Zobacz na mapie
80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 lutego 2024 07:45
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon sprzedaży ...
... w jakim byłem. Auto za gotówkę przy odbiorze ochroniarz chciał wygonić z placu za papierosa. Nawet długopisu w gratisie, odbierałem już auta nowe osobowe dostawcze jak i ciężarowe to zawsze były jakieś gadżety w gratisie. Ostatni raz tam byłem, nie polecam.
Użytkownik sieci
10 lutego 2024 13:00
Salon - samochody nowe
Bardzo kompetentna obsługa ...
... , serwis załatwiony w czasie deklarowanym bez żadnych problemów
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 16:59
Salon - samochody nowe
Marcin Rosołek - dziękuję za pomoc
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 19:23
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 stycznia 2024 17:53
Salon - samochody nowe
Historia zaczyna się ...
... w połowie kwietnia, gdy umówiłem się na jazdę próbną. Jazda, a raczej "jazdka" odbyła się. Wręczono mi kluczyki i pokazano przez szybę auto. To pierwszy dealer, u którego odbyłem jazdę testową sam. Po uruchomieniu auta, komunikat: "niski stan paliwa". Komputer określał zasięg na : ____. Po oddaniu kluczyków proszę o jakąś ofertę. Dealer wzrusza ramionami i twierdzi, że to niemożliwe. Mają akurat zmianę systemu i prosi o kontakt w ... połowie maja. Upatrzonego Peugeota finalnie zakupiłem w ... Sosnowcu, u dealera "Tandem". Też mieli zmianę systemu, jednak nie udawali że pracują. Cóż, nie chce zarobić jeden, to zarobi drugi. Pod koniec maja zakupiłem wideorejestrator, jednego z najbardziej popularnych obecnie producentów "Viofo". By w pełni korzystać z trybu parkingowego chciałem go podłączyć do skrzynki bezpieczników. Mogłem to zrobić sam lub z pomocą wyspecjalizowanego elektryka samochodowego, ale auto na gwarancji więc dla pewności zadzwoniłem na infolinię Peugeot. Pani mnie informuje, że to ingerencja w auto i by nie stracić gwarancji muszę wykonać montaż w ASO. Ok, 31.05 wszedłem więc na system umawiania wizyt serwisowych online. Wybrałem niestety serwis na Krakowskiej. Pierwszy dostępny termin 5.06. Wybieram i tak dopiero 13.06. System informuje, że jest to "wstępna" rejestracja wizyty. Podczas rejestracji wizyty, w polu "uwagi" określiłem cel wizyty i dokładny model rejestratora. Tu do akcji wkracza przedstawiciel serwisu Peugeot na ul Krakowskiej Pan Karol R. : "Dziękuję za kontakt z serwisem. Niestety wybrany termin jest niedostępny. W celu ustalenia nowego, proszę o informację, czy chciałby Pan zamówić videorejestrator w naszym punkcie, czy przyjedzie Pan z własnym?". Przypominam, że już raz informowałem jaki posiadam wideorejestrator. Ale grzecznie podaje jeszcze raz nazwę producenta i konkretny model. Pan Karol odpowiada: "Na ten moment, jest to 23 czerwca, o godzinie 14:30 lub 26 czerwca, o godzinie 7:00". Ok, wybieram 23 czerwca (to prawie za miesiąc). Na mój wybór Pan Karol odpowiada i po raz już trzeci, pyta co to za wideorejestrator: "(...) Proszę jeszcze o informację, czy jest to oryginalny videorejestrator Peugeot? Jeżeli jest to urządzenie spoza naszej dystrybucji, niestety nie podejmiemy się montażu." Zatem: 1. Nie jestem aż tak obeznany w temacie, nie słyszałem o oryginalnych wideorejestratorach marki Peugeot. Pytam więc "wujka google", ten również takowych nie wyświetla. Inna sprawa, że znając jakość kamer cofania montowanych w samochodach Peugeot, z pewnością na taki zakup bym się nie zdecydował. 2. Próbuję zamontować sprzęt jednego z najbardziej znanych w tej branży producenta, a nie zakupiony "no name" gdzieś na aliexpress. 3. I najważniejsze. Sedno takiego montażu to przecież podpięcie przewodów, które mają zapewnić zasilanie. Okablowanie niemal u każdego producenta jest takie same, różnić się mogą jedynie końcówką. Dla serwisu Peugeot na ul. Krakowskiej to jak widać zbyt skomplikowane wyzwanie. Pomny więc doświadczeń z zakupem auta , kieruje podobne zapytanie do innego ASO Peugeot w Warszawie. Ku mojemu zdziwieniu, zarówno termin 13.06 jest dostępny, jak i też nie widzą żadnego problemu z montażem wybranego modelu wideorejestratora. Na koniec puenta, która już padła przy okazji zakupu auta. NIE CHCE ZAROBIĆ JEDEN, TO ZAROBI DRUGI. Dodam tylko na koniec, że kontakt z salonem/serwisem Peugeot na ul. Krakowskiej w Warszawie to kompletna strata czasu.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 14:06
Salon - samochody nowe
AKTUALIZACJA!: Strona internetowa ...
... informuje: serwis czynny od 7:00! Przyjeżdżam, ale nie dopiero od 8 blacharski, auta nie przyjmą. Auto miało być naprawione w ramach OC sprawcy, dokumenty podpisane i umówiony termin oddania auta do serwisu na 21.07. NIESTETY BAŁAGAN JAKI TU PANUJE SPOWODOWAL, Ze dokumentów i zlecenia nie mogli znaleźć. Po 2 tygodniach ktoś wrócił z urlopu i się magicznie znalazło!!! NA DODATEK RECEPCJA SERWISU WYDZIERA SIE NA KLIENTOW Z RANA. DZIEKUJE WQM ZA SUPER TRAKTOWANIE! GRATULACJE TYTULU NAJGORSZEGO SERWISU W WARSZAWIE. ROK TEMU: To jest koszmarne miejsce. Potrzebuje części do naprawy auta, chce je naprawić u nich. Odpowiedź Pani z salonu: "My części nie sprzedajemy". Naciskam dalej, że chce żeby naprawili mi auto. Pani nadal swoje i coraz bardziej poirytowana mówi, że ewentualnie może do mnie ktoś oddzwoni.... Dziwiło mnie to, że średnia ocena tego miejsca jest niska (3,9)jednak po tym doświadczeniu widać, że jest jednak za wysoka... Arogancja i chamstwo w iście francuskim stylu w wykonaniu osób pracujących za karę. Skandal, że tak się klientów traktuje. Dodam, że owa "przemiła" Pani to sprzedawca.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 15:02
Salon - samochody nowe
Likwidacją mojej szkody ...
... zajmował się p. Paweł (lewe biurko) całą dokumentację papierkowa i zdjęcia zostały zrobione podczas jednej wizyty. Gdy serwis był gotowy do naprawy zostałem zaproszony do serwisu. Sama naprawa została wykonana w niecałe dwa tygodnie. Przy odbiorze doradca dokładnie opisał co zostało naprawione a co wymienione na nowe. Tak powinna wyglądać likwidacja szkód we wszystkich serwisach. Jest się od kogo uczyć.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2024 18:36
Salon - samochody nowe
Polecam!Bardzo kompetenta i ...
... miła obsługa.Profesjonalna wycena naprawy blacharsko-lakierniczej.Badzo miła i rzeczowa Pani Aneta,z którą miałam kontakt podaczas mojej wizyty w salonie.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 12:27
Salon - samochody nowe
Polecam salon blacharski. Profesjonalna obsługa i szybka naprawa
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 09:11
Salon - samochody nowe
Pani Anetka bardzo ...
... miła i profesjonalna, pokierowała krok po kroku. Pani Anetko dziękuję bardzo. WRÓCĘ
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 22:02
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję za ...
... przemiłą obsługę szczególnie ogromne zaangażowanie w profesjonalną pomoc pani Anetki oraz błyskawiczne załatwienie wszystkich spraw. Z ogromną chęcią polecam tę firmę każdemu, kto poszukuje sprawdzonego salonu.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 21:30
Salon - samochody nowe
Polecam, profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 21:15
Salon - samochody nowe
Szczerze polecam to ...
... miejsce. Naprawa wykonana bez zarzutu. Miła i profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 21:05
Salon - samochody nowe
Super profesjonalna obsługa , polecam 😃
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 10:46
Salon - samochody nowe
bardzo miła obsługa ...
... i auto naprawione idealnie Polecam 👍
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 20:02
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna, miła ...
... obsługa. Doradcy bardzo uprzejmi, świetny kontakt Polecam.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 17:08
Salon - samochody nowe
Serwis blacharski, bardzo ...
... mili ludzie pomogli mi w likwidacji szkody
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 01:27
Salon - samochody nowe
Uważajcie na ten ...
... serwis. Cały proces naprawy był obarczony licznymi niedociągnięciami, począwszy od błędu przy przyjęciu auta aż po jakość wykonanej naprawy. Maska auta, zamiast być wymieniona po wgnieceniu, została jedynie polakierowana, co narusza normy producenta. Brakująca poduszka podszybia została zignorowana, a niepolakierowane śruby karoserii są jednym z wielu błędów. Dodatkowo, trzeszczenie z pod deski rozdzielczej po uderzeniu jest nadal obecne, pomimo zapewnień o sprawdzeniu auta. Pan który wydawał samochód po naprawie stwierdził że to nie ma nic wspólnego z uszkodzeniem któremu uległo auto ignorując zupełnie związek przyczynowo-skutkowy jak również stwierdził że i tak nie płaciłem za naprawę i powinienem być zadowolony z tego co zostało zrobione. Naprawdę? Kosztowna naprawa w Citroen Stellantis była także 45% droższa niż w alternatywnych warsztatach rekomendowanych przez ubezpieczyciela. Poziom konwersacji niższy niż rozmowa z "Zenkiem" z lakiernią w garażu..Po przeczytaniu poniższych opinii widzę że takie podejście to w tej firmie standard. Powinienem również wyrazić wdzięczność bo teraz wiem że już nigdy nie kupię żadnego Citroena za waszą zasługą!
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 12:35
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... przeglądy i inne naprawy mechaniczne dramatycznie długi, panowie z serwisu zachowują się jakby za karę tam pracowali. Jedyny plus za wnętrze salonu
Użytkownik sieci
2 stycznia 2024 12:08
Salon - samochody nowe
Dlaczego do salonu ...
... nie można się dodzwonić? Po kilkunastu próbach łaskawie ktoś odebrał z informacją, że akurat tę sprawę w serwisie załatwić trzeba. Ok! Tylko tam nikt nie odbiera. Masakra.