91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 lutego 2025 22:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lutego 2025 09:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 12:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lutego 2025 11:03
Salon - samochody nowe
Polecam dealera Tandem ...
... w Sosnowcu. Dziękuję za sprawny proces sprzedaży nowego Peugeot, który prowadził Pan Kamil. 👍
Użytkownik sieci
31 stycznia 2025 11:21
Salon - samochody nowe
Bardzo fajny salon ...
... miła obsługa dużo gratisów. Kupywałem 3 samochody u państwa: peugeota e-2008,peugeota e-partnera oraz citroena c3, Jestem bardzo zadowolony obsługą.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 07:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 16:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 grudnia 2024 14:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 19:47
Salon - samochody nowe
W tym salonie ...
... serwis to wielka porażka. Auto miało być umyte...i dali za fri nowe pokrowce! Wiedzą o serwisie auta pana wydającego bardzo mizerna. A magiczne słowo przepraszamy to dawno wyszło z mody.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2024 18:15
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 14:49
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry serwis
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 09:17
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 18:38
Salon - samochody nowe
Długie oczekiwanie na podejście obsługi
Użytkownik sieci
8 grudnia 2024 10:34
Salon - samochody nowe
Serwis działa w ...
... sposób nieprofesjonalny, opierając diagnostykę na metodzie prób i błędów. W przypadku poszukiwania usterki, zamiast rzetelnej analizy i wskazania konkretnej przyczyny problemu, sugerowane są kolejne wymiany części. Proces ten zdaje się być pozbawiony solidnej podstawy technicznej i trwa w nieskończoność, aż do przypadkowego rozwiązania problemu. Za każdym razem klient jest zapewniany, że wymiana kolejnego elementu jest niezbędna, co budzi wątpliwości co do kompetencji serwisu oraz rzetelności świadczonych usług. Proszę również nie odpisywać, że nie można zweryfikować, do jakiej sytuacji się odnoszę. Jeśli w serwisie panuje totalny chaos, zamiast na siłę próbować ustalić tożsamość klienta wystawiającego opinię, lepiej skupcie się na poprawie organizacji i jakości obsługi.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 14:07
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 22:03
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 19:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 20:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam i ...
... przestrzegam! Cwaniactwo, ściema i naciąganie! Na wejściu brak informacji o kosztach serwisu itd. ciągłe zamieszanie, zbywa się klienta, ma czekać i płacić a serwis robi co chce. Liczyłem na uczciwe podejście do klienta.. niestety za wymianę klocków przód + tył w Citroenie C4 III, serwis policzył 1 600 zł brutto!!!! Poza tym to czas przeglądu i wymiany klocków.. 5 godz. 50 min. + czekanie w kolejce do serwisu!!! Zdzierstwo i nie liczenie się z klientem! Byłem tam ostatni raz!!!
Użytkownik sieci
10 listopada 2024 07:14
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam salon ...
... w Sosnowcu! Od pierwszej wizyty bardzo miła obsługa, formalności załatwione w szybkim tempie, a przy wydaniu auta duża cierpliwość w odpowiadaniu na pytania oraz super atmosfera. Polecam
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 18:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam. W ...
... sierpniu tego roku odwiedziłam salon w celu poznania oferty zakupu nowego Peugeot 208. O godzinie 16:30 już był problem z obecnością konsultantów a kierownik tłumaczył się sezonem urlopowym. Obsługa skończyła się na przesłaniu mailem oferty na drugi dzień. Jeden plus za umożliwienie jazdy testowej. Zero zainteresowania czy klient się decyduje na zakup czy rezygnuje. Nikt się nie odezwał żeby zapytać jaką podejmuje decyzje lub czy mam jakieś pytania do przedstawionej oferty. Zero zainteresowania klientem mimo tego, że w okolicy kilka salonów i spora konkurencja.