Zobacz na mapie
87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2018 21:32
Salon - samochody nowe
Najchętniej dałbym 0 ...
... gwiazdek ... Serwis nie umie poradzić sobie z systemem bluetooth w radiu... Próbuje naciągać klientów kilkukrotnie na te same koszta i nie szanuje klientów. To krecia robota dla działu sprzedaży... 13/04/2018 przyjechałem na wizytę w sprawie wymiany skrzyni biegów, zgłosiłem również problemy związane z systemem bluetooth. Otrzymałem na dwa tygodnie samochód zastępczy. Był to również Boxer, co dość istotne w tej sprawie gdyż samochód, który zostawiłem jest samochodem firmowym (branża budowlana). Ciężarowy samochód zastępczy nie został zabezpieczony w żaden sposób, poza zbyt krótką deską położoną na podłodze (swoje auto, od razu po zakupie, obiłem w przestrzeni bagażowej u autoryzowanego partnera, zgodnie z radą handlowca). Ze względu na charakter pracy i przewożonych towarów oraz narzędzi, wnętrze przestrzeni bagażowej uległo uszkodzeniom (podrapane wnętrze), którym nie byłem w stanie zapobiec wykorzystując auto zastępcze do normalnego trybu pracy. Auto zastępcze - CIĘŻAROWE - nie jest przez serwis zabezpieczane w przestrzeni bagażowej bo przecież za porysowania zapłaci klient (może również kolejny - mnie próbowano obciążyć dwa razy ...) Przy odbiorze swojego auta i zdaniu samochodu zastępczego zostałem obciążony kosztami naprawy przestrzeni bagażowej przez kierownika serwisu (dostałem fakturę na kwotę 500 zł netto). Niestety w moim aucie nie zostały rozwiązane problemy związane z systemem bluetooth. 11/05/2018 zgłosiłem się na wymontowanie radia do naprawy systemu głośnomówiącego. Naprawa radia trwała około dwóch tygodni. 28/05/2018 pojechałem do serwisu celem zamontowania radia, ale serwisowi nie udało się go zainstalować. Otrzymałem informację, że muszę zostawić samochód ponieważ potrzebują więcej czasu na sprowadzenie fachowca, który upora się z tym problemem... Ponownie dostałem ten sam samochód zastępczy, nie chciałem go brać ponownie ponieważ nie zostały naprawione uszkodzenia, za których naprawę zostałem poprzednio obciążony, dodatkowo pojawiły się kolejne - pracownik wydający mi auto zrobił zdjęcia potwierdzające stan samochodu. Po dwóch dniach 30/05/2018 przyjechałem na wezwanie serwisu po odbiór swojego samochodu. Pracownik odbierający ode mnie auto zastępcze sporządził protokół szkód, za które chciał mnie obciążyć. Godzinę czasu trwało zweryfikowanie, że w takim stanie auto odebrałem, a na koniec usłyszałem, że nigdy nie dostanę od nich samochodu zastępczego ... bo dzięki dokumentacji fotograficznej nie udało im się ponownie obciążyć mnie kosztami tych samych uszkodzeń. Najciekawsze jest jednak to, że po ponad dwóch tygodniach w dalszym ciągu nie udało się rozwiązać problemów związanych z systemem bluetooth! Napisałem na miejscu reklamację na wadliwą naprawę radia, a pracownik serwisu odmówił jej przyjęcia... Przyjął ją dopiero gdy uświadomiłem go, że wiem iż ma taki obowiązek i nie jest to żadna dobra wola. AUTORYZOWANY Serwis nie potrafi poradzić sobie z radiem ... no cóż ... najsmutniejsze, że nie potrafi też zaproponować żadnego dalszego rozwiązania problemu, a nawet nie chce przyjąć reklamacji (najwidoczniej klient wielokrotnie "spławiany" daje sobie spokój z roszeniem swoich praw... prawdopodobnie daje sobie też spokój z dalszymi zakupami samochodów waszej marki... co jest o tyle przykre, że to czwarty wasz samochód jaki mam i obawiam się, że ostatni. Dodatkowo ze swoich odczuć dodam, że odniosłem wrażenie, że takie działania pracowników są wymuszane przez szefa serwisu który czujnym okiem i uchem kontrolował sytuację przechadzając się za witryną :) przy kolejnym zdaniu przeze mnie auta. Dziwi mnie, że Państwa partnerzy serwisowi nie mają nawet systemu monitorowania aut zastępczych - chociaż aparatu cyfrowego, żeby zrobić zdjęcia... Pracownik który wydał mi samochód musiał robić zdjęcia prywatnym telefonem... dlatego straciłem godzinę czasu i masę nerwów przy jego zdawaniu (nie było go akurat w pracy i tylko dzięki jego dobrej woli, w dniu wolnym zajął się przesyłaniem zdjęć do kolegi z innej zmiany) - chyba, że to celowa praktyka...
Użytkownik sieci
3 czerwca 2018 11:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 maja 2018 19:03
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
23 maja 2018 11:52
Salon - samochody nowe
Sprawnie i profesjonalnie! ...
... Serwis mechaniczny i blacharski na 5+.
Użytkownik sieci
22 maja 2018 07:31
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
18 maja 2018 20:41
Salon - samochody nowe
Fachowa i sprawna obsługa serwisu.
Użytkownik sieci
17 maja 2018 00:01
Salon - samochody nowe
Sprawna przyjazna obsługa
Użytkownik sieci
14 maja 2018 18:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 maja 2018 22:42
Salon - samochody nowe
Pracownicy mimo braku ...
... klientów sami nie interesują się potencjalnym nabywcą
Użytkownik sieci
9 maja 2018 06:56
Salon - samochody nowe
Ogólna ocena 4. Do piątki jeszcze trochę brakuje.
Użytkownik sieci
1 maja 2018 13:18
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2018 18:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2018 11:04
Salon - samochody nowe
Dział wydawania nowych ...
... samochodów, Bardzo słabo zorganizowany( opieszałe działania).
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 14:30
Salon - samochody nowe
Dwa światy: Serwis ...
... blacharski - naprawę wykonywałem rok temu.- brak organizacji. Tydzień ktoś udaje, że przyjmuje samochód do serwisu. Potem tydzień kłamie, że coś jest robione, podając coraz dłuższe terminy realizacji naprawy. W końcu umawia mnie na odbiór i kiedy przyjeżdżam, nikt nic nie wie o tym. Kiedy sprawdzam samochód na parkingu serwisu - jest nawet palcem nie tknięty. Po interwencji szefa serwisu wreszcie przystąpiono do pracy. Po niemal roku stwierdzam, że naprawę wykonano jednak dobrze, dlatego podniosłem ogólną ocenę. Za to serwis mechaniczny i obsługa tegoż na bardzo wysokim poziomie. Sympatycznie, konkretnie, fachowo, na czas, na telefon. Zero problemu. Wydałem w tym serwisie na naprawy używanego auta przez kilka lat kilkanaście tysięcy i nie żałuję. Samochód chodzi, jak w zegarku. Nie mam zielonego pojęcia, jak te dwa światy mogą obok siebie funkcjonować?
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2018 13:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2018 10:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2018 08:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 marca 2018 17:23
Salon - samochody nowe
Fajną sprawą był w film z przebiegu naprawy.
Użytkownik sieci
24 marca 2018 19:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 marca 2018 17:09
Salon - samochody nowe
Bardzo dobrze, polecam!