52%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 17:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 09:52
Salon - samochody nowe
Edycja opini: Nie ...
... zamierzam ponownie kontaktować się ponieważ to nic nie da Najgorszy serwis w Polsce ! Brak informacji o zglaszanej reklamacji, pan z łaską i po wielu telefonach stwierdził, że mój samochód jest " za stary" a w momencie składania reklamacji miał 10 miesięcy. Tymczasem reklamacja w Lesznie uznana i zrealizowana. Nigdy więcej moja noga nie postanie.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 14:05
Salon - samochody nowe
Są do 14:00 ...
... nie do 15:00 jak sugeruje google w sobotę. Nawet jak przyjedziesz w czasie to i tak Ci części nie sprawdzą, bo najpierw się schowają i ignorują klienta, a potem mowią, że za 2 minuty idą do domu i nie chce im się kompa odpalić...
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 18:19
Salon - samochody nowe
Dno, zadzwoniłem po ...
... ofertę za przegląd auta, mieli oddzwonić w 10 minut, a po 3 dniach ani śladu. Omijać.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 12:19
Salon - samochody nowe
Poważna marka? Poważnie ...
... ludzie? Nie wiem kto tam pracuje ale klient mają głęboko nie powiem gdzie. Kontakt dramat! Omijać szeroki łukiem! Zgłoszona sprawa i brak odzewu. Złożyłem sprawę w innym serwisie we Wrocławiu i od razu wszystko załatwione w kilka godzin. Masakra
Użytkownik sieci
1 października 2024 16:02
Salon - samochody nowe
ODRADZAM ! Oddajcie ...
... samochód do innego serwisu, gwarantuję, że będzie lepiej niż tu. Jak takie miejsce może być autoryzowanym serwisem? Kontakt 0/5, kultura 0/5, wykonanie 0/5, profesjonalizm 0/5. Pół godziny po odebraniu samochodu z naprawy po stłuczce, zauważeniu i zgłoszeniu problemu powstałego z winy MM Cars, zostałem poinformowany, żebym udał się z problemem do innego mechanika. Po interwencji ubezpieczyciela, moje zgłoszenie z łaską zostało przyjęte. Tu nikt nic nie wie, nic nie jest ich winą. TRAGEDIA
Użytkownik sieci
10 września 2024 09:34
Salon - samochody nowe
Edycja 10.09.2024: Nie, ...
... auto nie było zgodne ze specyfikacją, ponieważ w specyfikacji nie było takich informacji że w aucie jest brak światła ambient light (same listwy są wbudowane) czy brak oświetlenia lusterek kierowcy. Państwa sprzedawca był również bardzo tym faktem zaskoczony i dopiero po czasie ustalił, że producent rzekomo z tego zrezygnował. Zaoferowaliście Państwo naprawę usterek w swoim warsztacie, protokół na uszkodzenia został spisany, a naprawy nie zostały przeprowadzone i teraz jest spychologia, bo jeden nic nie wie, drugi nie wie, a trzeci nie pracuje. Robicie sobie Państwo żarty z ludzi, co widać po takiej ilości negatywnych komentarzy na temat Państwa salonu. Bardzo, bardzo nie polecam. Mam porównanie z dwoma innymi salonami Peugeot w okolicy i ten wypada najgorzej. Brak komunikacji, niekompetentni ludzie, niesłowność, przedłużanie napraw (naprawa zaplanowana od pół roku, która miała trwać tydzień, trwa już dwa tygodnie i od wczoraj czekamy na telefon od pana, który oddzwoni za "pięć minut"). Do tego podstawowy fakt wydania nowego samochodu z usterkami oraz wprowadzanie w błąd, co do wyposażenia, a raczej jego braku. Ciężko się czegokolwiek doprosić, już nie mówiąc o tym, że to wszystko należy się jak psu buda. Proponuję omijać ten salon szerokim łukiem - dużo niepotrzebnych nerwów i czasu tu stracicie.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2024 15:14
Salon - samochody nowe
Dno! obyście szybko stracili autoryzację peugeota !
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 14:51
Salon - samochody nowe
So bad service ...
... from mrs Viktoriia. She said, that we need to wait to see the auto for 5 minutes outside. (ok, we spent 10minutes), after that she said that she didn’t have time for us, and we need wait again. Or make appointment to see auto for 5 minutes😂
Użytkownik sieci
8 lipca 2024 16:19
Salon - samochody nowe
Jakoś obsługi oraz ...
... realizacja to jakiś dramat tak jak już ktoś pisał wcześniej Ci ludzie jakby tam pracowali za karę. Do tego długi czas rezlizacji, nie mili ludzie oraz brak informowania o rezlizacji szkody, do tego wszystkiego dochodzi brak wydania odpowiedniej dokumentacji i wprowadzanie w błąd właścicielli.
Użytkownik sieci
31 maja 2024 23:31
Salon - samochody nowe
Cały proces naprawy ...
... od momentu oddania samochodu do serwisu można ocenić słowem PORAŻKA. Próba uzyskania informacji telefonicznie jest bezcelowa bo jesteśmy automatycznie przekierowywani do centrali, która oczywiście nic nie wie. Obiecuje się zorientować i oddzwonić ale na obietnicy się temat kończy. Wizyta w serwisie również jest bezcelowa, bo nikt nie jest w stanie określić co się tak na prawdę dzieje z danym samochodem. Zazwyczaj nie ma osoby która prowadzi naprawę, a inny pracownik nie ma możliwości sprawdzenia statusu naprawy. Może tylko zapewnić że prowadzący sprawe oddzwoni, w moim przypadku ani razu to nie nastapiło. Natomiast jeśli jest Pan który sprawę prowadzi za każdym razem usłyszymy nową bajkę (za każdym razem inna historia, która nie pokrywa się z poprzednia). Wymiana rozrządu w moim samochodzie trwała miesiąc. Naprawa skrzyni biegów dwa miesiące. Terminowość wykonania usług jest liczona w tygodniach i miesiącach, mimo tego że takie naprawy w innych miejscach są załatwiane w ciagu godzin bądź dni (mamy ok 15 takich samych samochodów we flocie więc mam porównanie) Przy okazji dwóch powyższych napraw serwis podjął się naprawy wadliwych czujników parkowania. Niestety nieskutecznie bo problem po tygodniu od odebrania samochodu powrócił. Podczas pierwszej reklamacji zostałem poinformowany o konieczności wymiany tego samego czujnika. Gdy zwróciłem uwagę Pan który mine obsługiwał stwierdził że jednak wymienią kolejny tym razem z drugiej strony - brak zielonego pojecia co było wcześniej robione w samochodzie. Zamiast historii pojazdu w systemie informacji szukał na karteczkach porozrzucanych po całym biurze- pełen profesjonalizm. Taka zabawa w chybił/trafił, może tym razem się uda. Wisienką na torcie był serwisant dzwoniący do mnie z pytaniem jaki jest kolor czujnika, który ma wymienić - zaczałem się wtedy zastanawiac czy samochód nie został gdzies zagubiony. Nie mam zamiaru wracać z kolejną reklamacją bo brak mi sił i nerwów do całej obsługi. Sprawa ewidentnie serwis przerosła :) Podczas naprawy skrzyni biegów dostałem informację że samochód jest gotowy do odbioru, po przyjeździe okazało się że samochód jest rozebrany na podnosniku. Za to jak naprawa została skończona nie dostałem żadnej informacji. Dopiero po kilku telefonach do leasingu z prośbą o interwencje dostałem informację że samochód jest gotowy do odbioru od dwóch tygodni. Podczas wizyt w serwisie przekonałem się wielokrotnie, że dany serwis ma taki standard. Nie spotkałem ŻADNEJ zadowolonej osoby z obsługi, za każdym razem było słychać problemy i brak możliwości ich rozwiązania. Serdecznie nie polecam.
Użytkownik sieci
7 maja 2024 14:35
Salon - samochody nowe
Niestety bardzo słabe ...
... podejście do klienta. Mam wrażenie, że obsługa salonu Peugeot pracuje za karę zbywając klienta na każdym kroku. Miałem nieprzyjemność odbyć również jazdę testową jednym z nowszych modeli Peugeot - osoba jadąca z nami z ramienia salonu sprawiała wrażenie niezbyt zainteresowanej tematem sprzedaży. Zdawkowe informacje, brak kompetencji, niechęć w doradztwie, apatia - Pan chyba jechał z nami za karę :) Na plus za to zasługuje wachlarz modeli w salonie. W całym Wrocławiu starałem się znaleźć ten jeden mnie interesujący - udało się tylko w MM Cars. Jednocześnie muszę nadmienić, iż po moich doświadczeniach postanowiłem skorzystać z konkurencyjnego dealera...
Użytkownik sieci
6 maja 2024 10:24
Salon - samochody nowe
Dzisiaj chciałem dowiedzieć ...
... czy móg by zamówić część do swojego auta,ale za 4 dzwonka nikt nie odebrał telefonu,nie polecam
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2024 14:37
Salon - samochody nowe
Tragedia . Kontakt z klientem okropny. Masakra.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 13:41
Salon - samochody nowe
Niestety bardzo słabe ...
... podejście do klienta. Mam wrażenie, że obsługa salonu Peugeot pracuje za karę zbywając klienta na każdym kroku. Miałem nieprzyjemność odbyć również jazdę testową jednym z nowszych modeli Peugeot - osoba jadąca z nami z ramienia salonu sprawiała wrażenie niezbyt zainteresowanej tematem sprzedaży. Zdawkowe informacje, brak kompetencji, niechęć w doradztwie, apatia - Pan chyba jechał z nami za karę :) Na plus za to zasługuje wachlarz modeli w salonie. W całym Wrocławiu starałem się znaleźć ten jeden mnie interesujący - udało się tylko w MM Cars.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 09:10
Salon - samochody nowe
Dziś próbowałem umówić ...
... się na kolejny serwis Peugeota 208. Po 15 minutach oczekiwania... zadzwoniłem do Opola, telefon odebrany od ręki, umówiony zostałem na najbliższy wtorek. Potwierdzam inne opinie, że czas obsługowy pierwszego przeglądu w nowym aucie przy przebiegu 8 tys km na poziomie 4 godzin jest nieakceptowalny (dodam, że w Wrobud dzieje się tak samo, a nawet jeszcze dłużej). Serwisu (przeglądu) nie ocenię, bo była to pierwsza wizyta... a auto miało 8000 km przebiegu.
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 11:27
Salon - samochody nowe
Totalna tragedia. Dodzwonić ...
... się do serwisu graniczy z cudem. Łącznie ponad 2h spędzone na tel i ciągle wszyscy "specjaliści" są zajęci
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 12:31
Salon - samochody nowe
Tragiczny kontakt z ...
... serwisem. Kilkanaście prób dodzwonienia się, zawsze wszyscy doradcy są zajęci. Miła Pani z recepcji mówi, że oddzwonią w wolnej chwili. Po ponad 10 dniach nikt nie oddzwonił. W końcu kontakt od doradcy/kierownika - ciężko powiedzieć i informacja o statusie naprawy. Omijać szerokim łukiem chyba, że ktoś lubi być olewanym.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 13:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Serwis ...
... standard 4-5h, tylko na rutynową kontrolę pierwszego serwisu po zakupie. Boję się ,że przy większej awari tego nie ogarną. Ja jestem na nie
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Zastanawiałem się dlaczego ...
... od 7 tygodni nikt nie raczył skontaktować się ze mną w sprawie oferty na zakup nowego samochodu. Centrala Peugeota zadzwoniła do mnie na drugi dzień po zapytaniu. Z ciekawości dziś sprawdziłem opinie na Państwa temat. Po przeczytaniu opinii zrozumiałem z jakim dealerem miałem do czynienia… w związku z tym będę kontaktował się z innym dealerem