Zobacz na mapie
80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 08:23
Salon - samochody nowe
Beznadzieja. Nie można ...
... się dodzwonić do serwisu, próbowałem pół jednego dnia i kawałek dnia następnego. W końcu znalazłem formularz na stronie i umówiłem wizytę. Po przyjeździe okazało się, że mimo otrzymania formularza, przeglądu nie zrobią, bo nie potwierdzili zgłoszenia. Tzn. nie zadzwonili i nie powiedzieli "możesz pan przyjechać". Na pytanie czemu nie poinformowali mnie o tym, że nie mam po co brać urlopu z pracy i przyjeżdżać do jaśniepaństwa z serwisu, bo nie mają dla mnie czasu, już nie raczyli. Na mój zarzut, że nie można się dodzwonić stwierdzili, że wiedzą ale osoba od odbierania telefonów ma urlop (sic!). Wszystko to działo się w atmosferze "nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobisz?". Miałem do czynienia z wieloma serwisami samochodowymi ale z czymś takim nie spotkałem się od czasów słusznie minionych. Omijać z daleka.
Użytkownik sieci
15 lipca 2019 11:39
Salon - samochody nowe
Dzwonię do serwisu ...
... od kilku dni po 70 razy nikt nie odbiera po co wam te telefony jak i tak ich nie odbieracie żenada....
Użytkownik sieci
2 lipca 2019 15:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 czerwca 2019 19:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 czerwca 2019 19:24
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem przez personel
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 12:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2019 20:49
Salon - samochody nowe
Śmieszny salon, na ...
... prośbę o pokazanie bagażnika obsługa odpowiedziała, że zamek się popsuł. W kolejnym aucie rozładował się akumulator i też się nie otwiera 😎. Na szczęście obok są dwa inne salony. A ja wybrałem producenta który robi auta w którym oglądający nie byli w stanie wyeksploatować elementów auta. Z pozytywów, jest parking dla klientów. Generalnie nie polecam.
Użytkownik sieci
13 marca 2019 14:51
Salon - samochody nowe
Gorszej obsługi chyba ...
... już nie da się zatrudnić, Mało że nie kompetentna, to do tego nie uprzejma. Po dwutygodniowym czekaniu na umówioną wizytę właśnie się dowiedziałem że samochód nie zmieści się do warsztatu, a wcześniej było z warsztatem uzgadniane że samochód ma wysokość 3, 20m powiedzieli że bez problemu się zmieści nawet do 3,50m. Serwisu nie polecam po poprzedniej naprawie samochodu był ubrudzony środek, tapicerka była do prania samochód był brudny nie został nawet wyczyszczony po naprawie, po 3 tygodniowym oczekiwaniu. Obsługę trzeba nauczyć manier dobrego wychowania i zwracania się do klienta. Nie ma w nim nawet krzty profesjonalizmu!!!!!!! Jedynie ci mogą się zajmować to układaniem resoraków na półkach.
Użytkownik sieci
11 marca 2019 09:52
Salon - samochody nowe
Nie sposób dodzwonić się do tego salonu!
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 11:53
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Pierwsze doświadczenie jest bardzo negatywne: niemożliwe, aby ktoś przez telefon miał spotkanie, niezależnie od usługi! To Peugeot, co ..... (Wersja oryginalna) Première expérience très négative: impossible d'avoir quelqu'un au téléphone pour avoir un rendez-vous quelque soit le service ! C'est du Peugeot quoi.....
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 15:04
Salon - samochody nowe
Mam do czynienia ...
... z tym serwisem tylko na razie na etapie gwarancji. Wrażenie jest niemiłe, ludzie przyjmujący samochód jak słyszą, że przyjeżdża się z usterką gwarancyjną to dostają białej gorączki i szukają wszelkich sposobów aby udowodnić że to wina klienta. Dodzwonić się do serwisu to cud, czasem dzwonię co godzinę przez 3 dni. Polecam zadzwonić na recepcję i poprosić, aby oddzwonili do was z serwisu. Szczytem było trzymanie samochodu przez 6h (ze względu na usterkę parkassist) i telefon zwrotny o godzinie 17, abym przyjechał i odebrał samochód, bo uszkodzony jest czujnik parkowania, którego nie mają na stanie i został zamówiony (z terminem dostawy do 5 dni roboczych).
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 16:13
Salon - samochody nowe
Było bardzo dobrze, ...
... ale się zepsuło. Naprawy blacharskie to tragedia. Samochody sypią się jak mąka w młynie, a biuro obsługi klienta twierdzi, że to normalne. Tragedia. Napisałem Wam całą historię. Jest nad czym myśleć.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2019 08:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 08:54
Salon - samochody nowe
Masakra, nie polecam.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2018 09:24
Salon - samochody nowe
Nie mogę otworzyć ...
... klapy od silnika aby nalać płynu do spryskiwacza (dla serwisu prosta rzecz) Jeżdżę samochodem nowym na gwarancji pracującym, jeżdżącym w trasy. Odpowiedź serwisu-naprawią za dwa i pół tygodnia SZOK!!!
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 12:04
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Całkowicie zero (Wersja oryginalna) Complètement nul
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 17:45
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... skrajnie niskim poziomie. Trudny kontakt telefoniczny i bezpośredni. Nie mogłam się dodzwonić przez cały dzień, musiałam jechać tam osobiście. Naburmuszony Pan zdziałać obsługi klienta nazdawkowo udzielał mi informacji, gdyż był wpatrzony w ekran monitora. Dano mi do zrozumienia, że nie jestem dla nich odpowiednim klientem, gdyż mój samochód ma już 12 lat... Do tego marnego poziomu obsługi ceny usług serwisowych trzykrotnie zawyżone. Nie polecam.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2018 00:37
Salon - samochody nowe
Główny serwis Peugeot ...
... pod siedzibą firmy a w nim arogancja, nieprofesjonalizm i lekceważenie klienta. Nigdy nie spotkałem się z tak fatalną obsługą klienta. I nie chodzi tu o wiedzą pracowników bo to można wybaczyć ale o to jak traktują klienta - jak śmiecia.
Użytkownik sieci
12 lipca 2018 10:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 czerwca 2018 17:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam totalnie. ...
... Najwyższy poziom nieprofesjonalizmu oraz obojętność w stosunku do klienta. Nie mówiąc juz o tym, że nigdy nie odbierają telefonu, na maili odpisują raz w tygodniu, a żeby cokolwiek wyjaśnić trzeba tam po prostu pojechać - inaczej się nie da. Jeżeli cenicie swój czas i nerwy, to zdecydowanie omijać ten serwis.