Zobacz na mapie
80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 lutego 2025 15:12
Salon - samochody nowe
Porażka obsługa...jak za ...
... dawnych czasów w urzędzie, wszyscy się nie spiesza, kawka ważniejsza od klienta...
Użytkownik sieci
8 lutego 2025 15:17
Salon - samochody nowe
Jeżeli kiedykolwiek chciałabym ...
... zniechęcić kogoś do zakupu samochodu marki Peugeot, to z pewnością wysłałabym go do Pana Macieja Drużbalskiego. Moje doświadczenie z nim było wyjątkowo rozczarowujące – brakowało mu podstawowych informacji, a jego podejście sprawiło, że czułam się zniechęcona do marki. W pewnym momencie stwierdził, że pewnie jesteśmy tam bo widzieliśmy reklamy Peugeot za 500 zł miesięcznie w abonamencie, które dotyczyły starych samochodów z 2024 roku i że jest to cytując „pic na wodę, fotomontaż”. Miałam wrażenie, że najchętniej zostawiłby mi obliczanie rat, a sam jedynie skasowałby marżę. Jego brak wiedzy na temat programu ‘Mój Elektryk’ oraz nieaktualne informacje były wyjątkowo nieprofesjonalne. Gdyby nie wcześniejsze pozytywne doświadczenia z salonem na Alei Krakowskiej, gdzie otrzymałam wszelkie potrzebne informacje i profesjonalne wsparcie, prawdopodobnie całkowicie zrezygnowałabym z rozważania tej marki.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 12:44
Salon - samochody nowe
2 tyg temu ...
... miałam nie przyjemność odwiedzić dealera- dział samochodów używanych. Przy 2 stanowiskach nie było nikogo - ok taka praca być może z klientami byli ale przez 15 minut jak tam stałam NIKT się mną nie zainteresował mimo iż przy następnych 2 stanowiskach dwójka pracowników omawiała głośno wczorajsze zakupy. W między czasie przyszedł jeszcze jeden pracownik i po głośnej rozmowie Pani została zwyzywana od wrednych bab. Na szczęście przyszedł pan Krzysztof i zostałam w końcu obsłużona bardzo dobrze, gdyby nie on to z chęcią bym dała -5* bo naprawdę nie przyszłam tam wysłuchiwać o rozmiarze biustonosza Pani i czuć się jak niechciany petent a nie jak potencjalny klient. Właścicielu gdzie jesteś??? Bo kiedy kota nie ma myszy harcują.
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 16:58
Salon - samochody nowe
brak mozliwosci dodzwonienia ...
... sie. nie oddzwaniają. brak informacji odnosnie terminu odbioru samochodu mimo przekroczenia terminu ustalonego
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 20:01
Salon - samochody nowe
Dział aut używanych ...
... to maskara, nie da się dodzwonić, Pan pracujący tym gdy został poinformowany przeze mnie ze dzwoniłem, twierdził ze na pewno oddzwaniał co nie jest zgodne z prawda i uznał ze jestem kłamca, panowie pracujący w serwisie wyraźnie pokazują ze przeszkadza się im, jestem rozczarowany. Na plus Handlowcy z aut nowych są pomocni
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2024 16:12
Salon - samochody nowe
Serwis nie jest ...
... zainteresowany umówieniem terminu przeglądu. Cały dzień dzwonienia i jeżeli już ktoś odbierze tel to info że ktoś oddzwoni i nikt nie oddzwania proponuje odciążyć serwis z pracy i umawiać się w innych miejscach
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 13:13
Salon - samochody nowe
tragedia, kupując nowego ...
... peugeota boxera, daliście mi pakiet serwisowy gratis na terenie Polski. ( miałem 24 miesiące na wykorzystanie tego 1 pakietu tj. filtry i oleje z wymianą - gratisowo miało być) pojechałem do Salonu do Warszawy jakoś po 13 miesiącach użytkowania auta. Odmówili mi, powiedzieli że nie zrobią mi tego serwisu, ponieważ to obowiązuje 24 miesiące a minęło dopiero 13miesiecy. Nalegałem, mówiłem że chcę teraz z tego skorzystać auto ma przebieg 11 tys przebiegu i chcę teraz powymieniać te oleje i filtry. Mówię ok, przyjadę tak jak chcecie za rok, no i przyjechałem dokładnie po 2 latach i 8 dniach od odebrania auta z salonu. i usłyszałem znowu w Warszawskim salonie, że usługa serwisowa mi przepadła. Pięknie mnie załatwiliście , dziękuje !! następne busy jakie kupie na pewno nie marki Peugeot, sprzedać umiecie, wazelinę na uszy nakręcać. Ja za te powiedzmy 1500 zł nie zbiednieje, ale niesmak pozostał. Proszę o wyjaśnienie, pozdrawiam
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 08:40
Salon - samochody nowe
Niestety, ale cała ...
... załoga, może z wyjątkiem sprzedaży jest zblazowana, nawet chamska i odpowiada poziomem produktom marki. Po czterech latach przygody, czuję się wyleczony. Nigdy więcej.
Użytkownik sieci
1 lipca 2024 11:38
Salon - samochody nowe
Połączenie się z serwisem graniczy z cudem.
Użytkownik sieci
8 maja 2024 16:15
Salon - samochody nowe
Firma odmawia wydania ...
... samochodu, który był naprawiany z ubezpieczenia rozliczanego bezgotówkowo, do czasu uregulowania płatności przez ubezpieczyciela. Konieczna była interwencja prawnika.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2024 15:06
Salon - samochody nowe
Salon kompletnie poległ ...
... na na sprawdzeniu legalności przebiegu mojego samochodu (PEUGEOT 3008, VIN: VF30U9HZHAS054190). Potwierdzenie autentyczności wskazania drogomierza przekroczyło ich możliwości pomimo dostarczenia dowodów na cofnięcie licznika. Po prostu tragedia. Nie odpisują na listy. Jakby sprawy w ogóle nie było. Sprawę tygodniami prowadził "złotousty" Pan Stanisław S. TRAGEDIA.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 15:55
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta serwisu ...
... na bardzo niskim poziomie. Jeżdżę Waszym topowym modelem tj 508 II, który był serwisowany w tej firmie przez poprzedniego leasingobiorcę. Od dwóch tygodni próbuję się dowiedzieć czegoś odnośnie jednego wpisu z historii serwisowej pojazdu.. Podczas kontaktu telefonicznego, jeśli już ktoś odbierze telefon, jestem zbywany tekstem, że ktoś oddzwoni - od 2 tygodni zero kontaktu. A to podobno marka aspirująca do segmentu premium. Bardzo słabe wrażenie.
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 11:36
Salon - samochody nowe
Serwis odmówił naprawę ...
... kamery cofania z gwarancji informując o uszkodzeniu fizycznym którego moim zdaniem nie było. Brak śladów na zderzaku i tyle samochodu. Inny punkt ASO zrealizował naprawę bez żadnego problemu.
Użytkownik sieci
11 lutego 2024 07:45
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon sprzedaży ...
... w jakim byłem. Auto za gotówkę przy odbiorze ochroniarz chciał wygonić z placu za papierosa. Nawet długopisu w gratisie, odbierałem już auta nowe osobowe dostawcze jak i ciężarowe to zawsze były jakieś gadżety w gratisie. Ostatni raz tam byłem, nie polecam.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2024 17:53
Salon - samochody nowe
Historia zaczyna się ...
... w połowie kwietnia, gdy umówiłem się na jazdę próbną. Jazda, a raczej "jazdka" odbyła się. Wręczono mi kluczyki i pokazano przez szybę auto. To pierwszy dealer, u którego odbyłem jazdę testową sam. Po uruchomieniu auta, komunikat: "niski stan paliwa". Komputer określał zasięg na : ____. Po oddaniu kluczyków proszę o jakąś ofertę. Dealer wzrusza ramionami i twierdzi, że to niemożliwe. Mają akurat zmianę systemu i prosi o kontakt w ... połowie maja. Upatrzonego Peugeota finalnie zakupiłem w ... Sosnowcu, u dealera "Tandem". Też mieli zmianę systemu, jednak nie udawali że pracują. Cóż, nie chce zarobić jeden, to zarobi drugi. Pod koniec maja zakupiłem wideorejestrator, jednego z najbardziej popularnych obecnie producentów "Viofo". By w pełni korzystać z trybu parkingowego chciałem go podłączyć do skrzynki bezpieczników. Mogłem to zrobić sam lub z pomocą wyspecjalizowanego elektryka samochodowego, ale auto na gwarancji więc dla pewności zadzwoniłem na infolinię Peugeot. Pani mnie informuje, że to ingerencja w auto i by nie stracić gwarancji muszę wykonać montaż w ASO. Ok, 31.05 wszedłem więc na system umawiania wizyt serwisowych online. Wybrałem niestety serwis na Krakowskiej. Pierwszy dostępny termin 5.06. Wybieram i tak dopiero 13.06. System informuje, że jest to "wstępna" rejestracja wizyty. Podczas rejestracji wizyty, w polu "uwagi" określiłem cel wizyty i dokładny model rejestratora. Tu do akcji wkracza przedstawiciel serwisu Peugeot na ul Krakowskiej Pan Karol R. : "Dziękuję za kontakt z serwisem. Niestety wybrany termin jest niedostępny. W celu ustalenia nowego, proszę o informację, czy chciałby Pan zamówić videorejestrator w naszym punkcie, czy przyjedzie Pan z własnym?". Przypominam, że już raz informowałem jaki posiadam wideorejestrator. Ale grzecznie podaje jeszcze raz nazwę producenta i konkretny model. Pan Karol odpowiada: "Na ten moment, jest to 23 czerwca, o godzinie 14:30 lub 26 czerwca, o godzinie 7:00". Ok, wybieram 23 czerwca (to prawie za miesiąc). Na mój wybór Pan Karol odpowiada i po raz już trzeci, pyta co to za wideorejestrator: "(...) Proszę jeszcze o informację, czy jest to oryginalny videorejestrator Peugeot? Jeżeli jest to urządzenie spoza naszej dystrybucji, niestety nie podejmiemy się montażu." Zatem: 1. Nie jestem aż tak obeznany w temacie, nie słyszałem o oryginalnych wideorejestratorach marki Peugeot. Pytam więc "wujka google", ten również takowych nie wyświetla. Inna sprawa, że znając jakość kamer cofania montowanych w samochodach Peugeot, z pewnością na taki zakup bym się nie zdecydował. 2. Próbuję zamontować sprzęt jednego z najbardziej znanych w tej branży producenta, a nie zakupiony "no name" gdzieś na aliexpress. 3. I najważniejsze. Sedno takiego montażu to przecież podpięcie przewodów, które mają zapewnić zasilanie. Okablowanie niemal u każdego producenta jest takie same, różnić się mogą jedynie końcówką. Dla serwisu Peugeot na ul. Krakowskiej to jak widać zbyt skomplikowane wyzwanie. Pomny więc doświadczeń z zakupem auta , kieruje podobne zapytanie do innego ASO Peugeot w Warszawie. Ku mojemu zdziwieniu, zarówno termin 13.06 jest dostępny, jak i też nie widzą żadnego problemu z montażem wybranego modelu wideorejestratora. Na koniec puenta, która już padła przy okazji zakupu auta. NIE CHCE ZAROBIĆ JEDEN, TO ZAROBI DRUGI. Dodam tylko na koniec, że kontakt z salonem/serwisem Peugeot na ul. Krakowskiej w Warszawie to kompletna strata czasu.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 14:06
Salon - samochody nowe
AKTUALIZACJA!: Strona internetowa ...
... informuje: serwis czynny od 7:00! Przyjeżdżam, ale nie dopiero od 8 blacharski, auta nie przyjmą. Auto miało być naprawione w ramach OC sprawcy, dokumenty podpisane i umówiony termin oddania auta do serwisu na 21.07. NIESTETY BAŁAGAN JAKI TU PANUJE SPOWODOWAL, Ze dokumentów i zlecenia nie mogli znaleźć. Po 2 tygodniach ktoś wrócił z urlopu i się magicznie znalazło!!! NA DODATEK RECEPCJA SERWISU WYDZIERA SIE NA KLIENTOW Z RANA. DZIEKUJE WQM ZA SUPER TRAKTOWANIE! GRATULACJE TYTULU NAJGORSZEGO SERWISU W WARSZAWIE. ROK TEMU: To jest koszmarne miejsce. Potrzebuje części do naprawy auta, chce je naprawić u nich. Odpowiedź Pani z salonu: "My części nie sprzedajemy". Naciskam dalej, że chce żeby naprawili mi auto. Pani nadal swoje i coraz bardziej poirytowana mówi, że ewentualnie może do mnie ktoś oddzwoni.... Dziwiło mnie to, że średnia ocena tego miejsca jest niska (3,9)jednak po tym doświadczeniu widać, że jest jednak za wysoka... Arogancja i chamstwo w iście francuskim stylu w wykonaniu osób pracujących za karę. Skandal, że tak się klientów traktuje. Dodam, że owa "przemiła" Pani to sprzedawca.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 01:27
Salon - samochody nowe
Uważajcie na ten ...
... serwis. Cały proces naprawy był obarczony licznymi niedociągnięciami, począwszy od błędu przy przyjęciu auta aż po jakość wykonanej naprawy. Maska auta, zamiast być wymieniona po wgnieceniu, została jedynie polakierowana, co narusza normy producenta. Brakująca poduszka podszybia została zignorowana, a niepolakierowane śruby karoserii są jednym z wielu błędów. Dodatkowo, trzeszczenie z pod deski rozdzielczej po uderzeniu jest nadal obecne, pomimo zapewnień o sprawdzeniu auta. Pan który wydawał samochód po naprawie stwierdził że to nie ma nic wspólnego z uszkodzeniem któremu uległo auto ignorując zupełnie związek przyczynowo-skutkowy jak również stwierdził że i tak nie płaciłem za naprawę i powinienem być zadowolony z tego co zostało zrobione. Naprawdę? Kosztowna naprawa w Citroen Stellantis była także 45% droższa niż w alternatywnych warsztatach rekomendowanych przez ubezpieczyciela. Poziom konwersacji niższy niż rozmowa z "Zenkiem" z lakiernią w garażu..Po przeczytaniu poniższych opinii widzę że takie podejście to w tej firmie standard. Powinienem również wyrazić wdzięczność bo teraz wiem że już nigdy nie kupię żadnego Citroena za waszą zasługą!
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 12:35
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... przeglądy i inne naprawy mechaniczne dramatycznie długi, panowie z serwisu zachowują się jakby za karę tam pracowali. Jedyny plus za wnętrze salonu
Użytkownik sieci
2 stycznia 2024 12:08
Salon - samochody nowe
Dlaczego do salonu ...
... nie można się dodzwonić? Po kilkunastu próbach łaskawie ktoś odebrał z informacją, że akurat tę sprawę w serwisie załatwić trzeba. Ok! Tylko tam nikt nie odbiera. Masakra.
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 18:51
Salon - samochody nowe
Po wymianie drzwi ...
... po stłuczce, zostało źle wyregulowane lusterko boczne (prawe). Byłem z reklamacją, pan powiedział że oni nic nie zrobią, bo to nie podlega gwarancji i ubezpieczenia. Głupi usmieszek i powiedział, że ktoś mi pewnie uderzył i się przestawiło. Tylko zastanawia mnie to jak można uderzyć, skoro są złożone.