam Pan, który pisał, że są do odbioru w każdej chwili, biegał, szukał, nie znalazł i dopiero zamówił. To już nawet nie jest śmieszne, to żałosne. Nie polecam. Zamiast fajnych i przyjemnych odczuć związanych z zakupem wymarzonego auta, otrzymałem dużą dawkę kłamstw, niewiedzy, niedopowiedzeń, tak jakby sprzedawał mi przysłowiowy „Janusz” z komisu za rogiem. Moja opinia - omijajcie szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 19:30
Salon - samochody nowe
Na początek ocena ...
... salonu Peugeota" Chwaliński" ul.Wrocławska Opole: Mieliśmy tu kupić 408 - była jazda próbna,oferta,wzorowe odpisywanie na @ .Niestety nie kupiliśmy a czemu? Otrzymaliśmy ofertę dealera ze Śląska - z tą ofertą pojechaliśmy do Chwalińskiego gdzie otrzymaliśmy ofertę z biedą porównawczą cenowo- nic więcej nie dało się utargować. U konkurencji ze Śląska 2500zł taniej!!! a wiec raczej nie mają najlepszych cen dla klientów. Dlatego radzę wysyłać do 2 lub 3 dealerów zapytania cenowe. A teraz ocena serwisu blacharsko- lakierniczego- " Chwaliński" ul Wrocławska Opole: Mieliśmy przyjemność być tu 3 razy( 2 razy z Oplem ,1 raz z Fiatem. Dwa razy z Oplem było ok( naprawa i czystość auta). Trzecia usługa z Fiatem niestety zabrakło wisieńki na torcie mimo,że naprawa blacharsko - lakiernicza wykonana poprawnie ( no może oprócz nadkola,które raczej jest luźne- nie przykręcone po naprawie). Czystość auta w środku niestety masakra - wszędzie pył z szlifowania,podbrudzone na biało fotele,podsufitka i bagażnik. Mimo,że miałem propozycję podjechania na czyszczenie nie skorzystałem. Uważajcie jak odbieracie samochody czy wszystko gra- szczególnie czystość w środku😂 Uczciwie jednak napiszę auto było umyte. 17.10.2024 r. Tata pojechał z 408 by dokonać oględzin uszkodzeń po stłuczce i zlecić naprawę.Dotąd wszystko ok. Kontakt @ z " szefem" serwisu blacharsko- lakierniczego p.Krzysztofem zerowy.W rozmowie telefonicznej niezorientowany w temacie,błądzący gdzieś w swoich myślach. 28.10.2024 r. Rano telefon od p.Krzysztofa,że i tak teraz nie warto zostawiać auta przed Świętem Wszystkich Swiętych. Temat na po Świętach. Po kontakcie z Compensą w sprawie rozwoju sytuacji okazało się ,że " Chwaliński" wysłał im tylko fakturę VAT(od 17.10.24) bez kosztorysu na który czekają...... Po kolejnym tel.tego dnia do p.Krzysztofa obiecał,słysząc Taty złość na tą sytuację,że postara się dosłać bez zwłoki kosztorys do Compensy. Na szczęście my już zrezygnowaliśmy z usług firmy " Chwaliński"- a reklama mówi : " Nowa jakość na rynku motoryzacyjnym". Dodam z dużej litery B Y L E jakość i tylko tyle...a reklama taka obiecująca .Nie polecam serdecznie.
Użytkownik sieci
11 października 2024 16:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 października 2024 16:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 października 2024 18:10
Salon - samochody nowe
Nie nie nie ...
... polecam sklepu z częściami zakupiłem część wg nr VIN i nie pasuje po zapłaceniu brak możliwości oddania pan poinformował mnie ze nie są składowiskiem części i mogę spróbować wystawc tą część za znany portal do odsprzedaży, zostawiłem sobie tą część na pamiątkę aby pamiętać i nie korzystać z usług sklepu opel na ul wrocławskiej
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2024 14:44
Salon - samochody nowe
Malo profesjonalna obsługa. ...
... Koszmarne ceny nieoryginalnych akcesoriów (hak) ustalane w niejasny nawet dla pracowników sposób! Odradzam stanowczo. Nigdy więcej opla i jego ASO
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 10:14
Salon - samochody nowe
Serwis katastrofa. Nieuprzejmy, ...
... opryskliwy i pretensjonalny pan z serwisu. Procedura oddania auta do serwisu jak i cała obsługa niczym z poprzedniej epoki. Bez porównania z wcześniejszym serwisem na Armii krajowej. Zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2024 14:46
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 12:20
Salon - samochody nowe
Z racji wykonywanej ...
... pracy często muszę sprawdzać (i zamawiać) oryginalne części, i nie znam drugiego takiego serwisu żadnej marki w Polsce, który tak energicznie nie podnosi telefonu. Obojętne czy dzwonisz o 9, 11 czy 13 godzinie masz 100% pewności, że sprawy w Oplu Opole nie załatwisz.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 12:26
Salon - samochody nowe
Zerowe zainteresowanie klientem. ...
... Nawet na dzień dobry nikt nie odpowiedział. Słabo. Skoro nie chcą sprzedawać to kupiłem gdzie indziej.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 21:06
Salon - samochody nowe
Bardzo mnie ucieszył ...
... powrót Alfy Romeo do Opola. Niestety: obsługa w strefie Alfa Romeo tego salonu to porażka. Po pierwszej wizycie - obietnica przesłania oferty na maila i kontaktu telefonicznego. Nic. Po drugiej wizycie, obietnica przesłania oferty na maila i telefonicznego zaproszenia na prezentację samochodu demo, który “pojawi się za 2 dni”. Minęły tygodnie. Nic. Wniosek: samochód został zamówiony kilkadziesiąt kilometrów dalej. Może i uciążliwe - ale przynajmniej rzetelnie i bezproblemowo. Raczej tu nie wrócę.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 15:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam, szczególnie ...
... dział części zamiennych. Dostać jakąkolwiek informację o dostępność i wycenę części 5 dni czekania i dalej nic, a gdy się dodzwoniłem to proszę podesłać jeszcze raz email. Porażka A jeśli chodzi o opinie na Googl to raczej od babci i dziadka za kupno nowego auta 5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 maja 2024 13:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 marca 2024 15:55
Salon - samochody nowe
Drodzy klienci! Unikaj ...
... tego miejsca, ponieważ zawsze będziesz mieć problemy i możliwe, że cię oszukają. W tym tygodniu skontaktowałem się z działem sprzedaży części samochodowych. Chciałem kupić olej silnikowy i dwie śruby do pokrywy zaworów. Zamówili więc śruby i powiedzieli, że będą na miejscu za jakieś dwa dni, dobrze. Sprzedawca wybrał olej silnikowy po VIN kody ale dobrze, że zwróciłem uwagę w książce serwisowej i okazało się, że dali mi zły olej. W tak nieodpowiedzialny i pozbawiony skrupułów sposób chcieli mi sprzedać olej silnikowy, który nie jest odpowiedni dla mojego silnika. Uważam ich za niewykwalifikowany personel. Zwróciłem olej, ale śruby, przez uprzedzenia powiedzieli, że ich brakuje. To są sprzedawcy!!! Absolutnie nie polecam tego serwisu!!!