Zobacz na mapie
80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 15:04
Salon - samochody nowe
Mam do czynienia ...
... z tym serwisem tylko na razie na etapie gwarancji. Wrażenie jest niemiłe, ludzie przyjmujący samochód jak słyszą, że przyjeżdża się z usterką gwarancyjną to dostają białej gorączki i szukają wszelkich sposobów aby udowodnić że to wina klienta. Dodzwonić się do serwisu to cud, czasem dzwonię co godzinę przez 3 dni. Polecam zadzwonić na recepcję i poprosić, aby oddzwonili do was z serwisu. Szczytem było trzymanie samochodu przez 6h (ze względu na usterkę parkassist) i telefon zwrotny o godzinie 17, abym przyjechał i odebrał samochód, bo uszkodzony jest czujnik parkowania, którego nie mają na stanie i został zamówiony (z terminem dostawy do 5 dni roboczych).
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 16:13
Salon - samochody nowe
Było bardzo dobrze, ...
... ale się zepsuło. Naprawy blacharskie to tragedia. Samochody sypią się jak mąka w młynie, a biuro obsługi klienta twierdzi, że to normalne. Tragedia. Napisałem Wam całą historię. Jest nad czym myśleć.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2019 08:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 08:54
Salon - samochody nowe
Masakra, nie polecam.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2018 09:24
Salon - samochody nowe
Nie mogę otworzyć ...
... klapy od silnika aby nalać płynu do spryskiwacza (dla serwisu prosta rzecz) Jeżdżę samochodem nowym na gwarancji pracującym, jeżdżącym w trasy. Odpowiedź serwisu-naprawią za dwa i pół tygodnia SZOK!!!
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 12:04
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Całkowicie zero (Wersja oryginalna) Complètement nul
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 17:45
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... skrajnie niskim poziomie. Trudny kontakt telefoniczny i bezpośredni. Nie mogłam się dodzwonić przez cały dzień, musiałam jechać tam osobiście. Naburmuszony Pan zdziałać obsługi klienta nazdawkowo udzielał mi informacji, gdyż był wpatrzony w ekran monitora. Dano mi do zrozumienia, że nie jestem dla nich odpowiednim klientem, gdyż mój samochód ma już 12 lat... Do tego marnego poziomu obsługi ceny usług serwisowych trzykrotnie zawyżone. Nie polecam.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2018 00:37
Salon - samochody nowe
Główny serwis Peugeot ...
... pod siedzibą firmy a w nim arogancja, nieprofesjonalizm i lekceważenie klienta. Nigdy nie spotkałem się z tak fatalną obsługą klienta. I nie chodzi tu o wiedzą pracowników bo to można wybaczyć ale o to jak traktują klienta - jak śmiecia.
Użytkownik sieci
12 lipca 2018 10:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 czerwca 2018 17:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam totalnie. ...
... Najwyższy poziom nieprofesjonalizmu oraz obojętność w stosunku do klienta. Nie mówiąc juz o tym, że nigdy nie odbierają telefonu, na maili odpisują raz w tygodniu, a żeby cokolwiek wyjaśnić trzeba tam po prostu pojechać - inaczej się nie da. Jeżeli cenicie swój czas i nerwy, to zdecydowanie omijać ten serwis.
Użytkownik sieci
21 lutego 2018 23:14
Salon - samochody nowe
Totalne olewanie klienta. ...
... Zadzwonilam aby umowic sie na wizyte u mechanika, Pani dyspozytorka poprosial o zostawienie numeru poniewaz wiekszosc mechanikow byla zajeta. OK, mozna zrozumiec. Oczywiscie nikt nie oddzwoniil bo po co. Polecam. Prowesionalizm na 5 gwiazdek.
Użytkownik sieci
19 lutego 2018 12:23
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania...
Użytkownik sieci
20 grudnia 2017 10:21
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu bardzo ...
... nie przyjemna podchodzą olewczo do klientów
Użytkownik sieci
29 października 2017 09:51
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... poziomie dzieci z piaskownicy... Bardzo agresywny i pretensjonalny personel. Auto dostarczone, przez cały dzień żaden człowiek z tego oddziału nie był w stanie znaleźć auta z charakterystycznymi uszkodzeniami zestawionego na wprost wjazdu do serwisu mechanicznego. Bez oglądania auta, bazując tylko na moim opisie uzyskałem informację o szacowanym czasie naprawy - półtora miesiąca ( uszkodzone dwie felgi, opony, mocowanie amortyzatora) Zapewnienia Pana "kierownika" serwisu blacharsko lakierniczego - oddzwonimy do Pana - spelzly na niczym. Moje próby kontaktu z szanownym państwem również. 2,5 godziny ciągłego połączenia i zero odzewu. Wisienka na torcie - traktowanie klienta - "co Pan sobie wyobraża, myśli Pan że jest Pan centrum świata?! My mamy swoich klientów, nie mamy czasu na szukanie pańskiego auta po placu, zbędne dyskusje. Albo Pan czeka 2 miesiące albo do widzenia!! " Po moim pytaniu - " czy istnieje szansa na sprawniejsze dokonanie naprawy?" Padła decyzja o transferze auta do w pełni profesjonalnego serwisu Peugeot Polska na ul. Radzyminskiej. Wycena i oględziny auta zrealizowane w 24h! Naprawa łącznie z zamówieniem części trwała 3 dni! Personel REWELACYJNY, pomocny z miłą aparycja! Podejście do klienta idealne! Peugeot Polska na al. Krakowskiej - bierzcie przykład z kolegów po drugiej stronie! Straciliscie na samej naprawie mechanicznej ok 7 tys złotych i co ciekawe... Kontrakt na naprawy gigantycznej floty aut mojego pracodawcy. Tak się niefortunnie zdarzyło, że jadąc z misją znalezienia dobrego serwisu Peugeot dla naszych Klientów sam potrzebowałem pomocy. Dla wyjaśnienia sytuacji - auto służbowe, z zagranicy, awaryjna sytuacja po kolizji.
Użytkownik sieci
25 września 2017 11:28
Salon - samochody nowe
Wymiana zderzaka, miesiąc, ...
... wymiana szyby 3 tygodnie. Tragedia. I oczywiście do dzwonić się nie da.
Użytkownik sieci
22 września 2017 06:18
Salon - samochody nowe
Masakra samochód po ...
... kolizji przejeździe 2 dni okazało się że doloty powietrza nie wyczyszczone i silnik do wymiany czy naprawy samochód stoi od Maja 2017
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2017 06:13
Salon - samochody nowe
To chyba jedyny ...
... dealer w którym nie można kupić części zamiennych .
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2017 16:23
Salon - samochody nowe
Takich buraków jeszcze ...
... nie widziała ziemia hamstwo i prostactwo
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2017 12:48
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny tragedia 😖
Użytkownik sieci
31 lipca 2017 17:22
Salon - samochody nowe
Bardzo mili do ...
... momentu jak zapłacisz za nowy samochód. Później podejście płać i s........ j. Zgloszenie odprysku lakieru 1cm na gwarancji w 2miesięcznym samochodzie najbliższy termin na oględziny za 10dni. Pan nie ma czasu podejść i zrobić jednego zdjęcia. Na pytanie o samochód zastępczy, na czas naprawy nie należy się bo naprawa planowa. Co mnie to obchodzi jakby dobrze położyli lakier nie musieli by naprawiać. Tak że jeśli liczycie że kupicie nowego Peugeota z pakietem serwisowym i assistance i będzie mieli spokój to możecie się przeliczyć.