Zobacz na mapie
87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2018 10:10
Salon - samochody nowe
Niestety brak zadowolenia ...
... z usługi. Kłamstwa dotyczące wyceny. Może pewien Pan z serwisu uważa że kobietę da się oszukać niestety nie tym razem. Kłamstwo ma krótkie nogi i wyszło zaraz po telefonie do ubezpieczyciela! Szkoda początek listopada a pod koniec stycznia ponaglenia o braku dostarczonych faktur za szkodę od ubezpieczyciela! Peugeot serwis na Radzymińska najgorszym w Warszawie oczywiście jaki kierownik taki serwis!!!!! Szkoda że tylko czytacie komentarze i nic nie robicie aby to zmienić tylko stały tekst " Dziękujemy za komentarz .....ble ble 27.01.2018 I cały czas czekam na ten kontakt bezpośredni i nic. Taki to oto serwis!
Użytkownik sieci
27 stycznia 2018 04:23
Salon - samochody nowe
Miejsce gdzie ludzie ...
... się mądrzą a nic poprawnie nie umieją zrobić
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 12:39
Salon - samochody nowe
Beznadziejna i niemiła ...
... obsługa która nawet nie potrafi się wypowiedzieć Nie potrafiący powiedzieć co jest z autem bo on nie wie Strasznie długi czas oczekiwania Zalecam zmianę pracowników
Użytkownik sieci
21 listopada 2017 13:07
Salon - samochody nowe
Bardzo zła obsługa ...
... pracowników działu serwisu mechanicznego. Zdecydowanie odradzam.
Użytkownik sieci
26 września 2017 07:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 września 2017 11:40
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta. ...
... Dealer podczas spotkania nie był specjalnie przyjemny, ale nie stanowiło to większego problemu. Niedopuszczalny jest jednak dla mnie fakt, że pomimo prośby o wycenę samochodu, dealer przez tydzień nie udzielił żadnej odpowiedzi. Po tygodniu zwróciłem się o nią ponownie i pomimo zapewnienia, że sprawa będzie załatwiona…. nadal nic. Salon przez dwa tygodnie nie był w stanie przygotować wyceny samochodu!
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2017 06:39
Salon - samochody nowe
Wizyta w warsztacie ...
... Peugeota przy Radzymińskiej: 9-11.08.2017. Pan, który mnie i moją żonę (to ona jest użytkownikiem samochodu) przyjmował w dziale serwisu to tragedia. Pytał o dolegliwości autka (peugeot 107). Mówimy, że bierze blisko 1 litr oleju na miesiąc przy spokojnej exploatacji (praca-dom, ok 20 km dziennie). On nam na to daje wykład, że to zgodne z normą i jest OK. A wystarczyłoby powiedzieć, OK, sprawdzimy olej. Następna sprawa: przegląd przeciągnął się na dwa dni, bo nie było ani jednego filtra. Czy są bardziej podstawowe części ? Może to nie jego wina tylko warsztatu, ale ktoś chyba zgłasza że trzeba je uzupełnić, ktoś też powinien dbać o poziom zapasów. Następnie żona przypomniała sobie o kolejnej usterce jaką jest przeciekający w czasie deszczu bagażnik. Dodzwonić się do tego serwisanta nie dało się: żona wisiała na telefonie 40 minut, ja byłem rozłączany po paru minutach. Żona dopiero drogą okrężną skontaktowała się z nim dzwoniąc na recepcję i prosząc aby on się odezwał. Ten „specjalista” stwierdził, że to jest rozszerzona usługa i nie da się tego sprawdzić szybko, autko musi zostać w warsztacie na kolejny dzień. Po trzecim dniu przeglądu okazało się, że: 1) Sprawa nadmiernego zużycia oleju dalej kryje się w mrokach tajemnicy. Nic nie wiadomo, pan z serwisu powiedział, że olej został dolany i po przejechaniu 1 000 km trzeba sprawdzić ile oleju ubędzie. (A tymczasem już wiemy, że auto spala prawie litr oleju miesięcznie.) 2) Według tego pana przyczyną nieszczelności w bagażniku była uszczelka na tylnej szybie. Natomiast blacharz powiedział mi, że to wina nieszczelnego górnego stopu, a uszczelka szyby była naprawiana dlatego, aby wszystko naprawić; była skutkiem, a nie przyczyną uszkodzenia. Czyli serwisant nic nie wie. 3) Telefonem dalej nie można było się z nim skomunikować. Powiedział przy odbiorze, że albo pracuje, alb odbiera telefony. Do czego więc mu telefon – pozostało bez odpowiedzi. 4) O tym, że auto jest już do odbioru nie dowiedziałem się od niego. Na szczęście zadzwonił do mnie blacharz, że przekazał auto po naprawie nieszczelności do mojego serwisanta. 5) Zgłosiliśmy usterkę polegającą na zatrzymywaniu się wycieraczki w trakcie pracy. Żadnej naprawy, żadnego komentarza na ten temat. Pozostało jak puszczone w przestrzeń kosmiczną. Ten pan jest szczęściarzem: ja gdybym był jego szefem natychmiast bym wyrzucił z pracy taką zakałę ! Albo wysłał na dokształt do warsztatu na Białowieską, tam była perfekcyjna obsługa klienta. Satysfakcja ? Nawet nie zero, ujemna, bo stracone nerwy i niepotrzebny stres. Przyczyna głównej usterki (nadmierne zużycie oleju) dalej nie znane. Fachowość ? Brak takiej cechy. Warsztat bardzo ładny, a efekt tak zepsuty… Szukamy innego warsztatu.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2017 16:57
Salon - samochody nowe
Złodzieje i krętacze. ...
... Po zakupie samochodu kiedy pojazd był jeszcze w salonie uległ zarysowaniu o czym zostałem poinformowany dopiero, kiedy poprosiłem o miernik lakieru. Pan sprzedawca nie poinformował mnie że przedłużona gwarancja różni się od pierwotnej. Serwis mechaniczny nie przyjął pojazdu do naprawy pomimo obowiązującej gwarancji. Karzą zrobić u nich przegląd pojazdu wcześniej niż wymaga tego książka serwisowa bo inaczej nici z naprawy gwarancyjnej. Ludzie tam pracujący z którymi miałem kontakt są nieprofesjonalni i niesympatyczni. Nikt z nich nie zna słowa przepraszam a tylko zarzucają odpowiedzialność na kolegów. Brak jakiejkolwiek chęci polubownego załatwienia sprawy czy życzliwości. Niestety samochody fajne ale serwis tragiczny. Radzę szukać innych salonów.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2017 20:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2017 21:29
Salon - samochody nowe
Przestali sprzedawać części zamienne.
Użytkownik sieci
5 lutego 2017 12:34
Salon - samochody nowe
Brak szacunku do ...
... klienta. Liczne półprawdy, wręcz kłamstwa w przedstawianej ofercie. W momencie decyzji o zakupie okazało się, że przedstawiona oferta nie była "ofertą handlową" - różnica rzędu 9% kpima w żywe oczy... Zdecydowanie odradzam zakup w tym salonie
Użytkownik sieci
29 stycznia 2017 16:40
Salon - samochody nowe
Braki kadrowe nie ...
... ma kto spokojnie porozmawiać o samochodach
Użytkownik sieci
20 listopada 2015 10:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka