Zobacz na mapie
92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 lutego 2018 07:11
Salon - samochody nowe
Kupowaliśmy Peugeota w ...
... programie używany gwarantowany. O wielu mankamentach sprzedawca nie poinformował w ogóle. A ponieważ płatność nastąpiła z góry (nie przyjmują zaliczek) oraz droga w jedną stronę wyniosła prawie 400km, nie było możliwości załatwienia wszystkiego na miejscu. - Facet rozłożył ręce. Polecam uwagę oraz ostrożność bo jak na aso, to firma nie do końca gra uczciwie. Do właściciela: Mogę udostępnić korespondencję, opis, oraz faktury za naprawę tego, o czym sprzedawca nie wspomniał.
Użytkownik sieci
13 maja 2017 01:12
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałam do czynienia. Oddaliśmy auto do naprawy po stłuczce z nadzieją, że będzie on dobrze zrobiony (w końcu to serwis). Nic bardziej mylnego. Pan obsługujący nas, gbur i krętacz. Za pierwszym razem gdy zawieźliśmy papiery od rzeczoznawcy, poinformował nas co i jak (również apropo dodatkowych napraw, które my byśmy pokryli na własny koszt). Po tym co powiedział, zgodziliśmy się naprawiać u nich. W dzień odebrania auta okazało się zupełnie inaczej. Pan kazał nam przyjechać pół godziny przed zamknięciem, bardzo mu się spieszyło, żebyśmy tylko szybko odebrali i nie zajmowali dużo czasu. Nasz błąd - podpisaliśmy papiery zanim obejrzeliśmy auto. Jednakże pan tak szybko chciał nas spławić, że w nerwach najpierw podpisaliśmy (wiem, żadna wymówka, aczkolwiek tak właśnie było), a dopiero później poszliśmy na plac obejrzeć auto, gdzie obejrzenie polegało na tym, że pan wręczył nam kluczyki, coś tam powiedział i już chciał iść. Niestety przy oddaniu auta mówił już również zupełnie coś innego na temat dodatkowej naprawy na nasz koszt, niż w dzień kiedy przyjmował papiery do naprawy. Kłamał w żywe oczy... Pragnę jeszcze dodać i uczulić, że ubezpieczalnia, z której było ściągane ubezpieczenie i koszty na naprawę, prawdopodobnie ma jakieś układy z serwisem. Już w pierwszy dzień Pan, który nas obsługiwał mówił do drugiego ze śmiechem czy widzi kto się zajmuje naszą szkodą. Mało tego, rzeczoznawca drugi raz przyjechał na oględziny auta po wcześniejszym odwołaniu się przez nas od pierwszej decyzji, a my nawet nie mieliśmy zielonego pojęcia o jego wizycie. Narzeczony jest osoba, która w pierwszej kolejności musi się o takowej wizycie dowiedzieć, a przede wszystkim przy tym BYĆ!!! Oczywiście drugi raz uznał to samo. W samochodzie poszła najprawdopodobniej dwumasa w wyniku uderzenia w nasz tył samochodu, ponieważ mieliśmy auto na 1-szym biegu lekko ruszając i w momencie uderzenia samochód z biegu spadł, coś trzasnęło i teraz wydaje takie odgłosy, że nie da się tym jeździć, w dodatku sprzęgło to działa tak, że pożal się Boże i samochód stoi nie używany... Pan w serwisie powiedział, że rzeczoznawca na drugiej wizycie (jak i zresztą na pierwszej), nie sprawdzał dwumasy wzrokowo, tylko na słuch bo, cytuję: 'musiałby wyjąć silnik i całą resztę a to zajmuje tyle czasu...'. I teraz pytam DLACZEGO MAMY CIERPIEĆ I Z WŁASNEJ KIESZENI WYKŁADAĆ NA DWUMASĘ, SKORO TO NIE Z NASZEJ WINY ONA SIĘ ZEPSUŁA, A WAM NAWET NIE CHCE SIĘ RUSZYĆ, ŻEBY TO DOKŁADNIE SPRAWDZIĆ?! Nie polecam NIKOMU oddawania auta po stłuczce nie z waszej winy do serwisu, bo nie dość, że umówią się z rzeczoznawcą, i nawet nie będziecie mieli pojęcia o jego wizycie, to jeszcze zrobią to wszystko tak, że też samo wykonanie będzie pozostawiało wiele do życzenia... MASAKRA!!!
Użytkownik sieci
24 marca 2017 09:48
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić auto, ...
... które było tam serwisowane. Zadzwoniłem i udzielili mi informacji dotyczących szkody, za którą ubezpieczyciel Ergo Hestia wypłacił odszkodowanie. Zadzwoniłem drugi raz, bo miałem dodatkowe pytanie i Pan odpowiedział, że nie udzielają żadnych informacji. Brak konsekwencji, Pan poinformował, że takich informacji udzielą mi osobiście mimo, że poinformowałem, że mieszkam kilkaset km od siedziby ich firmy.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2016 03:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 listopada 2016 14:09
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba-mierna obsługa ...
... osoby sprzedającej .Podaje kłamliwe informacje na temat samochodu,nierzetelny,nieuczciwy gburowaty. Osoba która chyba pomyliła miejsce swojej pracy wykonuje swoje obowiązki jak z przymusu w trakcie rozmowy żegna kupującego,żenada.