Zobacz na mapie
80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 lutego 2018 23:14
Salon - samochody nowe
Totalne olewanie klienta. ...
... Zadzwonilam aby umowic sie na wizyte u mechanika, Pani dyspozytorka poprosial o zostawienie numeru poniewaz wiekszosc mechanikow byla zajeta. OK, mozna zrozumiec. Oczywiscie nikt nie oddzwoniil bo po co. Polecam. Prowesionalizm na 5 gwiazdek.
Użytkownik sieci
19 lutego 2018 12:23
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania...
Użytkownik sieci
20 grudnia 2017 10:21
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu bardzo ...
... nie przyjemna podchodzą olewczo do klientów
Użytkownik sieci
29 października 2017 09:51
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... poziomie dzieci z piaskownicy... Bardzo agresywny i pretensjonalny personel. Auto dostarczone, przez cały dzień żaden człowiek z tego oddziału nie był w stanie znaleźć auta z charakterystycznymi uszkodzeniami zestawionego na wprost wjazdu do serwisu mechanicznego. Bez oglądania auta, bazując tylko na moim opisie uzyskałem informację o szacowanym czasie naprawy - półtora miesiąca ( uszkodzone dwie felgi, opony, mocowanie amortyzatora) Zapewnienia Pana "kierownika" serwisu blacharsko lakierniczego - oddzwonimy do Pana - spelzly na niczym. Moje próby kontaktu z szanownym państwem również. 2,5 godziny ciągłego połączenia i zero odzewu. Wisienka na torcie - traktowanie klienta - "co Pan sobie wyobraża, myśli Pan że jest Pan centrum świata?! My mamy swoich klientów, nie mamy czasu na szukanie pańskiego auta po placu, zbędne dyskusje. Albo Pan czeka 2 miesiące albo do widzenia!! " Po moim pytaniu - " czy istnieje szansa na sprawniejsze dokonanie naprawy?" Padła decyzja o transferze auta do w pełni profesjonalnego serwisu Peugeot Polska na ul. Radzyminskiej. Wycena i oględziny auta zrealizowane w 24h! Naprawa łącznie z zamówieniem części trwała 3 dni! Personel REWELACYJNY, pomocny z miłą aparycja! Podejście do klienta idealne! Peugeot Polska na al. Krakowskiej - bierzcie przykład z kolegów po drugiej stronie! Straciliscie na samej naprawie mechanicznej ok 7 tys złotych i co ciekawe... Kontrakt na naprawy gigantycznej floty aut mojego pracodawcy. Tak się niefortunnie zdarzyło, że jadąc z misją znalezienia dobrego serwisu Peugeot dla naszych Klientów sam potrzebowałem pomocy. Dla wyjaśnienia sytuacji - auto służbowe, z zagranicy, awaryjna sytuacja po kolizji.
Użytkownik sieci
25 września 2017 11:28
Salon - samochody nowe
Wymiana zderzaka, miesiąc, ...
... wymiana szyby 3 tygodnie. Tragedia. I oczywiście do dzwonić się nie da.
Użytkownik sieci
22 września 2017 06:18
Salon - samochody nowe
Masakra samochód po ...
... kolizji przejeździe 2 dni okazało się że doloty powietrza nie wyczyszczone i silnik do wymiany czy naprawy samochód stoi od Maja 2017
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2017 06:13
Salon - samochody nowe
To chyba jedyny ...
... dealer w którym nie można kupić części zamiennych .
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2017 16:23
Salon - samochody nowe
Takich buraków jeszcze ...
... nie widziała ziemia hamstwo i prostactwo
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2017 12:48
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny tragedia 😖
Użytkownik sieci
31 lipca 2017 17:22
Salon - samochody nowe
Bardzo mili do ...
... momentu jak zapłacisz za nowy samochód. Później podejście płać i s........ j. Zgloszenie odprysku lakieru 1cm na gwarancji w 2miesięcznym samochodzie najbliższy termin na oględziny za 10dni. Pan nie ma czasu podejść i zrobić jednego zdjęcia. Na pytanie o samochód zastępczy, na czas naprawy nie należy się bo naprawa planowa. Co mnie to obchodzi jakby dobrze położyli lakier nie musieli by naprawiać. Tak że jeśli liczycie że kupicie nowego Peugeota z pakietem serwisowym i assistance i będzie mieli spokój to możecie się przeliczyć.
Użytkownik sieci
10 lipca 2017 15:38
Salon - samochody nowe
Beznadziejny serwis, w ...
... którym wszyscy pracownicy sa niekompetentni. Nie polecam nikomu! Raz oddali mi koła zimowe bez copacków, upierając się przy tym, że ich nie miałam. Dopiero po wielu nerwach okazało się, że pracownicy zapomnieli, że "jednak je miałam". Pobrali mi płatność z karty dwukrotnie, żeby wyjaśnić sprawę z bankiem i z nimi zajęło to również dużo czasu. Salon pełen nieuczciwych ludzi, którzy naciągają na kasę, nie naprawiając przy tym dobrze samochodów. Cena usług ma się nijak do oferowanej przez nich jakości i obsługi klienta.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2017 09:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2017 17:53
Salon - samochody nowe
Samochód stoi od ...
... dwóch tygodni w serwisie. Nie ma problemu jeśli trzeba zadzwonić i poinformować o tym, że do zrobienia jest coraz więcej rzeczy i koszty rosną i rosną. Kontakt w drugą stronę jest już niemożliwy. Od 3 godzin próbuje dodzwonić się do serwisu żeby dowiedzieć się czy samochód jest już gotowy do odbioru i niestety nic z tego. Nie polecam tego serwisu. Fakt iż w momencie przyprowadzenia samochodu był już klient awanturujący się dokładnie o to samo. Brak kontaktu jakiegokolwiek.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2017 16:36
Salon - samochody nowe
Nikt nic nie ...
... wie. Żeby spytac sie o cene wymiany opon musialem czekac 30 min.
Użytkownik sieci
6 marca 2017 17:05
Salon - samochody nowe
dzwonię, dzwonię, ... i nikt nie odbiera
Użytkownik sieci
6 marca 2017 17:02
Salon - samochody nowe
Głuchy telefon, nie ma człowieka, który by odebrał
Użytkownik sieci
6 marca 2017 16:55
Salon - samochody nowe
Nikt Nie Odbiera ...
... Telefonów w Peugeot przy al. Krakowskiej 206 - Totalna Ignorancja !!! Gdyby Google wymyśliło antygwiazdki przy opiniach to zaznaczyłbym dla tego oddziału najgorszą, bo zasługujecie na to. Wstydźcie się
Użytkownik sieci
16 grudnia 2016 20:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 listopada 2016 18:07
Salon - samochody nowe
Dodzwonic sie do ...
... salonu nie można za cholere. Sekretarka informuje ze salon czynny do 19.00 w dji powszednie. Jestem 18.30 i ciec mnie opieprza, ze jest wyraznie napisane na pylonie przy wejsciu, ze do 18.00. Brawo za rzetelną informacje, jak tak informują o samochodach, jakmo godzinach otwarcia to współczuję klientom. Acha, a cieć do przeszkolenia z kultury, bo z reklamacji to go przerosnie.
Użytkownik sieci
9 listopada 2016 10:12
Salon - samochody nowe
brak mozliwosci dodzwonienia ...
... sie na dział części mozna siedziec z tel 2 dni i nic