Zobacz na mapie
87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 października 2017 21:55
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 października 2017 11:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 października 2017 18:55
Salon - samochody nowe
Pełny profesjonalizm, bardzo rzeczowy doradca, wizyta umówiona błyskawicznie
Użytkownik sieci
30 września 2017 12:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 września 2017 07:14
Salon - samochody nowe
Miła obsługa. Łatwo ...
... wziąć leasing, kredyt, bez zbędnych dokumentów zaświadczających o dochodach, wystarczyła deklaracja.
Użytkownik sieci
28 września 2017 15:14
Salon - samochody nowe
Szybka i trafna ...
... diagnostyka problemu silnika, z którym borykałem się od kilku miesiecy odwiedzając dwóch innych dealerów Peugeot. Polceam
Użytkownik sieci
26 września 2017 07:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 września 2017 10:54
Salon - samochody nowe
Miła obsługa.
Użytkownik sieci
17 września 2017 21:33
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 września 2017 09:48
Salon - samochody nowe
Bezproblemowy serwis
Użytkownik sieci
8 września 2017 16:04
Salon - samochody nowe
Od niedawna działa ...
... tutaj serwis Citroena. Oddałem tu samochód mojej żony Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
6 września 2017 11:40
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta. ...
... Dealer podczas spotkania nie był specjalnie przyjemny, ale nie stanowiło to większego problemu. Niedopuszczalny jest jednak dla mnie fakt, że pomimo prośby o wycenę samochodu, dealer przez tydzień nie udzielił żadnej odpowiedzi. Po tygodniu zwróciłem się o nią ponownie i pomimo zapewnienia, że sprawa będzie załatwiona…. nadal nic. Salon przez dwa tygodnie nie był w stanie przygotować wyceny samochodu!
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2017 16:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2017 12:31
Salon - samochody nowe
Serwis może i ...
... dobry, ale dodzwonić się graniczy z cudem.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2017 09:39
Salon - samochody nowe
Sprawna i miła obsługa. Polecam
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2017 06:39
Salon - samochody nowe
Wizyta w warsztacie ...
... Peugeota przy Radzymińskiej: 9-11.08.2017. Pan, który mnie i moją żonę (to ona jest użytkownikiem samochodu) przyjmował w dziale serwisu to tragedia. Pytał o dolegliwości autka (peugeot 107). Mówimy, że bierze blisko 1 litr oleju na miesiąc przy spokojnej exploatacji (praca-dom, ok 20 km dziennie). On nam na to daje wykład, że to zgodne z normą i jest OK. A wystarczyłoby powiedzieć, OK, sprawdzimy olej. Następna sprawa: przegląd przeciągnął się na dwa dni, bo nie było ani jednego filtra. Czy są bardziej podstawowe części ? Może to nie jego wina tylko warsztatu, ale ktoś chyba zgłasza że trzeba je uzupełnić, ktoś też powinien dbać o poziom zapasów. Następnie żona przypomniała sobie o kolejnej usterce jaką jest przeciekający w czasie deszczu bagażnik. Dodzwonić się do tego serwisanta nie dało się: żona wisiała na telefonie 40 minut, ja byłem rozłączany po paru minutach. Żona dopiero drogą okrężną skontaktowała się z nim dzwoniąc na recepcję i prosząc aby on się odezwał. Ten „specjalista” stwierdził, że to jest rozszerzona usługa i nie da się tego sprawdzić szybko, autko musi zostać w warsztacie na kolejny dzień. Po trzecim dniu przeglądu okazało się, że: 1) Sprawa nadmiernego zużycia oleju dalej kryje się w mrokach tajemnicy. Nic nie wiadomo, pan z serwisu powiedział, że olej został dolany i po przejechaniu 1 000 km trzeba sprawdzić ile oleju ubędzie. (A tymczasem już wiemy, że auto spala prawie litr oleju miesięcznie.) 2) Według tego pana przyczyną nieszczelności w bagażniku była uszczelka na tylnej szybie. Natomiast blacharz powiedział mi, że to wina nieszczelnego górnego stopu, a uszczelka szyby była naprawiana dlatego, aby wszystko naprawić; była skutkiem, a nie przyczyną uszkodzenia. Czyli serwisant nic nie wie. 3) Telefonem dalej nie można było się z nim skomunikować. Powiedział przy odbiorze, że albo pracuje, alb odbiera telefony. Do czego więc mu telefon – pozostało bez odpowiedzi. 4) O tym, że auto jest już do odbioru nie dowiedziałem się od niego. Na szczęście zadzwonił do mnie blacharz, że przekazał auto po naprawie nieszczelności do mojego serwisanta. 5) Zgłosiliśmy usterkę polegającą na zatrzymywaniu się wycieraczki w trakcie pracy. Żadnej naprawy, żadnego komentarza na ten temat. Pozostało jak puszczone w przestrzeń kosmiczną. Ten pan jest szczęściarzem: ja gdybym był jego szefem natychmiast bym wyrzucił z pracy taką zakałę ! Albo wysłał na dokształt do warsztatu na Białowieską, tam była perfekcyjna obsługa klienta. Satysfakcja ? Nawet nie zero, ujemna, bo stracone nerwy i niepotrzebny stres. Przyczyna głównej usterki (nadmierne zużycie oleju) dalej nie znane. Fachowość ? Brak takiej cechy. Warsztat bardzo ładny, a efekt tak zepsuty… Szukamy innego warsztatu.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2017 09:50
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2017 18:58
Salon - samochody nowe
Wszystko fajnie, ale ...
... trzy tygodnie oczekiwania na wymianę lusterka to lekka przesada. Do tego doprosić się o jakąkolwiek informację odnośnie postępów praktycznie się nie da, bo albo telefon milczy albo akurat osoby odpowiedzialnej za cokolwiek nie ma :(
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2017 16:57
Salon - samochody nowe
Złodzieje i krętacze. ...
... Po zakupie samochodu kiedy pojazd był jeszcze w salonie uległ zarysowaniu o czym zostałem poinformowany dopiero, kiedy poprosiłem o miernik lakieru. Pan sprzedawca nie poinformował mnie że przedłużona gwarancja różni się od pierwotnej. Serwis mechaniczny nie przyjął pojazdu do naprawy pomimo obowiązującej gwarancji. Karzą zrobić u nich przegląd pojazdu wcześniej niż wymaga tego książka serwisowa bo inaczej nici z naprawy gwarancyjnej. Ludzie tam pracujący z którymi miałem kontakt są nieprofesjonalni i niesympatyczni. Nikt z nich nie zna słowa przepraszam a tylko zarzucają odpowiedzialność na kolegów. Brak jakiejkolwiek chęci polubownego załatwienia sprawy czy życzliwości. Niestety samochody fajne ale serwis tragiczny. Radzę szukać innych salonów.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2017 19:06
Salon - samochody nowe
Ogólnie ok, ale ...
... potwornie żałują na jazdach próbnych. Kilka minut i kilka kilometrów to wszystko na co można liczyć. Obsługa w porządku, spora kubatura, wiele wystawionych samochodów.