Zobacz na mapie
87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 15:59
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientami ...
... mimo 30 minut oglądania atleta nikt się nie zainteresował, na plus jedynie ekspozycja aut na salonie
Użytkownik sieci
24 grudnia 2024 14:01
Salon - samochody nowe
Brat wstawił Peugeot ...
... 508gt wstawiony do serwisu 18.12.2024 na akcję serwisową MTS dnia 23.12.2024 dostaliśmy informację między godziną 13-14 można odebrać auto po przybyciu do serwisu podczas wydawania auta okazało się że akcja serwisowa wcale nie została usunięta kwestia podłączenia do komputera i wgranie nowego oprogramowania do skrzyni biegów auto zostało 24.12.2024 usterka również nie została usunięta samochód zabrany nie mamy zaufania do tego serwisu oszukują ludzi nadto dodzwonić się telefonicznie do tego serwisu to tak jak trafić w Loto 6 nie polecamy przestrzegamy szkoda waszego czasu my osobiście wyciągniemy konsekwencje prawne co do tego serwisu jeżeli można by nie dać żadnej gwiazdki nie dali byśmy żadnej .
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 13:00
Salon - samochody nowe
Daje jedną bo ...
... mniej się nie da, dodzwonić się do nich to jakaś kpina, graniczy to z cudem ! Mało tego umawiają wizyty na serwis nie konsultując tego z klientem , podejście do klienta bardzo słabe, nie polecam !!!
Użytkownik sieci
30 października 2024 19:09
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprzyjemna obsługa ...
... z działu serwis Mariusza Zagórskiego. Mechanik usiadł w brudnych ubraniach na czysty fotel!!! Dopiero jak zwróciłem na to uwagę założył pokrowiec! Zrezygnowałem z obsługi. Nie polecam!
Użytkownik sieci
25 października 2024 10:12
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... działu mechanicznego graniczy z cudem. Dzwonię 10 razy i nikt nie odbiera telefonu. Pogratulować tylko Państwu podejścia do Klienta :)
Użytkownik sieci
21 października 2024 19:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 września 2024 10:44
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem dzisiaj z ...
... pytaniem o nowy samochód - odebrał Pan niezbyt uprzejmy zbywając mnie i nie udzielając pełnej informacji. Brałem pod uwagę kupno Peugeota, ale rezygnuję - łaski mi firma Stellantis nie robi - kupię gdzie indziej.
Użytkownik sieci
8 maja 2024 16:21
Salon - samochody nowe
Firma odmawia wydania ...
... samochodu, który był naprawiany z ubezpieczenia rozliczanego bezgotówkowo, do czasu uregulowania płatności przez ubezpieczyciela. Konieczna była interwencja prawnika.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 07:59
Salon - samochody nowe
Umówiony dziś na ...
... godzinę 7:00 przez telefon zostałem poinformowany że czas to 2 godziny i 500zl na miejscu okazuje że 4,5h i koszt 900zl
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 15:53
Salon - samochody nowe
Straszna i niegrzeczna obsługa. Nie polecam tego salonu
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 00:33
Salon - samochody nowe
Kierownictwo serwisu oraz ...
... Pan dyrektor nie ma zbyt dużo do powiedzenia. Nie zapowiada się także, by wypracowało jakiekolwiek rozwiązanie z tej sytuacji. Raczej straszą opłatami za pozostawiony samochód w serwisie, który był niedawno na chodzie a teraz potrzeba lawety przez ich grzebanie. Proszę tu nie opowiadać o rzeczowych argumentach. Opierają usterkę na złej jakości paliwa. Nasze badanie przeprowadzone przez Przemysłowy Instytut Motoryzacji wskazuje na dobrą jakość. A sam samochód jest lub powinien być przystosowany do Paliwa jakości Europejskiej, czyli w tym i Polskiej. Podkreślę, że naprawiają ten samochód kilkunasty raz. jak trzeba to załączę publicznie skan z historii naprawy auta. Niech wszyscy wiedzą jaki to zaradny serwis.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 09:38
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis jaki ...
... poznałem. Osoby tam pracujące nie znają się na swojej pracy. Kręcą i kłamią. Kierownik serwisu nie wie co się dzieje. Jest zakłamany. Sprzedają samochód bubel, którego nie potrafią później naprawić. Na ślepo wymieniają części nie mając pojęcia gdzie leży problem. Kilkanaście razy samochód peugeot boxer w serwisie. Po czym opowiadają bajki, że lodówki też się psują.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 19:00
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej nie ...
... kupie auta w tej firmie i nie będę korzystał z usług tego serwisu. Auto ma rok jest na gwarancji i jest problem żeby przyjęli na serwis jak stanęło w drodze. Po dostarczeniu na lawecie kazali zostawić na ulicy pod serwisem! Obsługa bezczelna ! Omijajcie jak najdalej!
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 09:31
Salon - samochody nowe
obsługa telefoniczna nie działa .
Użytkownik sieci
13 września 2023 12:37
Salon - samochody nowe
Jedynym mocnym punktem ...
... tego miejsca jest Pan Tomasz Długoszewski, któremu za obsługę daję maksymalną albo wręcz wykraczającą poza skalę liczbę gwiazdek. Reszta, począwszy od kultury osobistej i jakości obsługi klienta, niestety do poprawy. Zwłaszcza w serwisie, który mianuje się "serwisem roku".
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 14:51
Salon - samochody nowe
Z taką obsługą ...
... salonu jeszcze się nie spotkałem. Sprzedawca od początku rozmowy niemiły, opryskliwy, rzucający tekstami nie na miejscu. Zepsuł nam humor. Z takim podejściem do klienta raczej nic nie sprzeda. Auto zamówiliśmy, ale u innego dealera.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 18:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 15:40
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo rozczarowany ...
... zarówno poziomem usług, jak i jakością obsługi. Mój samochód z przebiegiem 23000km miał wykonany przegląd oraz został zgłoszony problem z wyświetlaniem się komunikatu o niskim stanie oleju pomimo, że stan oleju to ok. 3/4 na bagnecie. Wymieniono czujnik. Po ok 2 miesiącach problem powrócił. Podczas wizyty nawet nie podłączono auta do diagnostyki komputerowej, tylko wlano oleju ponad stan. Pracownicy twierdzili, że tak ma być. Idąc tym tropem można wysnuć wniosek, że w samochodzie nie jest potrzebny ani czujnik poziomu oleju, ani zakres normy skoro poziom powyżej stanu przewidzianego na bagnecie jest odpowiedni. Sposób traktowania klienta, który w ramach obsługi gwarancyjnej zgłasza istotny problem jest żenujący. Nie usunięto problemu, jedynie zmarnowano mój czas i zbyto mnie.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 10:45
Salon - samochody nowe
Podziele się moją ...
... historią. Jakiś czas temu byłem w serwisie ze stukami w zawieszeniu które było "czuć" na kierownicy. Diagnoza serwisu przekładnia kierownicza do wymiany, cena 8600 w 6 letnim aucie z przebiegiem 95k km. Ale nie to jest najciekawsze, nie dałem się złowić i pojechałem do innego serwisu. Wymienili mi wahacz za kilkaset złotych i stuków nie ma... O wahaczu na Radzymińskiej nikt nie wspominał. Dopóki auto było na gwarancji to jeździłem tutaj chociaż trzeba było się natrudzić żeby udowodnić że coś powinno być wymienione na gwarancji. Straciłem zaufanie i dziękuję Państwu. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 22:42
Salon - samochody nowe
Kiepskie podejście do ...
... klienta, serwis przeżuca odpowiedzialność na producenta a producent na serwis. 🤷