91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 lutego 2025 22:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 19:47
Salon - samochody nowe
W tym salonie ...
... serwis to wielka porażka. Auto miało być umyte...i dali za fri nowe pokrowce! Wiedzą o serwisie auta pana wydającego bardzo mizerna. A magiczne słowo przepraszamy to dawno wyszło z mody.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2024 10:34
Salon - samochody nowe
Serwis działa w ...
... sposób nieprofesjonalny, opierając diagnostykę na metodzie prób i błędów. W przypadku poszukiwania usterki, zamiast rzetelnej analizy i wskazania konkretnej przyczyny problemu, sugerowane są kolejne wymiany części. Proces ten zdaje się być pozbawiony solidnej podstawy technicznej i trwa w nieskończoność, aż do przypadkowego rozwiązania problemu. Za każdym razem klient jest zapewniany, że wymiana kolejnego elementu jest niezbędna, co budzi wątpliwości co do kompetencji serwisu oraz rzetelności świadczonych usług. Proszę również nie odpisywać, że nie można zweryfikować, do jakiej sytuacji się odnoszę. Jeśli w serwisie panuje totalny chaos, zamiast na siłę próbować ustalić tożsamość klienta wystawiającego opinię, lepiej skupcie się na poprawie organizacji i jakości obsługi.
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 20:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam i ...
... przestrzegam! Cwaniactwo, ściema i naciąganie! Na wejściu brak informacji o kosztach serwisu itd. ciągłe zamieszanie, zbywa się klienta, ma czekać i płacić a serwis robi co chce. Liczyłem na uczciwe podejście do klienta.. niestety za wymianę klocków przód + tył w Citroenie C4 III, serwis policzył 1 600 zł brutto!!!! Poza tym to czas przeglądu i wymiany klocków.. 5 godz. 50 min. + czekanie w kolejce do serwisu!!! Zdzierstwo i nie liczenie się z klientem! Byłem tam ostatni raz!!!
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 18:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam. W ...
... sierpniu tego roku odwiedziłam salon w celu poznania oferty zakupu nowego Peugeot 208. O godzinie 16:30 już był problem z obecnością konsultantów a kierownik tłumaczył się sezonem urlopowym. Obsługa skończyła się na przesłaniu mailem oferty na drugi dzień. Jeden plus za umożliwienie jazdy testowej. Zero zainteresowania czy klient się decyduje na zakup czy rezygnuje. Nikt się nie odezwał żeby zapytać jaką podejmuje decyzje lub czy mam jakieś pytania do przedstawionej oferty. Zero zainteresowania klientem mimo tego, że w okolicy kilka salonów i spora konkurencja.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 21:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam,zero profesjonalizmu.Chcialam ...
... zakupić konkretny model samochodu,byłam po 10 godz.personel nie był w ogóle przygotowany,zostałam potraktowana jak intruz.Nie polecam,warto jest inwestować w szkolenie pracowników,tutaj widac braki.Specjalnie musialam jechać do innego salonu i zakupiłam auto bez problemów,obsługa była na najwyższym poziomie. Nie polecam zakupu w Sosnowcu.Obsluga fatalna!!!
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 11:38
Salon - samochody nowe
Słabo rozgarnięci sprzedawcy, ...
... chaos to brak kluczyków do samochodu to nue bardzo wiedzą gdzie stoi... nie polecam.
Użytkownik sieci
20 lipca 2024 17:37
Salon - samochody nowe
Fatalna organizacja przestrzeni ...
... parkingowej, chaos w środku i na zewnątrz. Nie polecam.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2024 09:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 13:48
Salon - samochody nowe
Miałem okazję, jakoś ...
... początkiem lutego (Zachęcony między innymi działalnością na grupie handlowca) udać się specjalnie do Tandem Alfa Romeo - mimo tego że 3 salony AR mam bliżej. Oczywiście, jazdy próbne były, co nieco opowiedziane o samochodach (więcej wiem z testów na YT), generalnie może być, Pani również opowiedziała że już ma 14 lat doświadczenia w sprzedaży tej marki i ogólnie cud malina. Ustaliśmy cenę odkupu mojego poprzedniego samochodu Później przeszedłem do ustalania ceny na nowe AR, znałem ofertę dealera z otomoto, więc wiedziałem jakie ceny są wyjściowe. Pani handlowiec, skrupulatnie kalkulowała każdą ofertę na kalkulatorze, aby podać mi dokładnie tą samą cenę która była na otomoto, tłumacząc, że przecież oni to tylko na marży 1% sprzedają xD Oferty przyjąłem aby sobie je przemyśleć, i wrócić z odpowiedzią (w zasadzie, decyzja polegała na tym czy Stelvio czy Tonale i w jakim finansowaniu). Kolejnego dnia wróciłem ze swoją propozycją, dość wymagającą, ale to są negocjacje, o których właśnie Pani handlowiec z 14 letnim doświadczeniem zapewne nie ma pojęcia. Dziwne, aby przez 14 lat nie zostać ani raz wysłanym na szkolenie sprzedażowe, czy choćby we własnym zakresie nie przeczytać 1 książki w tym temacie? Otóż, Pani nadal obstawała przy swojej marży 1% i braku zgody ze strony samochodów używanych o podniesienie ceny odkupu o uwaga - zaledwie 3% (Przy tej cenie firma i tak miała by zapasu około 10-13% na sprzedaż - bo takie są ceny rynkowe) - ale ok, ich polityka, choć w sumie lepiej mieć 10% z czegoś, niż 0% z niczego, wszak na AR cisną na 1% więc tutaj bank rozbity :) Generalnie, powtórzyła to co wcześniej, na co ja odpowiedziałem: "Zawsze można w salonie udać się wyżej i pogadać z kimś bardziej decyzyjnym :) albo przedzwonic do dystrybutora o jakaś lepsza ofertę :) No nic, myślałem ze wyjadę czarna tonala i przyniosę kremówki na odbiór :) No nic, najwyżej z innego będę wyjeżdżał. Dziękuje i pozdrawiam" I teraz co mnie skłoniło do wystawienia 1 gwiazdki? Otóż brak odpowiedzi na moją ostatnią wiadomość od handlowca, a brak tej odpowiedzi jasno pokazuje poziom ów Pani handlowiec Jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim podejściem handlowca a kupiłem już sporo samochodów, wiadome, nie zawsze się znajdzie wspólne miejsce do zrobienia transakcji bo na jej finał składa się kilka czynników - i to jest ok, rozumiem. Jakiej odpowiedzi się spodziewałem od Pani handlowiec? Proszę tutaj kilka gotowców, mogą je państwo wykorzystywać nieodpłatnie w przyszłości: 1: "Dziękuję, pozdrawiam" - najbardziej neutralne, lepsze to niż brak odpowiedzi 2: "Niestety, nie jestem w stanie dać Panu lepszej oferty, jednakże gdyby zmienił Pan zdanie to zapraszam. Dziękuję i Pozdrawiam" takie podejście nie zamyka salonu na klienta którego stać na zakup samochodu z oferty. 3: "Podzwoniłam trochę do centrali i użyłam wszelkich kontaktów z czasów mojej pracy w AR, niestety nic się nie udało załatwić. Szkoda, że nie udało nam się dojść do porozumienia. Na odkup używanego samochodu nie mam wpływu, Panowie z działu mają twarde zasady, jeśli uda się Panu sprzedać samochód we własnym zakresie, zapraszam do salonu, na pewno znajdziemy coś dla Pana. Pozdrawiam" tutaj już profesjonalna odpowiedź, taka powinna być, i w sumie nie istotne czy handlowiec faktycznie dzwonił gdzieś i cokolwiek załatwiał 4: taka sama odpowiedź jak wyżej, ale bardzo dobry handlowiec, który większego rabatu nie może już zaproponować na samochód, zaproponowałby sprzedaż dodatkowych akcesoriów z jakimś rabatem. Cross selling, tego na targu z warzywami nie uczą Generalnie, AR to nie jest marka, która notuje sprzedaż na poziomie innych marek premium, na tą markę jak już ktoś się decyduje i bierze pod uwagę i go na takich samochód stać to jest to klient o którego trzeba dbać, zaznaczałem, że jestem zdecydowany na AR i nie rozważałem na chwilę kontaktu z AR innego samochodu. Handlowiec z AR Tandem, skutecznie mnie zniechęcił do tej marki - świetna robota
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 14:47
Salon - samochody nowe
Dzisiaj próbowałem się ...
... dodzwonić do salonu i zamówić części. Niestety pomimo moich prób trwających 1godzinę i 15minut, nikt nie odebrał telefonu. Pani z recepcji odebrała, 2 razy przełączyła mnie na części a za trzecim razem rozłączono mnie automatycznie. Postanowiłem już więcej nie przeszkadzać pracownikom tego salonu i wybrałem allegro i oferty od poważnych ludzi. Omijam i nie polecam tego miejsca.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 11:19
Salon - samochody nowe
Obsługa na fatalnym ...
... poziomie. Jeżeli chcecie zostać obsłużeni na jakimś normalnym poziomie wybierzcie inne miejsce.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 16:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 13:58
Salon - samochody nowe
Nie wiem jak ...
... sprzedaż nowych aut ale serwis to totalna porażka. Walka o uznanie oczywistych gwarancji I miesiące czekania doprowadziły do końca gwarancji i zostałem z usterkami sam. Zdawanie auta po serwisie z uszelkami na wierzchu, czekanie na zamówioną cześć rok i brak jakich telefonów czy jest czy nie ma danej części. Kontakt i kompetencji brak. Naprawdę nie polecam tego serwisu
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 15:49
Salon - samochody nowe
Byłem tam na ...
... wymianie uszczelki pod głowicą, pompy wody, nagrzewnicy i innych części układu chłodzącego. Na początku byłem zadowolony z naprawy nawet zamówiłem część która była niedostępna w normalnym sklepie z częściami samochodowymi, po miesiącu od naprawy zaczęły się zapalać kontrolki: ciśnienie oleju i silnika, wiec poiechałem tam na sprawdzenie jak się okazało powiedzieli, że jest to spowodowane uszkodzonym czujnikiem zmiennych faz rozrządu i głowicy, wiecz po całej diagnostyce doszło wypadanie zapłonu więc pojechałem do innego mechanika co zdiagnozował wypadanie zapłonu na 3 cylindrze więc wymieniłem świece i cewki, ale to nic nie pomogło. Po 2 miesiącach od ostatniego pobytu wróciłem z reklamacją pierwszej naprawy, gdyż zaczęła się dziać to co wyżej wymieniłem, oni twierdzili, że to nie jest spowodowane z ich winy. Po tej ich naprawie zaden mechanik nie potrafił powiedzieć co było przyczyną usterek. Wiecz przez nich byłem zmuszony wymienić auto. Nie polecam tego warsztatu dlatego, że zamiast naprawić popsuli by wracać i wyciągnąć jak najwięcej pieniędzy za naprawę
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 15:12
Salon - samochody nowe
Niby jest tam ...
... salon Alfa Romeo, ale nie są zainteresowani sprzedażą. Na pytanie o model: "koleżanki nie ma, będzie w przyszłym tygodniu". W jednym salonie jest kilka marek samochodów, ale mimo, że to sprzedaż w ramach jednej firmy to zero zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
18 stycznia 2024 22:30
Salon - samochody nowe
Dla tej firmy ...
... tydzień to za mało czasu aby odpisać na maila z prośbą o wycenę przeglądu.
Użytkownik sieci
13 października 2023 22:53
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa a ...
... raczej jej brak. Byliśmy z mężem trzy razy w salonie w ciągu miesiąca i każdorazowo nie zostaliśmy obsłużenia, mimo iż czekaliśmy dosyć sporo. Nie polecam!!
Użytkownik sieci
9 października 2023 12:48
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazda za ...
... to, że dzisiaj (09.10) przejechałem z zamiarem zamówienia samochodu peugeot. W salonie żywej duszy, tzn gdzieś tam pochowani doradcy, żadnego dzień doby/ do widzenia. Poczułem się jak intruz. Połaziłem, pooglądałem i wyszedłem. Szkoda.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2023 14:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka