88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 listopada 2024 22:18
Salon - samochody nowe
Samochód za 200 ...
... 000 zł, po 15 000 kilometrów i 40km/h na liczniku nagle bez powodu "usterka silnika - napraw pojazd". Na lawecie do serwisu, powód awarii? Olej silnikowy do wymiany! Odpłatnie, za prawie 700 zł, ale dostałem 30 zł rabatu i obietnicę że przy kolejnych naprawach może będzie więcej. Gwarancja wg serwisu objęte było to że sprawdzili co się stało, wow bardzo dziękuję, za to ta 1 gwiazdka, zera dać się nie da. A dlaczego nie pokazało że olej trzeba wymienić wcześniej? "Bo algorytm i normy spalania" i dlatego samochód nie chciał jechac dalej a serwis tłumaczy że nie musiałem przeciez zgadzać się na wymianę oleju, jasne tylko wtedy straciłbym te wątpliwa "gwarancję"
Użytkownik sieci
18 października 2024 12:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2024 12:12
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam warsztat ...
... nie zatrudnia mechaników tylko wymieniaczy w dodatku ceny części brane są z kosmosu np. Cena najwyższej klasy skraplacza to około 499zł w tym serwisie usłyszymy cenę 2100 zł z wymianą 4300 zł a wisienką na torcie były dwie uszczelki w tym serwisie ich cena to 230 zł a w autoryzowanym sklepie całe 7 zł . Więc cała naprawa z czynnikiem w NORMALNYM serwisie klimatyzacji zamknęła się w 1500 zł .
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 10:02
Salon - samochody nowe
Um Grunde sind ...
... wir ja froh, dass wir nach 4 Tagen nach einer Panne mit unserem Citroën Jumper Camper wieder fahren konnte. Aber wir hatten nicht das Gefühl, das man uns in der Werkstatt schnell helfen wollte. Wir waren auf Urlaubsreise. Und wenn man nicht die polnische Sprache beherrscht, ist es doppelt schwer. Am Anfang hatte uns noch der Fahrer vom Abschleppdienst geholfen und mit den Servicemitarbeiter diskutiert uns doch schnell zu helfen. Am nächsten Tag wurden zwei Schläuche vom Turbo ausgetauscht. Wir waren zunächst glücklich, doch nach zwei Kilometer kommt der gleiche Fehler. Zurück zur Werkstatt. Man hat uns bis 16 Uhr sitzen gelassen ohne sich um uns zu kümmern. Nur nach Nachfrage wurde uns gesagt, daß sie Probleme mit der Verbindung zum Hersteller haben. Am nächsten Tag saßen wir weiter 6 Stunden dort. Erst nachdem ich den Druck erhöht habe hat sich was bewegt. Am Nachmittag konnten wir wieder starten und unsere Fahrt nach Deutschland 4 Tage!!! später wieder fortsetzen. Wir waren glücklich das wir wieder fahren konnten aber auch gleichzeitig sehr enttäuscht wie man uns behandelt hat und immer erst nach Rückfragen geantwortet hatte. Auch Citroën Deutschland hat uns sehr enttäuscht. Auf einen Rückruf von Citroën warte ich heute noch.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2023 12:24
Salon - samochody nowe
miejsca parkingowe zajęte ...
... przez pracowników, raczej nueuprzejma obsługa, części zamiennych na miejscu właściwie brak.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 09:50
Salon - samochody nowe
Szczecin
Użytkownik sieci
27 września 2022 16:14
Salon - samochody nowe
Moja przygoda z ...
... tym serwisem zakończyła się zanim się zaczęła! Z czymś takim jeszcze nigdy się nie spotkałem!!! Kupiłem Citroena Berlingo i chciałem wykonać kilka prostych napraw w autoryzowanym serwisie. Podczas umawiania się na wizytę zapytałem o przeglądy co 30 tys. km i tak dalej by serwisować tutaj moją pierwszą Cytrynę, dodam, że po wcześniejszych przygodach z autem służbowym nie mogę ryzykować bo bez sprawnego auta "nie zarabiam" więc wolałem dopłacić by spać spokojnie... Następnego dnia zadzwoniłem by podczas umówionej wizyty założyć dodatkowo w aucie alarm. Pracownik serwisu po konsultacji z kierownikiem poinformował mnie, że koszt wyniesie około 1100 zł i by to zrobić wymagana jest moja osobista wizyta w serwisie by wpłacić zaliczkę. Nic w tym dziwnego, że serwis wymaga zaliczki pomyślałem bo przecież sam je pobieram od moich klientów... Jednak ZDZIWIŁ mnie fakt, że nie mogę tego zrobić przelewem, tylko osobiście na miejscu! Mieszkam w Stargardzie, około 30 km od tego serwisu w Szczecinie i by założyć alarm musiałbym stracić czas i pieniądze na dojazd ponieważ przelew nie jest honorowany przez tego kontrahenta. Tak się zastanawiam, jeśli w XXI wieku przelewy zaliczkowe na podstawie faktury zaliczkowej lub proforma nie są honorowane, bo jak określił to Pan kierownik "gdzieś giną" i nie podał mi numeru do Pani księgowej, której chętnie bym pomógł rozwiązać problem "wędrujących przelewów", to co by było kiedy już zostałbym klientem tego serwisu?! Szczerze? Strach się bać bo może będzie trzeba płacić płodami rolnymi etc. Drodzy Państwo (DREWNIKOWSKI SZCZECIN) tak się składa, że będąc Państwa potencjalnym klientem, to nie Państwo robią mi łaskę, że mnie obsłużą! Jako klient powinienem mieć ułatwioną drogę do tego by chętnie korzystać z Państwa usług jako autoryzowanego serwisu, chętnie wracać do Was a NIE TRACIĆ CZAS, NA TO BY UDOWODNIĆ, ŻE MI ZALEŻY lub co gorsza mieć poczucie, że to ja jestem, dla Was!
Użytkownik sieci
23 września 2022 14:00
Salon - samochody nowe
Zakup był trudny. ...
... Samochód przyszedł bez ładowarki indukcyjnej i w sumie opcja: albo Pan bierze auto bez albo niech Pan spada. Obsługa posorzedażowa to jakiś dramat! Kupując auto kupujesz kota w worku, gwarancja praktycznie nie istnieje. Na pierwszym przeglądzie lista wyłączeń gwarancji
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2022 11:16
Salon - samochody nowe
Tragedia. Brak szacunku ...
... do kogokolwiek. Obsługa po pół godzinie łaskawie zajęła się żarówką. Nikomu nie polecamy popaprańców. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
14 maja 2022 11:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2022 13:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zakup ...
... auta, który stał na placu trwał ponad miesiąc bo musieli papiery tyle załatwiać. Po 70tys km pasek rozrządu padł (powinien wytrzymać co najmniej 120tys km) i po złożeniu reklamacji dali nam odpowiedź, że naprawa 4000zl. Producent połowę zgodził się pokryć pod warunkiem, że od razu zrobimy przegląd za 1600zl, do tego opłata za diagnostykę ponad 300zl. Nigdy więcej nie kupię tu auta i odradzam innym. Nowe auto już po 10tys km miało do wymiany zawieszenie z tyłu stukało od samego początku, ale sprzedawca tłumaczył, że tak ten samochód ma).
Użytkownik sieci
14 października 2021 16:07
Salon - samochody nowe
Po rozmowie telefonicznej ...
... zdecydowanie zostałem zmuszony do poszukiwań samochodu w innym miejscu. Niestety.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2021 10:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zostawiam ...
... auto na przegląd i przedłużenie gwarancji, po czym auto otrzymuje po przeglądzie za kwotę 2350zl bez przedłużenia gwarancji, gdyż minoł czas na jego przedłużenie. Wprowadzają w błąd od dnia zakupu. Przed zakupem mało co w cztery litery nie wejdą
Użytkownik sieci
17 marca 2021 16:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 października 2020 17:52
Salon - samochody nowe
Diagnoza "wymiana BSM, ...
... a reszty usterek bedziemy szukali potem..."
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2020 10:07
Salon - samochody nowe
Żenada! Zwróciłem się ...
... z prośbą o zmianę ustawień akumulatora i wyłączenie "systemu Start-Stop" w kalkulatorze ładowania akumulatora, czyli tzw. telekodowanie. Parametry te miałem ustawione błędnie od momentu kupienia używanego samochodu. Zmieniłem niedawno sam akumulator i chciałem to mieć wszystko poprawnie poustawiane żeby mi się nie włączał za wcześnie tryb Eco. Mam też prywatny interface diagnostyczny ale nie udało mi się tego samemu zrobić. Widać, że panu w ASO też się nie udało bo dostałem samochód z powrotem z informacją że takich rzeczy nie da się zmienić. 😲😄😤🙈 Skasowali tylko oczywiście prawie 3 stówy za podpięcie interfejsu diagnostycznego. Faktura wystawiona na... sprawdzenie akumulatora (!) i konkluzja: "jest niedoładowywany i trzeba zamontować oryginalny akumulator"... których niestety teraz nie ma w Polsce. 🤣🤣🤣 Nie dałem za wygraną i w domu jeszcze raz zawalczyłem z moim interfacem diagnostycznym. Telekodowanie się powiodło i mam prawidłowo ustawiony akumulator i wyłączony system Start-Stop. Wniosek: To ASO powinno zainwestować w szkolenie swoich pracowników. Biorą pieniądze za nic. Wstyd! Miałem pisać skargę do serwisu centralnego Citroena i domagać się zwrotu pieniędzy za nie wykonaną usługę. Podarowałem sobie to, bo moje zdrowie i czas ważniejsze.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 21:53
Salon - samochody nowe
Serwis to jakaś ...
... porażka... Mieli robić 2tyg robiki 6!!! Po odebrania auta jeszcze tego samego dnia wróciło na serwis.... Kolejne dni... Auto wydaje pan Heniu ochroniarz i znowu coś nie tak.... A podobno sam kierownik auto sprawdzał czy wszystko ok..... Kolejny dzień oczywiście już moja wina bo zrobiłem 50km i to już ich gwarancja nie obejmuje.... Koszt w ich cenniku to 200zl tak dać się zbłaźnic... Cwaniactwo buratctwo ittp (przynajmniej ludzie z którymi ja. Załatwiałem. Swoje sprawy)
Użytkownik sieci
30 maja 2020 16:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 16:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 stycznia 2020 10:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki