Zobacz na mapie
87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 16:31
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2019 16:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2019 16:10
Salon - samochody nowe
Polecam, obsługa bardzo kompetentna i pomocna.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2019 14:21
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 21:20
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 10:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lipca 2019 23:46
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 19:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 lipca 2019 14:48
Salon - samochody nowe
bardzo zawiodłem się ...
... tym warsztacie, na wizytę umówiłem się przez stronę (najbliższa wizyta za tydzień) po chwili dzwoni pracownik ASO że niestety ten termin nieaktualny i mam być obsłużony w kolejnym tygodniu - ok, przyjechałem o 7:00, Pan spisał wszystko co mają zrobić i o 14 miałem planowy odbiór auta. O 11:00 zadzwonił do mnie Pan z warsztatu ale niestety nie mogłem odebrać telefonu więc wysłał do mnie SMSa że samochód czeka do odbioru, pomyślałem super - pełen profesjonalizm. Niestety po przyjeździe dowiedziałem się że nic nie zostało zrobione. Panowie zdiagnozowali i wycenili naprawy i kolejny termin podali na 8 sierpnia (czyli za 3 tygodnie). Przyjechałem z szumiącym łożyskiem, Panowie stwierdzili że łożysko jest do wymiany i tyle - tyle to i ja wiedziałem, oczekiwałem wymiany tego łożyska. Kolejną rzeczą o którą poprosiłem to wymianę małego wyświetlacza między zegarami. Oczywiście nie został wymienione bo Panowie nie wymieniają tej części tylko od razu cały panel z zegarami koszt wraz z wymianą prawie 5 tyś., Elektryk powiedział mi że wymieni mi ten wyświetlacz za 200 zł a sam wyświetlacz mogę kupić np na allegro za 100 zł. Wymiana Łożyska to dla tego warsztatu cała doba, w innym warsztacie umówiłem się na następny dzień koszt dwukrotnie niższy a czas naprawy 2-3h. To moja trzecia wizyta w tym salonie - kolejny raz się zawiodłem, NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 16:34
Salon - samochody nowe
obsługa klienta w ...
... salonie rodem z prl'u, Pan Artur W. skrajnie nieprofesjonalny, brak odrobiny drobnej woli i jakiegokolwiek zainteresowania sytuacją, totalne olewka klienta - brak wpisu przeglądu w 'niebieskiej książce' jest moją winą, lecz czy taki wpis jest obowiązkowy? nie jest. wziąłem samochód zastępczy, ponieważ mój miał być naprawiony w 2-3 dni robocze (licząc od poniedziałku), w poniedziałek dzwoni Pan Artur z wyceną usługi, zapytałem czy możemy umówić się na oddanie samochodu, usłyszałem 'jeśli Pan musi', przyjeżdżam do salonu oddać samochód, a mój stoi magicznie naprawiony - to jak to jest? mam trzymać zastępczy, żeby płacić za każdy dzień, bo ktoś zorientował się, że zrobiłem błąd i gwarancja się nie liczy? czekam w kolejce aż zwolni się miejsce, kiedy miejsce się zwalnia to podchodzę i pytam 'czy można', w odpowiedzi słyszę 'jeszcze minutkę, proszę poczekać, wracam więc na swoje miejsce, gdzie po minucie przychodzi Pan Artur i zaprasza drugą Panią, która przyszła po mnie bez słowa wyjaśnienia. ja rozumiem, że spóźniła, umówiła na konkretną godzinę, cokolwiek - tego się nie dowiem już, ponieważ Pan Artur nic nie powiedział. nadmienić pragnę, że po oddaniu samochód nie został umyty (bo lakier chropowaty, a myjni ręcznej nie ma), nie mówiąc o odkurzaniu w środku. przegląd zrobiłem w drugim salonie, gdzie po wszystkim odkurzono w środku z informacją 'robimy to zawsze, czy to przegląd, czy naprawa'. omijać z daleka. p.s. 1) wizyta nie była umówiona i informację o potrzebie odczekania w kolejce dostaliśmy jednak ja piszę o sytuacji, gdzie siedzę w kolejce, po mnie przychodzi Pani, pytam czy można podejść, słyszę odpowiedź 'za chwilę', czekam i Pan Artur zaprasza drugą osobę bez słowa wyjaśnienia - to chyba nie jest do końca w porządku, prawda? 2) cieszy jednak, że serwis na alei krakowskiej nie potrzebuje książeczki, ponieważ stawia na cyfryzację 3) samochodu w środku się nie myje, samochód w środku się odkurza
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 16:53
Salon - samochody nowe
Byłam tam bardzo ...
... krótko więc trudno mi cokolwiek powiedzieć na temat obsługi
Użytkownik sieci
21 lipca 2019 19:23
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 lipca 2019 10:20
Salon - samochody nowe
Kontakt telefoniczny praktycznie ...
... niemożliwy. Specjaliści którzy nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania dotyczące na przykład silniczka od szyby. Recepcja ignoruje telefony. Nie polecam współpracy.
Użytkownik sieci
17 lipca 2019 10:12
Salon - samochody nowe
Fatalnie. Nie dość ...
... że otrzymalem samochód dostawczy z dwoma siedzeniami zamiast trzema przez błąd sprzedającego to jeszcze dzwoniąc do salonu na ulicy radzyminskiej nigdy nie można się dodzwonić recepcja wręcz ignoruje telefony przez pół dnia. specjaliści którzy na najmniejsza usterkę doradzają wzywać lawete. Jetem totalnie nie zadowolony z tej firmy i serdecznie nie polecam wchodzić w współpracę.
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 22:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 13:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lipca 2019 20:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lipca 2019 09:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 lipca 2019 13:34
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 lipca 2019 06:48
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki