Zobacz na mapie
80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2022 19:50
Salon - samochody nowe
Dobry dojad
Użytkownik sieci
18 grudnia 2022 22:08
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... uprzejma obsługa. Profesjonalizm i rzetelność. Zdecydowanie polecam!
Użytkownik sieci
13 grudnia 2022 11:00
Salon - samochody nowe
Przywieźliśmy samochód na ...
... lawecie do serwisu i od tygodnia nie możemy doprosić się o ocenę co konkretnie powinno być w samochodzie naprawione - czy sama opona czy też całe koło. Od tygodnia nie mamy samochodu, za który płacimy. Pan z serwisu, który nas obsługiwał był arogancki i na moją uwagę, że jest niesympatyczny stwierdził, że to "tylko moja ocena". Przy takim poziomie jakości obsługi klienta nie wróżę temu serwisowi sukcesów. Absolutnie nie polecam.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2022 22:22
Salon - samochody nowe
W tym miejscu ...
... ogromnie wszystkim polecam dwie osoby, które pracują na najwyższym poziomie, z wielka kultura osobista i zawsze pomogą w potrzebie. Pierwsza osoba jest Pani Magdalena Rząca Doradca ds. Ubezpieczeń, dzięki której samochód od wielu lat trzyma się bezkolizyjnie. Druga osoba jest Pan Cezary Sidorowicz, który w serwisie dziala prawdziwe cuda. Nie zmieniajcie się nigdy Państwo, bo jesteście niezwykle wartościowymi osobami. Mam wielka nadzieje, ze nigdy Pantwa w tym miejscu nie zabraknie, bo byłaby to ogromna strata i rozczarowanie. Cieszę się, ze moje ścieżki życiowe doprowadziły mnie do tego miejsca. Zawsze miło z radością będę tu wracać.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2022 07:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 21:39
Salon - samochody nowe
Peugeot Partner 2021r ...
... od początku użytkowania dolałem 1.5 litra płynu chłodniczego. Po próbie umówienia się na wizytę w ramach reklamacji dostałem informację że płyn chłodniczy odparowuje ;) 4 takie same samochody na placu tylko w jednym ubywa płynu. Mam wrażenie że co innego odparowało u tego mechanika.
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 12:50
Salon - samochody nowe
Polecam salon
Użytkownik sieci
28 października 2022 13:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 października 2022 16:25
Salon - samochody nowe
Salon - super, ...
... Pan Adam bardzo sprawnie przeprowadził realizacje zakupu . Wcześniejsza średnią ocenę zmieniam po wzorowej interwencji kierownika. Mam nadzieje, że sytuacja się więcej nie powtórzy i przyszła współpraca będzie przebiegała pomyślnie
Użytkownik sieci
23 października 2022 18:35
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 września 2022 21:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 07:59
Salon - samochody nowe
Rewelacyjny serwis. Bardzo ...
... duża wiedza na temat pojazdów. Doradcy zawsze mili i pomocni. Nigdy się nie zawiodłem
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2022 09:11
Salon - samochody nowe
Obsługa jest taka ...
... zła! pracownik! Bardzo zła postawa! Brak pracy o dziewiątej trzydzieści
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2022 14:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2022 09:57
Salon - samochody nowe
To najgorszy Peugeot, ...
... jakiego kiedykolwiek widziałem w Polsce! Zdecydowanie nie polecam!
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2022 16:26
Salon - samochody nowe
Fachowa, sprawna i bardzo miła obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2022 17:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2022 15:40
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję za ...
... profesjonalną obsługę przy likwidacji szkody. Musze potwierdzić ,że finalnie jestem bardzo zadowolona . Katarzyna Pankiewicz
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2022 18:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 15:41
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalne zachowanie ...
... pracownika serwisu blacharskiego. Rok temu wykonana była naprawa samochodu mojej żony obejmująca między innymi wymianę drzwi od strony pasażera, które w zeszłym tygodniu same z siebie opadły. Auta używa wyłączenie moja małżonka, a w ostatnich kilku tygodniach nie woziła żadnego pasażera (drzwi nie były otwierane). Po prostu pewnego dnia małżonkę w trakcie jazdy zaniepokoiły dźwięki dobiegające z jej prawej strony i na parkingu zauważyła, że pasażera drzwi wyraźnie odstają. Po umówieniu się na termin wizyty pojechaliśmy do warsztatu, by ustalić przyczynę usterki oraz możliwy sposób zaradzenia temu, co się stało. Niestety zanim auto w ogóle zostało obejrzane pracownik serwisu poinformował nas, że gwarancja wygasła i właściwie to zamyka temat. Na moją uwagę, że gwarancja jest ich wewnętrzną polityką, natomiast zawsze możemy reklamować tę usterkę w ramach rękojmi, dowiedziałem się, że w tym warsztacie nie ma czegoś takiego jak "rękojmia" tylko roczna gwarancja i koniec (jeszcze raz podkreślam: to wszystko miało miejsce zanim auto zostało obejrzane). Na szczęście okazało się, że to był jakiś drobiazg (prawdopodobnie zbyt słabo dokręcone śruby przy montażu drzwi), ale w między czasie usłyszeliśmy uwagi wypowiedziane w tonie pretensji, że takie rzeczy trzeba zgłaszać od razu (żona zadzwoniła tego samego dnia, gdy zauważyła problem) oraz że on nie wie, co my z tymi drzwiami robiliśmy, a może nawet sami coś przy nich grzebaliśmy (prawie dosłowne słowa tego pana). Nie wiem czemu takiego uwagi mają służyć oprócz podniesienia ciśnienia u rozmówcy, co w końcu pracownikowi serwisu się udało, ponieważ w pewnym momencie wypaliłem, że może powinien się raczej zastanowić, czemu opadły akurat te drzwi, które zostały zrobione w tym warsztacie, a fabrycznie montowane są w doskonałym stanie, co sugeruje możliwą fuszerkę z ich strony. Widziałem, że właściciel Salonu/Serwisu czyta te komentarze, dlatego może niech uczuli swoich pracowników (a przynajmniej tego pana), by nie zaczynali rozmowy z klientem w sposób konfrontacyjny, bo to niczemu nie służy (zwłaszcza, że nie daliśmy ku temu żadnych podstaw - żona grzecznie opowiedziała na czym polega problem). Być może ten pan miał gorszy dzień, ale ustawianie klienta od razu w pozycji intruza nie ułatwia jakichkolwiek relacji.