52%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 14:18
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm. Zdecydowanie polecam!
Użytkownik sieci
31 maja 2024 23:31
Salon - samochody nowe
Cały proces naprawy ...
... od momentu oddania samochodu do serwisu można ocenić słowem PORAŻKA. Próba uzyskania informacji telefonicznie jest bezcelowa bo jesteśmy automatycznie przekierowywani do centrali, która oczywiście nic nie wie. Obiecuje się zorientować i oddzwonić ale na obietnicy się temat kończy. Wizyta w serwisie również jest bezcelowa, bo nikt nie jest w stanie określić co się tak na prawdę dzieje z danym samochodem. Zazwyczaj nie ma osoby która prowadzi naprawę, a inny pracownik nie ma możliwości sprawdzenia statusu naprawy. Może tylko zapewnić że prowadzący sprawe oddzwoni, w moim przypadku ani razu to nie nastapiło. Natomiast jeśli jest Pan który sprawę prowadzi za każdym razem usłyszymy nową bajkę (za każdym razem inna historia, która nie pokrywa się z poprzednia). Wymiana rozrządu w moim samochodzie trwała miesiąc. Naprawa skrzyni biegów dwa miesiące. Terminowość wykonania usług jest liczona w tygodniach i miesiącach, mimo tego że takie naprawy w innych miejscach są załatwiane w ciagu godzin bądź dni (mamy ok 15 takich samych samochodów we flocie więc mam porównanie) Przy okazji dwóch powyższych napraw serwis podjął się naprawy wadliwych czujników parkowania. Niestety nieskutecznie bo problem po tygodniu od odebrania samochodu powrócił. Podczas pierwszej reklamacji zostałem poinformowany o konieczności wymiany tego samego czujnika. Gdy zwróciłem uwagę Pan który mine obsługiwał stwierdził że jednak wymienią kolejny tym razem z drugiej strony - brak zielonego pojecia co było wcześniej robione w samochodzie. Zamiast historii pojazdu w systemie informacji szukał na karteczkach porozrzucanych po całym biurze- pełen profesjonalizm. Taka zabawa w chybił/trafił, może tym razem się uda. Wisienką na torcie był serwisant dzwoniący do mnie z pytaniem jaki jest kolor czujnika, który ma wymienić - zaczałem się wtedy zastanawiac czy samochód nie został gdzies zagubiony. Nie mam zamiaru wracać z kolejną reklamacją bo brak mi sił i nerwów do całej obsługi. Sprawa ewidentnie serwis przerosła :) Podczas naprawy skrzyni biegów dostałem informację że samochód jest gotowy do odbioru, po przyjeździe okazało się że samochód jest rozebrany na podnosniku. Za to jak naprawa została skończona nie dostałem żadnej informacji. Dopiero po kilku telefonach do leasingu z prośbą o interwencje dostałem informację że samochód jest gotowy do odbioru od dwóch tygodni. Podczas wizyt w serwisie przekonałem się wielokrotnie, że dany serwis ma taki standard. Nie spotkałem ŻADNEJ zadowolonej osoby z obsługi, za każdym razem było słychać problemy i brak możliwości ich rozwiązania. Serdecznie nie polecam.
Użytkownik sieci
16 maja 2024 16:17
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 maja 2024 14:35
Salon - samochody nowe
Niestety bardzo słabe ...
... podejście do klienta. Mam wrażenie, że obsługa salonu Peugeot pracuje za karę zbywając klienta na każdym kroku. Miałem nieprzyjemność odbyć również jazdę testową jednym z nowszych modeli Peugeot - osoba jadąca z nami z ramienia salonu sprawiała wrażenie niezbyt zainteresowanej tematem sprzedaży. Zdawkowe informacje, brak kompetencji, niechęć w doradztwie, apatia - Pan chyba jechał z nami za karę :) Na plus za to zasługuje wachlarz modeli w salonie. W całym Wrocławiu starałem się znaleźć ten jeden mnie interesujący - udało się tylko w MM Cars. Jednocześnie muszę nadmienić, iż po moich doświadczeniach postanowiłem skorzystać z konkurencyjnego dealera...
Użytkownik sieci
6 maja 2024 10:24
Salon - samochody nowe
Dzisiaj chciałem dowiedzieć ...
... czy móg by zamówić część do swojego auta,ale za 4 dzwonka nikt nie odebrał telefonu,nie polecam
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2024 14:37
Salon - samochody nowe
Tragedia . Kontakt z klientem okropny. Masakra.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 13:41
Salon - samochody nowe
Niestety bardzo słabe ...
... podejście do klienta. Mam wrażenie, że obsługa salonu Peugeot pracuje za karę zbywając klienta na każdym kroku. Miałem nieprzyjemność odbyć również jazdę testową jednym z nowszych modeli Peugeot - osoba jadąca z nami z ramienia salonu sprawiała wrażenie niezbyt zainteresowanej tematem sprzedaży. Zdawkowe informacje, brak kompetencji, niechęć w doradztwie, apatia - Pan chyba jechał z nami za karę :) Na plus za to zasługuje wachlarz modeli w salonie. W całym Wrocławiu starałem się znaleźć ten jeden mnie interesujący - udało się tylko w MM Cars.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 09:42
Salon - samochody nowe
Zawsze konkretnie, miło i sprawnie
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 09:10
Salon - samochody nowe
Dziś próbowałem umówić ...
... się na kolejny serwis Peugeota 208. Po 15 minutach oczekiwania... zadzwoniłem do Opola, telefon odebrany od ręki, umówiony zostałem na najbliższy wtorek. Potwierdzam inne opinie, że czas obsługowy pierwszego przeglądu w nowym aucie przy przebiegu 8 tys km na poziomie 4 godzin jest nieakceptowalny (dodam, że w Wrobud dzieje się tak samo, a nawet jeszcze dłużej). Serwisu (przeglądu) nie ocenię, bo była to pierwsza wizyta... a auto miało 8000 km przebiegu.
Użytkownik sieci
10 marca 2024 08:06
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 11:27
Salon - samochody nowe
Totalna tragedia. Dodzwonić ...
... się do serwisu graniczy z cudem. Łącznie ponad 2h spędzone na tel i ciągle wszyscy "specjaliści" są zajęci
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 17:23
Salon - samochody nowe
Bywam w salonie ...
... już kilka lat.Kupiłem auto zostawiłem stare.Co rok serwis, wymiana kół. Nigdy nie było problemów. Polecam.
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 12:31
Salon - samochody nowe
Tragiczny kontakt z ...
... serwisem. Kilkanaście prób dodzwonienia się, zawsze wszyscy doradcy są zajęci. Miła Pani z recepcji mówi, że oddzwonią w wolnej chwili. Po ponad 10 dniach nikt nie oddzwonił. W końcu kontakt od doradcy/kierownika - ciężko powiedzieć i informacja o statusie naprawy. Omijać szerokim łukiem chyba, że ktoś lubi być olewanym.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 13:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Serwis ...
... standard 4-5h, tylko na rutynową kontrolę pierwszego serwisu po zakupie. Boję się ,że przy większej awari tego nie ogarną. Ja jestem na nie
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Zastanawiałem się dlaczego ...
... od 7 tygodni nikt nie raczył skontaktować się ze mną w sprawie oferty na zakup nowego samochodu. Centrala Peugeota zadzwoniła do mnie na drugi dzień po zapytaniu. Z ciekawości dziś sprawdziłem opinie na Państwa temat. Po przeczytaniu opinii zrozumiałem z jakim dealerem miałem do czynienia… w związku z tym będę kontaktował się z innym dealerem
Użytkownik sieci
30 września 2023 14:14
Salon - samochody nowe
W ostatnim okresie ...
... dwukrotnie korzystałem z usług MMCARS. Jestem bardzo zadowolony, szczególnie z tego jak zostałem potraktowany przez p. Michała (pierwszy raz) i p. Krzysztofa (druga usterka auta). Panów cechuje profesjonalizm i życzliwość, w petencie nie widzą tylko klienta, lecz człowieka z problemem (awaria auta). Gdy będzie potrzeba z czystym sumieniem tam wrócę. Auto naprawione szybko i bez uwag, a przed wydaniem jeszcze zostało umyte. Polecam.
Użytkownik sieci
20 września 2023 20:19
Salon - samochody nowe
Odradzam. Serwis opiera ...
... się tylko na tym co wskaże im komputer. Zero fachowości. Wymienili mi pompę paliwa (bo tak im wskazal komputer) za 3150 zł, a auto dalej wskazuje usterke silnika przy gwałtownym dodaniu gazu. Kasa wydana a auto jak przed serwisem. Serwis twierdzi, że komputer nie wyświetla błędów. Powiedzieli że się skontaktują jak coś wymyślą. Mija tydz i zero kontaktu. Po zostawieniu namiarów z prośbą o kontakt - cisza. Ten serwis to jakaś kpina. P.S. bezczelność Wasza nie zna granic. "Przykro nam, pozdrawiamy" ?? Serio? Ani przepraszam, ani próby wyjaśnienia tej sytuacji? Pozdrawiamy?
Użytkownik sieci
18 września 2023 23:10
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 09:20
Salon - samochody nowe
Nikomu nie polecę ...
... tego serwisu. Byłam umówiona na przegląd busa (pusty waży ok. 3 t lub mniej) niestety w ,,serwisie'' żaden podnośnik (jak się okazało) nie mógł podnieść samochodu. Zmarnowane 4h, aby na sam koniec usłyszeć, że nie mają warunków ani możliwości wykonania serwisu! Trzy tygodnie czekania na termin, po to, aby zostać odprawionym z kwitkiem. Brak kompetencji, niewiedza personelu i zarządzających. Zero profesjonalizmu. Każdemu odradzam to miejsce.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2023 15:35
Salon - samochody nowe
Umówiony termin na ...
... serwis olejowy i zwykły przegląd, czekaliśmy 2/3 tygodnie, przyjechaliśmy busikiem do 3t okazało się że nie mają sprawnych podnośników wszystko uszkodzone 3 h czekania na darmo.... nie polecam brak fachowców