93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 marca 2023 13:25
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa świetne warunki do oczekiwania na auto polecam ten serwis
Użytkownik sieci
25 lutego 2023 14:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lutego 2023 21:35
Salon - samochody nowe
Wyższe ceny samochodów niż u konkurencji.
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 10:37
Salon - samochody nowe
Niezwykle miła obsługa. ...
... Profesjonalnie i w bardzo przyjaznej atmosferze. Wyjechałam z salonu nowym samochodem, zostawiając stary, wszystko poszło sprawnie
Użytkownik sieci
10 lutego 2023 21:17
Salon - samochody nowe
Akcja serwisowa- tak ...
... wygląda Peugeot 3008 z 2017 roku. Przebieg 72000 tys. Przez pięć lat serwisowany w ASO. Dostałam informację o akcji serwisowej związanej z łuszczącym się paskiem rozrządu. Producent uznał, że jest to wada fabryczna. Po wizycie w srewisie u dealera trwającym około godziny sprawdzeniu okazało się, że pasek jest dobry i zrobiono aktualizację oprogramowania. W następnym dniu komunikat awaria silnika. Komunikat pojawiał się na chwilę i znikał. Po rozmowie telefonicznej z serwisem miałam przyjechać na podpięcie do komputera, żeby stwierdzić przyczynę ( koszt około 360 zł). Zrobiłm diagnostykę w innym serwisie błędy wykazały na zapchany smok olejowy. Po kolejnej rozmowie ponownie zostałam umówiona na wizytę i po pięciu godzinach oczekiwania dostałam informację, że pasek jest do wymiany ( sparciały). Skoro w dniu akcji serwisowej był dobry a po trzech tygodniach nie ( dwa tygodnie auto stało w garażu, bo byłam chora) to akcja serwisowa mnie nie obejmuje i muszę wykonać naprawę na własny koszt około 5000 zł. Pytałam na czym polegało sprawdzenie paska podczas akcji i dowiedziałam się, że pasek miał dobrą szerokość więc się nie ściera. Czy jest możliwe, że pasek tak się uszkodził przez dwa tygodnie? Uważam, że jest to działanie mające na celu zepchnięcie kosztów naprawy na właściciela a serwis popełnił błąd podczas pierwszych oględzin paska. Pytam po co jest ta akcja naprawcza?
Użytkownik sieci
6 lutego 2023 13:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lutego 2023 19:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lutego 2023 14:19
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Gorsza obsługa klienta, jaką widziałem, próbuję skontaktować się z całym zespołem sprzedaży w sprawie zakupu samochodu, wysłałem im wiele e-maili. Jedyny raz, kiedy udało mi się z kimś porozmawiać, natychmiast się rozłączali, ponieważ nie mówili po angielsku. Co za bezużyteczny niekompetentny zespół sprzedawców. Możesz odpowiedzieć na moje przetłumaczone e-maile. Zdecydowanie nie radzę kupować od nich samochodu, jeśli jesteś obcokrajowcem! (Wersja oryginalna) Worse client service I have seen, I am trying to contact the whole sales team for buying a car, I sent them many e-mails. The only time I was able to talk to somebody they instantly hang up because they don't speak English. What a useless incompetent team of seller. At you could juste answer my translated emails. I definitely don't advise you to buy a car from them if you are a foreigner !
Użytkownik sieci
31 stycznia 2023 15:29
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... tym salonie Peugeota jest poniżej poziomu ZERO, sprzedawca p. K. nie traktuje klienta poważnie. Pomimo osobistej wizyty w salonie, sprzedawca nie przysłał obiecanych (!) szczegółowych informacji na temat konfiguracji oraz kalkulacji kosztów przedłużenia gwarancji, tak jak było uzgodnione. Czekamy już ponad 3 tygodnie na kontakt ze sprzedawcą oraz na wysłanie oferty konfiguracji z dłuższą gwarancją i na informację, kiedy będzie dostępna wersja samochodu z silnikiem benzynowym na jazdę testową, tak by można było przyjechać i sprawdzić typowo silnik, który nas interesuje, gdyż w dniu wizyty w salonie był dostępny tylko diesel. Nie polecam.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2023 20:47
Salon - samochody nowe
Wybrałam samochód właśnie ...
... w tym salonie spośród kilku które odwiedziłam, plac pełen aut, zainteresowanie klientem od samego wejścia, profesjonalne i rzetelne podejście doradcy Pana Konrada, wszystko załatwione sprawnie i bez problemów. POLECAM!!
Użytkownik sieci
30 stycznia 2023 15:15
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa klienta. Polecam
Użytkownik sieci
29 stycznia 2023 20:15
Salon - samochody nowe
Niedawno odebrałem z ...
... Tandem+ Peugeota 5008 sprzedawanego "ze stocku". Otrzymałem bardzo dobrą ofertę cenową i korzystne finansowanie. Cały proces zakupu wraz z formalnościami dotyczącymi leasingu i ubezpieczenia odbył się zdalnie i bardzo sprawnie - od pierwszego telefonu do odbioru samochodu minęło zaledwie 1,5 tygodnia, a w tym czasie zmieścił się jeszcze montaż haka i opon zimowych. Ogromny plus za bardzo kompetentną i sympatyczną obsługę pana Kamila z działu sprzedaży i pani Małgorzaty z działu finansowania i ubezpieczeń. Pan Kamil odebrał mnie z dworca kolejowego, przedstawił ze szczegółami obsługę samochodu, a parę dni po odbiorze zadzwonił pytając o wrażenia. Z taką dbałością o klienta nie spotkałem się dotąd u żadnego innego dealera, także marek "premium".
Użytkownik sieci
28 stycznia 2023 20:09
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsluga, zainteresowanie klientem.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2023 13:24
Salon - samochody nowe
Wczoraj miałem niewątpliwą ...
... ,, przyjemność " bycia w salonie . Mimo wcześniej umówionej wizyty omawiany samochód wciśnięty między inne samochody tak że żeby do niego wsiąść a raczej wślizgnąć trzeba było się nieżle nagimnastykować. Zero propozycji jazdy próbnej , zero propozycji innych samochodów , wszystkie wiadomości odnośnie innych aut wyciągałem od Pana sprzedawcy tak jak kiedyś ode mnie nauczyciel wyciągał przy tablicy, a mina Pana mówiąca - dajcie już spokój przecież już piątek. Na koniec inny Pan wyszedł z propozycją odkupienia mojego auta za cenę niższą niż handlarze pod gieldą w Mysłowicach . Człowiek chce zostawić ponad 100 tyś a podejście jak 30 lat temu w masarni , Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 11:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 09:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 stycznia 2023 10:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 stycznia 2023 22:00
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa. Dobra jakość usług. Polecam.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2023 19:15
Salon - samochody nowe
Profesjonalny dealer i ...
... przemiła obsługa zwłaszcza p.Kasia z działu serwisowego.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2023 14:12
Salon - samochody nowe
Bardzo szybko i ...
... sprawnie diagnostyka i usunięcie błędu. Podejście do klienta na piątkę z plusem polecam.