Zobacz na mapie
87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2019 23:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lutego 2019 16:12
Salon - samochody nowe
Drugi raz chce ...
... naprawić bezgotówkowo samochód po lekkiej stłuczce z czyjejś winy i drugi raz słabo to wygląda. Pomijam fakt że papierologia jest utrudniona i to ja muszę wszystko ustalać z ubezpieczycielem. To drugi raz już po żmudnej walce z ubezpieczalnia i peugeotem, serwis najnormalniej o mnie zapomina... Za pierwszym razem mieli zadzwonić i podać datę naprawy i nie zadzwonili przez 3miesiace po czym pojechałem do nich i przyznali się że zapomnieli o mnie. No i drugi raz wygląda tak samo, 3tygodnie temu mieli zadzwonić i powiedzieć kiedy łaskawie przyjmą samochód do naprawy. Telefonu brak. Dla przykładu raz naprawiałem Volvo na toruńskiej wystarczyło przyjechać, podpisać dokument upoważniający Volvo do spraw związanych z ubezpieczeniem i tyle jeżeli chodzi o zgłaszanie szkody. Termin naprawy za 4 dni i po tygodniu miałem naprawione wysprzątane auto.
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 13:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 18:06
Salon - samochody nowe
1/2 godziny poznawałem ...
... 2 auta powyżej 80 tyś. zł. Pies z kulawą nogą mnie nie obsikał. Pa Pa Peugeot.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 22:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 grudnia 2018 10:12
Salon - samochody nowe
Podejście do Klienta ...
... serwisu. Przepraszam czy mógłby Pan mi pomoc ? Odpowiedz Pana przy komputerze cytuje „Nie” Pozdrawiam
Użytkownik sieci
30 października 2018 16:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 października 2018 11:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 października 2018 21:35
Salon - samochody nowe
Totalna zlewka klienta. Kupiłem samochod w innym salonie
Użytkownik sieci
17 września 2018 09:02
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to ...
... żenada,szukając kilku aut które potrzebowałem na firmę,po wejściu do tego pseudo salonu,nikt z obsługi nie raczył podejść do mnie i zapytać czy może pokazać auto,czy zapytać co potrzebuję.Sprzedawcy siedzieli wygodnie w fotelach rozmawiali ze sobą,zero zainteresowania klientem,skandal i żenada, tak tracicie klienta,to wam powinno zależeć aby zaraz przy wejściu przywitać klienta i pokazać auta.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2018 13:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 lipca 2018 15:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lipca 2018 11:09
Salon - samochody nowe
Byłem tam z ...
... rodziną przez 30 minut, Handlowców chyba nie, bo żadnego nie spotkaliśmy.
Użytkownik sieci
13 lipca 2018 16:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 czerwca 2018 19:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 czerwca 2018 09:37
Salon - samochody nowe
Witam, zgłosiłem wczoraj ...
... w serwisie usterkę w postaci głośnej pracy wspomagania kierownicy. Usterka ta wystąpiła ok.miesiąca wstecz. Samochód kupiłem w grudniu zeszłego roku i ma przejechane 13000km. Przy odbiorze auta z serwisu, na moje pytanie, czy usterka została usunięta,w odpowiedzi usłyszałem, że to normalna praca ,a na moje pytanie, że w aucie zastępczym przy podobnym przebiegu tagiego wycia wspomagania nie ma, usłyszałem że to inna klasa auta i są lepsze wyciszenia....Bez komentarza
Użytkownik sieci
5 czerwca 2018 21:32
Salon - samochody nowe
Najchętniej dałbym 0 ...
... gwiazdek ... Serwis nie umie poradzić sobie z systemem bluetooth w radiu... Próbuje naciągać klientów kilkukrotnie na te same koszta i nie szanuje klientów. To krecia robota dla działu sprzedaży... 13/04/2018 przyjechałem na wizytę w sprawie wymiany skrzyni biegów, zgłosiłem również problemy związane z systemem bluetooth. Otrzymałem na dwa tygodnie samochód zastępczy. Był to również Boxer, co dość istotne w tej sprawie gdyż samochód, który zostawiłem jest samochodem firmowym (branża budowlana). Ciężarowy samochód zastępczy nie został zabezpieczony w żaden sposób, poza zbyt krótką deską położoną na podłodze (swoje auto, od razu po zakupie, obiłem w przestrzeni bagażowej u autoryzowanego partnera, zgodnie z radą handlowca). Ze względu na charakter pracy i przewożonych towarów oraz narzędzi, wnętrze przestrzeni bagażowej uległo uszkodzeniom (podrapane wnętrze), którym nie byłem w stanie zapobiec wykorzystując auto zastępcze do normalnego trybu pracy. Auto zastępcze - CIĘŻAROWE - nie jest przez serwis zabezpieczane w przestrzeni bagażowej bo przecież za porysowania zapłaci klient (może również kolejny - mnie próbowano obciążyć dwa razy ...) Przy odbiorze swojego auta i zdaniu samochodu zastępczego zostałem obciążony kosztami naprawy przestrzeni bagażowej przez kierownika serwisu (dostałem fakturę na kwotę 500 zł netto). Niestety w moim aucie nie zostały rozwiązane problemy związane z systemem bluetooth. 11/05/2018 zgłosiłem się na wymontowanie radia do naprawy systemu głośnomówiącego. Naprawa radia trwała około dwóch tygodni. 28/05/2018 pojechałem do serwisu celem zamontowania radia, ale serwisowi nie udało się go zainstalować. Otrzymałem informację, że muszę zostawić samochód ponieważ potrzebują więcej czasu na sprowadzenie fachowca, który upora się z tym problemem... Ponownie dostałem ten sam samochód zastępczy, nie chciałem go brać ponownie ponieważ nie zostały naprawione uszkodzenia, za których naprawę zostałem poprzednio obciążony, dodatkowo pojawiły się kolejne - pracownik wydający mi auto zrobił zdjęcia potwierdzające stan samochodu. Po dwóch dniach 30/05/2018 przyjechałem na wezwanie serwisu po odbiór swojego samochodu. Pracownik odbierający ode mnie auto zastępcze sporządził protokół szkód, za które chciał mnie obciążyć. Godzinę czasu trwało zweryfikowanie, że w takim stanie auto odebrałem, a na koniec usłyszałem, że nigdy nie dostanę od nich samochodu zastępczego ... bo dzięki dokumentacji fotograficznej nie udało im się ponownie obciążyć mnie kosztami tych samych uszkodzeń. Najciekawsze jest jednak to, że po ponad dwóch tygodniach w dalszym ciągu nie udało się rozwiązać problemów związanych z systemem bluetooth! Napisałem na miejscu reklamację na wadliwą naprawę radia, a pracownik serwisu odmówił jej przyjęcia... Przyjął ją dopiero gdy uświadomiłem go, że wiem iż ma taki obowiązek i nie jest to żadna dobra wola. AUTORYZOWANY Serwis nie potrafi poradzić sobie z radiem ... no cóż ... najsmutniejsze, że nie potrafi też zaproponować żadnego dalszego rozwiązania problemu, a nawet nie chce przyjąć reklamacji (najwidoczniej klient wielokrotnie "spławiany" daje sobie spokój z roszeniem swoich praw... prawdopodobnie daje sobie też spokój z dalszymi zakupami samochodów waszej marki... co jest o tyle przykre, że to czwarty wasz samochód jaki mam i obawiam się, że ostatni. Dodatkowo ze swoich odczuć dodam, że odniosłem wrażenie, że takie działania pracowników są wymuszane przez szefa serwisu który czujnym okiem i uchem kontrolował sytuację przechadzając się za witryną :) przy kolejnym zdaniu przeze mnie auta. Dziwi mnie, że Państwa partnerzy serwisowi nie mają nawet systemu monitorowania aut zastępczych - chociaż aparatu cyfrowego, żeby zrobić zdjęcia... Pracownik który wydał mi samochód musiał robić zdjęcia prywatnym telefonem... dlatego straciłem godzinę czasu i masę nerwów przy jego zdawaniu (nie było go akurat w pracy i tylko dzięki jego dobrej woli, w dniu wolnym zajął się przesyłaniem zdjęć do kolegi z innej zmiany) - chyba, że to celowa praktyka...
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2018 11:04
Salon - samochody nowe
Dział wydawania nowych ...
... samochodów, Bardzo słabo zorganizowany( opieszałe działania).
Użytkownik sieci
24 lutego 2018 11:19
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa.
Użytkownik sieci
9 lutego 2018 15:55
Salon - samochody nowe
Jak bym mogła ...
... to bym 0 gwiazdek dała. Kłamią prosto w oczy z szyderczym uśmieszkiem, wmawiają, że czarne jest białe byle tylko auta na gwarancji nie naprawić. W samochodzie wytrzymać się nie da bo od hałasu głowę urywa a ci twierdzą, że taka jest kultura pracy tego silnika i nawet upierają się przy tym nadal po jeździe z nimi ich nowym autem które brzmi zupełnie inaczaj. Śmieją się klientowi w twarz kłamiąc jak z nut. Takie postępowanie absolutnie jest demotywujące do przedłużania gwarancji, do korzystania z ich usług to już w ogóle i też do kupowania peugeotów bo psują się baaaardzo szybko a gwarancja wcale nie działa. Szczerze ODRADZAM TO ASO I ICH AUTA. Niestety to nie jedynd ASO tej marki które tak robi. Mogę naprawić to co jest do zrobienia u innego mechanika który już zdiagnozował co jest nie tak ALE NA BOGA OD CZEGO DO LICHA JEST GWARANCJA!!!!