Zobacz na mapie
80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 09:10
Salon - samochody nowe
Żenująco słaby ASO ...
... Peugeot. Niesamowicie aroganckie podejście do klienta , trzecie kontakt z tym serwisem kończy się zdziwieniem jak można tak podchodzić do klienta,. poprzednie dwa razy namówiono mnie do dania jeszcze jednej szansy i takie sytuacje się nie powtórzą. Trzeci kontakt i to samo, traktowania klienta jak wroga! Powodzenia, nigdy nawet nie zajadę do tego salonu i serwisu. Innym użytkownikom Peugeota albo chętnych zakupu tez radzę omijanie tych Państwa.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 15:42
Salon - samochody nowe
Szkoda ze nie ...
... macie 0 gwiazdek bo taka opinia pasuje do tutejszego serwisu
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 15:41
Salon - samochody nowe
Mechaniczny serwis? Żarty ...
... jakieś biorą kasę a nie robią nic. Wyjechałem z sanonu a tutaj założone mam stare filtry za które skasowali prawie 2tysiace. Oszuści
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 15:38
Salon - samochody nowe
Skandal. Zostałem obrażony ...
... przez pracownika serwisu. Nadal mam problem z autem a on powiedział cytuje,, to idź do sprzedawcy niech da ci nowe auto" od kiedy jesteśmy na ty? A jak nie potraficie robić serwisu porządnie to nie bierzcie się za to
Użytkownik sieci
20 maja 2020 09:54
Salon - samochody nowe
O D R ...
... A D Z A M. Skandal. Opis w skrócie: Po wybraniu auta z oferty którą dostałem, wpłaciłem zaliczkę. Jedyną uwagę jaką miałem był leasing, gdzie bank żądał sytuacji ekonomicznej z zeszłego roku co jest normalne. Natomiast wymagać od klienta wyników finansowych za pierwszy kwartał 2020 w maju zwłaszcza prz wpłacie 45% (w dodatku juz mamy auto w PSA od kilkunastu miesięcy bez żadnych zaległości) to chyba przesada. Dzieląc się tymi uwagami powiedziałem że leasing mogę załatwić we własnym zakresie ponieważ nie jest on również zbyt atrakcyjny. Szefowa salonu Pani Beata Z. wpadła w szał i mi odpisała, żebym albo przystosował się do warunków albo szukał sobie innego salonu. Takie mają podejście do klientów. Dodzwonić się na telefon stacjonarny również graniczy z cudem. Nawet w epoce słusznie minionej nie zaznałem takiego upokorzenia. Nigdy w życiu tu nie zajrzę i oczywiście radzę omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2020 15:42
Salon - samochody nowe
Sprzedajcie telefony stacjonarne. ...
... Wypowiedzcie umowę. I tak ich nie odbieracie.
Użytkownik sieci
20 lutego 2020 14:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 lutego 2020 14:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lutego 2020 10:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 lutego 2020 10:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 09:38
Salon - samochody nowe
Odwiedzam wiele serwisów ...
... nawet codziennie(pracuje jako assistance), ale z takim chamstwem i prostactwem się jeszcze nie spotkałem. Jak coś nie pasuje to się to przekazuje grzecznie i z kultura, a nie jak to widzę w kilku komentarzach niżej jak do śmiecia. Nie pozdrawiam, a jak chcecie zachować profesjonalizm przed klientem ogólnie, lub nawet tym który to słyszał, to nie w ten sposób.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 13:16
Salon - samochody nowe
Długo czekasz, dużo płacisz tyle w temacie.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2019 11:41
Salon - samochody nowe
Katastrofa! Nikt nie odbiera telefonu w żadnym dziale!
Użytkownik sieci
13 grudnia 2019 19:49
Salon - samochody nowe
Szkoda gadać ,masakra
Użytkownik sieci
7 listopada 2019 16:42
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie się tam ...
... graniczy z cudem, widocznie mają tak dużo klientów że 1 więcej nie jest im potrzeby. A szkoda, bo chciałem zostawić u nich swoje pieniądze
Użytkownik sieci
4 listopada 2019 13:26
Salon - samochody nowe
Totalny brak profesjonalizmu. ...
... Nie można się dodzwonić aby uzyskać informacje o statusie naprawy czy zgłoszonych usterek. jedyna co potrafią to wystawiać wysokie faktury. Dzięki takim serwisom plus totalnym olaniu moich problemów przez Peugeot polska już nigdy nie kupię Peugeota, mimo że bardzo lubiłem tę markę i jeździłem wieloma ich autami.
Użytkownik sieci
30 października 2019 10:57
Salon - samochody nowe
Nie lubię tego ...
... serwisu, nie podoba mi się "obsługa klienta", niepotrzebne komentarze. I weryfikacja... Przyjeżdżasz z prostym problemem, np wymiana zacisku, ale najpierw weryfikacja i opłata za nią. Wiesz z czym przyjeżdżasz, i tak płacisz za ocenę. Podkreślam, znasz problem
Użytkownik sieci
9 września 2019 14:15
Salon - samochody nowe
Chyba moja pierwsza ...
... opinia i niestety od razu 1 gwiazdka (dla serwisu). Nie spotkałem się jeszcze z takim brakiem profesjonalizmu/obojętnością jak tutaj. Auto po stłuczce (tył, przód). Pomoc drogowa odstawiła samochód do serwisu. Na początku pan odebrał auto, i NIC, kompletnie NIC nie wypełnił, nie zapytał się o przebieg zdarzenia (z góry chyba założył, że szkoda całkowita bo auto ma 7 lat). Powiedział, że potrzebuje kluczyki, dowód i tyle. Sytuacja specyficzna bo przód uszkodzony z naszej winy (osoba kierująca nie zdążyła wyhamować), a w tył wjechała osoba jadąca za naszym samochodem, która też nie zdążyła wyhamować. Przód miał być naprawiany z AC, natomiast tył z OC sprawcy. Z naszej strony odczuliśmy zero chęci do poprowadzenia tej sprawy. Finał był taki, że auto, po ok 2 tygodniach, zostało zabrane z serwisu (pomijam już sporawe problemy aby w ogóle skontaktować się z serwisem). Na do widzenia, podczas rozmowy z obsługą, można było wyczytać miedzy wierszami, że "faktycznie spapraliśmy sprawę, mogła potoczyć się inaczej, bez szkody całkowitej" ale co nam po tym...
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2019 10:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 01:03
Salon - samochody nowe
W moim Peugeocie ...
... zaczęła rdzewieć maska. po 2 latach użytkowania przejechanych 40 kkm i regularnych przeglądach w autoryzowanym serwisie. Udało mi się że w czasie gwarancji Peugeot wymienił ją, ale po 2 miesiącach jak się skończyła gwarancja to spowrotem zardzewiała. Drzwi kierowcy, pasażera i klapa bagażnika też rdzewieje ale to miesiąc po gwarancji na lakier to Peugeot Polska gwarancji nie uznał... Żadne argumenty do Peugeot Polska nie trafiają. NIE POLECAM tej marki.