92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 08:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam korzystać ...
... z usług ASO, psują celowo samochody. Po zwróceniu uwagi, na źle wykonany serwis gwarancyjny - zalali zły olej do silnika - "serwisant" zdjął odważniki z felg, przez co auto wpadało w drgania przy wysokich prędkościach jazdy. Chamstwo, buractwo i brak należytej wiedzy. Nie umieli odpowiedzieć na żadne z pytań, dotyczących obsługi samochodów jakie sprzedają. Za to rachunek bardzo wysoki, względem innych salonów. Wisienką na torcie niekompetencji jest to, że kierownik serwisu w późniejszym terminie kontaktował się ze mną i "tłumaczył", że inny olej jaki został zalany do silnika, to nie problem pomimo faktu, że rozpuszcza pasek rozrządu... Także cała obsługa tego przybytku, powinna być wywalona na zbity pysk, bo nie ma pojęcia o swojej pracy.
Użytkownik sieci
9 marca 2024 13:26
Salon - samochody nowe
Po kontakcie telefonicznym ...
... łatwo i szybko umówiłem się na wizyte na dokładną datę którą chciałem(serwis peugeot&citroen) . Po przyjeździe do serwisu okazało się że nie ma mnie w grafiku . Po ponownym umówieniu się , okazało się nie posiadają czegoś tam do wyważenia kół w moim aucie . Więc kolejny dzień stracony . W takim razie będe musiał pojechać do innego serwisu którzy mają co potrzebne . Plus za szybkie przyjęcie i miłą obsługe .
Użytkownik sieci
4 marca 2024 09:46
Salon - samochody nowe
Jeśli miałem jakieś ...
... wątpliwości co do uczciwości i rzetelności tego serwisu to dziś sprawa stała się jasna. Takiego chamstwa, zakłamania i obłudy nie spotkałem nigdzie indziej.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2024 17:52
Salon - samochody nowe
Bardzo niska jakość ...
... obsługi klienta. Niestety ale to najgorszy autoryzowany serwis Peugeota w jakim byłem. Wcześniej chciałem się umówić się na przegląd okresowy wraz z serwisem ale podejście pracowników, terminy i cena (dużo wyższa niż w innych serwisach) sprawiły, że skorzystałem z innego serwisu. Pomimo to, dałem drugą szansę dla tego serwisu - tym razem utwierdzili mnie jeszcze bardziej w mojej niskiej ocenie tego miejsca. Proces od zgłoszenia auta do naprawy poprzez jego przyjęcie do naprawy i odebranie to popis braku organizacji pracy, profesjonalizmu i braku szacunku do klienta a także jego czasu. Serdecznie i bardzo nie polecam. Jest dużo do poprawy ale nie zamierzam już tego sprawdzać.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 16:55
Salon - samochody nowe
Zmieniam ocenę, gdyż ...
... obecnie dodzwonić się do Państwa salonu, a w szczególności, na serwis i dział części graniczy z cudem !
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 14:28
Salon - samochody nowe
Niedawno skorzystałem z ...
... usług autoryzowanego serwisu Peugeot WROBUD aby przeprowadzić przegląd okresowy (po gwarancji) i akcję serwisową mojego Peugeot 508 II. Z żalem muszę stwierdzić, że moje doświadczenie nie spełniło oczekiwań związanych z profesjonalizmem i jakością obsługi. Po odebraniu samochodu z serwisu zauważyłem, że funkcje bezpieczeństwa i komfortu zostały wyłączone w ustawieniach. Ostatecznie miałem problem z włączeniem automatycznego przełączania świateł drogowych, które nie chciało się aktywować. Dodatkowo, nie mogłem regulować natężenia oświetlenia po zmroku. Kiedy skontaktowałem się z Peugeot w celu wyjaśnienia sytuacji napotkałem na brak empatii i zaprzeczeniami ze strony personelu, że wina leży po winie serwisu. Jednakże, warto pochwalić pracownicę, która początkowo przyjmowała mój samochód na serwis i później wykonała do mnie telefon z wyjaśnieniem – jej profesjonalizm i zrozumienie sytuacji były godne uznania. Znalazła dla mnie termin na ponowną wizytę w serwisie. Reklamacyjne przyjęcie samochodu ponownie nie przebiegło gładko, ponieważ doradca, który mnie obsługiwał, utrzymywał niemiły ton i sugerował potencjalne koszty naprawy. Ponownie twierdził, że problem nie jest z winy serwisu Peugeot i musiał wydarzyć się sam. Ostatecznie wszystko zostało rozwiązane przez ponowne wgranie sterownika, co wykonano na koszt serwisu. Jednakże cała sytuacja była źródłem niepotrzebnego stresu i nerwów. Podsumowując, spodziewałem się po autoryzowanym serwisie Peugeot starannej obsługi i patrzenia na detale. Niestety, moje doświadczenia z niektórymi doradcami oraz jakością wykonanej usługi pozostawiły wiele do życzenia. Chociaż zdarzają się wyjątki w postaci kompetentnych pracowników, ogólny obraz jest niezadowalający. Wszystko można było rozwiązać profesjonalnie, bez straszenia klienta i traktowania go z góry. Przeprosin za odebranie pojazdu niepełni sprawnego oczywiście również nie otrzymałem. Nie była to moja pierwsza wizyta w sieci WROBUD jednak z uwagi na moje ostatnie doświadczenia z niechęcią stwierdzam, że nie skorzystam z ich usług w przyszłości.
Użytkownik sieci
2 maja 2023 15:21
Salon - samochody nowe
Unikać ASO, psują samochody.
Użytkownik sieci
2 maja 2023 15:19
Salon - samochody nowe
niemiła i arogancka ...
... obsługa, paniusia siedzi sobie za biurkiem i tylko odburkuje jak klient pyta o produkty Niestety frustracja została wywołana brakiem podstawowej wiedzy, z zakresu obsługi klienta. Paniusia zachowywała się jakby była jakimś prezydentem i zamiast zachęcić potencjalnego klienta do zakupu auta, to albo odpowiadała zdawkowo na zadane pytania, albo ciężko wzdychała, ciągle patrzyła prosto w oczy i kazała urządzać pielgrzymki gdy tylko zadzwonił do niej telefon - kazała odejść i czekać na kanapach, aż łaskawie wezwie z powrotem do siebie. Ta kobieta(farbowane blond włosy do ramion) chyba pracowała wcześniej w policji bo tylko tam spotkałem się z takim brakiem wychowania i chamstwem. Stanowczo nie polecam.
Użytkownik sieci
2 maja 2023 15:10
Salon - samochody nowe
Tego przybytku nie ...
... można nazwać autoryzowanym serwisem peugeota. Obsługa nie ma pojęcia jak rozmawiać z klientem, ciągle odsyłanie człowieka od biurka do "strefy oczekiwania", bo PANI musi odebrać telefon, zachowuje się jakby kierowała statkiem kosmicznym, a nie umie dopilnować pierwszego przeglądu gwarancyjnego nowego samochodu. Niekompetentny mechanik, nie podołał wymianie oleju, zalał zły - nie do tego samochodu. Oczywiście to nie żadna wiedza tajemna jaki olej trzeba nalać, wystarczy sprawdzić w systemie serwisowym. No ale to przerosło zarówno mechanika, jak I PANIĄ KIEROWNIK STARSHIPA. Oczywiście również problemem okazała się wymiana oleju na poprawny, najpierw miano to zrobić od ręki po wykryciu błędu, ale już chwile później mechanik stwierdził, że nie będzie tego dziś robił bo dochodzi 18. Koniec końców po wielkiej batalii słownej, telefonie do kierownika, udało się sprawę załatwić. No ale to nie koniec historii, po "przeglądzie gwarancyjnym", w tymże ASO auto zaczęło wpadać w strasznie drgania przy przekroczeniu 90km/h. Okazało się, że ciężarki służące do wyważania kół zniknęły z przednich felg. Czemu mechanik to zrobił, można się tylko domyślać. UNIKAĆ Z DALEKA DLA WŁASNEGO BEZPIECZEŃSTWA
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 08:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam korzystać z usług ASO
Użytkownik sieci
5 lipca 2022 22:11
Salon - samochody nowe
Odradzam wszystkim kontakty ...
... z tym przybytkiem, bo serwisem tego nazwać nie można. Były zgłaszane dwa problemy do rozwiązania, serwis skupił się na jednym, kompletnie ignorując drugi i wmawiając nam że nie było to zgłaszane. Oczywiście słowo przeciwko słowu. Drugim problemem był uszkodzona pokrywa bagażnika, ślepy by zauważył. Tzw. diagnostyka to pomyłka. P.S.Nie zostawia się ucha holowniczego pod tylnymi siedzeniami, w trakcie wypadku czy skręcania taki kawał metalu staje się dość niebezpiecznym przedmiotem. W serwisie powinni go włożyć do bagażnika, na specjalny uchwyt, no ale wtedy nie można by wmawiać nam że nie zauważyło się uszkodzonej pokrywy bagażnika. Prowizorka. Potraktowano nas bardzo obcesowo, ogólnie panuje tu zasada, żeby z klienta wyciągnąć jak najwięcej kasy. Odradzam wszystkim w ogóle markę Peugeota, samochód z pierwszą rejestracja w marcu 2021, 12 000 przebiegu, a psuje się bardziej niż rosyjski czołg. Mam doświadczenia z samochodami innych marek i bardzo żałuje zakupu Peugeota. Dla mnie podejście do klienta, słaba jakość samochodu to wystarczające powody by z marką pożegnać się jak najszybciej. Za tą cenę polecam kupić Volvo lub Mercedesa niższych klas.